Mies lähti töihin, jäin kaksin rakkaan veljeni kanssa, keskelle lapin ihaninta tyhjyyttä, vain taivas on taas rajana ko me aletaan piruileen. :xmas:
Mii sou häpi!
Mii sou häpi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mee siekin töihin siitä maleksimastaMies lähti töihin, jäin kaksin rakkaan veljeni kanssa, keskelle lapin ihaninta tyhjyyttä, vain taivas on taas rajana ko me aletaan piruileen. :xmas:
Mii sou häpi!![]()
hyi mulla tuli heti jotaki pervoa mieleen...
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;25198718:No hyi niin mullakin!!
Missä sun beibi on?
haaaaaaaaaa! enkö?? :saint:
Mussu on toki kutsuttu pileisiinJos lähen hiihtään nii hiihäkkö vastaan? Tavattas siinä missä jääkarhu kohtaa poron...
Tai jotaki. Perkele.
oota ko hajen net sukset tuolta varastosta:saint:
Mä oon ihan yksin täällä ja munt alko pelottaa kun mies soitti ja pelotteli muaSe kurja rotta....kerto mulle kummitusjutun....kiva kiva....ja oon syöny ja syöny ja syöny ja maha ei täyty millään
Nyyyh...mun tarvii vissiin korkata toi siideri tuolta jääkaapista...
ja se sinun ihuna veljes ajele sitte toisen siis tämän kautta ohitte eikö niin :saint:
Voi kuule, sie tiät että se tekkee mitä vaan ko mie komennanHyvä rallipätkä ko yyltä lähtee meille, se on jo kutsu sinänsä....
Täh, olhaan met synnytty sukset kainalosa !
Mä oon ihan yksin täällä ja munt alko pelottaa kun mies soitti ja pelotteli muaSe kurja rotta....kerto mulle kummitusjutun....kiva kiva....ja oon syöny ja syöny ja syöny ja maha ei täyty millään
Nyyyh...mun tarvii vissiin korkata toi siideri tuolta jääkaapista...