tallinn spa hotellli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tanten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarkoitat ilmeisesti Tallink Spa hotellia? Sijaitsee satama-alueen kupeessa ja itse en kovin myöhään illalla haluaisi kävellä sinne kahdestaan pikkulapsen kanssa. Eli kannattanee käyttää illalla hotellin ravintolapalveluita. Siinä lähistölläkään ei muistaakseni paljon ravintoloita ole.

Kylpylä on puhtaasti aikuisille suunnattu, lastenallasta ei taida olla. Toki sinne varmaan saa ja voi lapsen viedä, mutta älä odota liukumäkiä tai kahluualtaita Suomen kylpylöiden tyyliin.

Hotellihuoneet on hienot ja aamupala muistaakseni ihan ok. Siitä on jo muutama vuosi, kun olen tuolla ollut.

Tykätään/tykättiin käydä siellä miehen kanssa kahdestaan, se ei valitettavasti mielestäni ole oikein lapsiperheiden hotelli. Tykkään kyllä hotellista kovasti, joten mekin mietitään lähtöä sinne 1-vuotiaan lapsemme kanssa. Mitä itse ajattelen hotellin + ja - lapsen kanssa:
-altaalla ja saunoissa saa juoda, joten paikassa on paljon suomalaisia jotka ottavat drinksuja uinnin ohessa (voihan se olla, että drinksuttelijoiden määrä vaihtelee huomattavasti riippuen vierailun ajankohdasta, itse ollaan oltu aina pe- tai la-iltana)
-hotellihuone on melko pieni
+siisti hotelli
+kiva hotelli kaikenkaikkiaan ja suosittelen ehdottomasti ainakin pariskunnille
+/- sijainti sataman yhteydessä

Mä muistelisin, että siellä on pieni allas lapsille (kahluu-altaan tyylinen), mutta kuten edellinen kirjoittajakin totesi, niin kylpylä on kyllä suunnattu enemmän aikuisille..

jos ette oo vielä varannu matkoja niin kalev spa hotelli saattaisi olla kivempi lapselle.. itse en ole siellä käynyt, mutta ajateltiin kokeilla sitä seuraavaksi lasten kanssa.

Kiitos tiedoista..Emme ole vielä varanneet hotellia ja siksi olisikin kiva kuulla muita vaihtoehtoisia hotelleja missä olisi lapselle vähän enemmän toimintaa? Liukumäkeä ei tarvitse olla sillä 2-vuotiaalle riittänee hyvin lasten allas..

Ei tuolla Tallink spa&conferencessa ole mitään lapsille. Viimeksi kun olin siellä, isossa altaassa joku perhe uitti lapsia kellukkeiden kanssa. Puhtaasti aikuisten paikka minusta.
Muuten hotelli on oikein hyvä ja siisti, uusi kun on.
Kalev spa on tosiaan keskustassa myös ja siellä on enemmän aktiviteetteja lapsille.

Yhteistyössä