A
ap.
Vieras
Sun mielestä se menee sillai siinä sivussa ja heittämällä, eikä ne muksut vaikuta mihinkään.
Tietysti vaikuttaa. Mutta ei lamaannuta toista vanhempaa totaalisesti, vaan hidastaa työtä jonkin verran.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sun mielestä se menee sillai siinä sivussa ja heittämällä, eikä ne muksut vaikuta mihinkään.
Täh?
Siis nuo on ne mitä hän maksaa ja minä en. Muuten molemmat maksaa oman osuutensa. Minä oman puhelinlaskun, hän oman. Minä omat autokulut, hän omansa. Minä puolet vuokrasta, hän puolet. Minä puolet ruokaostoista, hän puolet.
Joo, hän tykkää törsätä ruoka- ja rautakaupassa tilipäivänä, mutta ne eivät ole pakollisia menoja, vaikkakin ihan hyödyllisiä omalla tavallaan. Mutta jos kulut nousee, niin tietysti hän ei tuota enää tee. Mahdotontahan se ois ilman visan vingutusta.
Ei se ole mahdotonta, mutta saatpa vähän käsitystä siitä, mitä se oikeasti on. Sun mielestä se menee sillai siinä sivussa ja heittämällä, eikä ne muksut vaikuta mihinkään.
Tietysti vaikuttaa. Mutta ei lamaannuta toista vanhempaa totaalisesti, vaan hidastaa työtä jonkin verran.
Haluaisin että nuorin olisi ainakin 2v. Tosin palstalta on selvinnyt että tarhaanhan lapsi menee väkisinkin 9kk iässä. Ehkä se todellinen ikä on siis jossain tuossa välissä?
Koulussahan saa olla 7vuotta (+välivuodet?). Ja meidän OPS muuttui juuri, joten on aika todennäköistä että pisteet pysyvät tuoreina vaikka joutuisikin "aloittamaan uudestaan". Mikä nyt on aika todella epätodennäköistä.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28405911:opiskeluvuodet päälle.
Opiskelu tapahtuu työn ohessa. Veikkaisin että samoin olisi tulevaisuudessa. Eli työtaakkaa lisätään vasta sitten kun on koulu käyty.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28405979:Mutta tekisit kuitenkin töitä vain osa-aikaisesti ja maksaisit lapsista hoitomaksuja.
Totta. Liukuvasti, välillä lyhyitä työpäiviä ja välillä taas täysiä viikkoja jne. Sen takia halusinkin napsia niitä opintopisteitä siinä lapsia hoitaessakin. Ettei tulis liian täysiä lukujärjestyksiä sitten tulevaisuudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28406046:Tai sitten, niin kuin joku ehdotti, tehdä ne pikana alta pois ennen lapsia (ainakin ne läsnäoloa vaativat).
Minulla on vuosi takana. 3 jäljellä, joista seuraava on OPSin mukaan rankin. Eli jos sen pääsen kunnialla läpi, niin hyvin voiton puolella oltais
Neljäs vuosihan on melkein kokonaan lopputyön tekoa ja rästiin jääneiden kurssien selvittelyä. Harjoittelut menevät kätevästi töissä.
:O Tuttu tuolta maalta lämmittää talonsa ja vuoden ympäri puusaunansa 2 traktorikärrillisellä.
"Karkeasti sanottuna mänty tai kuusi antaa tilavuudeksi 1m3:n, kun pituus on 24 m ja d1,3, eli rinnankorkeusläpimitta n.35cm. Siis noin suurinpiirtein. "
www.masinistit.com :: N
Ja wikissä lukee että kuutio on 1,5 heittomottia. Eli 20 heittomottia on noin 13 tuonkokoista puuta. Eli esim. 20 puun kaataminen, perkaaminen ja paloittelu ei onnistu talkooporukassa?
Tätä en siis tiedä, mutta voisi kuvitella että onnistuisi. Mutta ehkä ei.
Öö? En ole mikään ammattilainen, mutta tuo kuulostaa jo aika hurjalta. Jo pelkkä halko on paksumpi kuin 5cm, ja se on neljäsosa siitä rungosta?