Tälle iltaa ei kukkaan voi estää meitä (tuuuurha, elä suotta käytä aikaas tämän lukemisseen)

Mies lähti töihin, jäin kaksin rakkaan veljeni kanssa, keskelle lapin ihaninta tyhjyyttä, vain taivas on taas rajana ko me aletaan piruileen. :xmas:

Mii sou häpi! :D
Mee siekin töihin siitä maleksimasta:)
Avoimet ty
Asiakashankkija, 3 paikkaa, Vähäheikki Oy, Turku
Tavallinen ja tylsä telemarkkinointitalo etsii aivan tavallista ja tylsää asiakashankkijaa niin pitkäksi aikaa kuin jaksat olla. Koska olemme myyneet tuotettamme jo noin 5 vuotta ja aina se menee samalla tylsällä tavalla kaupaksi, niin emme jaksa enää maksaa palkkoja provisioina vaan ihan tavallisesti tuntipalkkana.

Meillä ei myöskään ole karaoketunteja, ryhmäjumppaa tai shiatsu-terapiaa. Meillä on taukoina vain kahvia ja pullaa - joskus joku jaksaa kyllä hakea hedelmiäkin.

Koska kukaan meistä ei jaksa kytätä toistensa työntekoa, meillä on vapaat työajat. Toivomme kuitenkin että jaksat soitella ainakin 2,5 h/pv.

Tuskin kiinnostuit, mutta mikäli sinulla ei ole muuta elämää, soittele.

P.S. Palkkaus menee siis silleen, että jos puhut vaikka 6 h/pv, tulee sinulle 1419 €/kk varmaa palkkaa + sitten bonuksista siihen päälle kaikkea 0 € ja 2000 € välillä. Keskivertomyynnillä bonus on noin 500 - 1500 €. Mutta riippuu tietysti paljonko sitten on jaksanut soitella.

Yhteystiedot Johanna Arponen, Puh: (02) 6516 1400
Työpaikan osoite Brahenkatu 12 a 22 , 7krs., 20100 TURKU
Palkkaus 11 € / tunti+bonus
Työkokemus ei lainkaan - 1v
Työ alkaa sopimuksen mukaan
Työaika kokopäivätyö
Työn kesto yli 12 kuukautta, tai niin kauan kuin jaksaa
Ilmoitus jätetty 07.12.2011
Ilmoitusnumero 7858964

Mä oon ihan yksin täällä ja munt alko pelottaa kun mies soitti ja pelotteli mua :( Se kurja rotta....kerto mulle kummitusjutun....kiva kiva....ja oon syöny ja syöny ja syöny ja maha ei täyty millään :( Nyyyh...mun tarvii vissiin korkata toi siideri tuolta jääkaapista...

Löysin pepistä hyvän sambakuvan :)

Arnold-Swarzenegger-as-Female--31415.jpg

Yhteistyössä