V
vierailija
Vieras
Löysin paikkakunnaltamme todella mielenkiintoisen, ison talon. Hinta on vähintääkin kohdillaan, mutta yksi asia arveluttaa. Omakotitalo on vuokralla ja vuokralaisilla on 6 kk:n irtisanomisaika. Tämä on pitkään ollut tarjolla ja mietin, että voiko tuohon liittyä jotain "outoa".
Iso talo, sopisi isollekkin lapsiperheelle. Olin joku päivä autoilemassa tuon talon lähettyvillä, mutta oli ihan pimeenä kaikki ikkunat ja vaikutti asumattomalta. Itselle tuli mieleen, että voiko olla että tähän on majoitettu joku monilapsinen pakolaisperhe ja vuokrasuhde vähintäänkin hämärä.
Itteä ei haittaa 6 kk:n irtisanomisaika. Voin hyvin asustella nykyisessä asunnossa pidempään. Vuokratulot kattavat lainan lyhennykset.
Onko jollain tietoa ja/tai kokemusta?
Iso talo, sopisi isollekkin lapsiperheelle. Olin joku päivä autoilemassa tuon talon lähettyvillä, mutta oli ihan pimeenä kaikki ikkunat ja vaikutti asumattomalta. Itselle tuli mieleen, että voiko olla että tähän on majoitettu joku monilapsinen pakolaisperhe ja vuokrasuhde vähintäänkin hämärä.
Itteä ei haittaa 6 kk:n irtisanomisaika. Voin hyvin asustella nykyisessä asunnossa pidempään. Vuokratulot kattavat lainan lyhennykset.
Onko jollain tietoa ja/tai kokemusta?