Talossa tod.näk. kosteusvaurio ja vanhemmat ei tee mitään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ai että välillä rassaa mua, nimittäin heillä on eteisessä olleet takit ja kengät ihan homeessa, lapset sairastaa jatkuvasti (korvat putkitettu ja silti korvatulehduksia n. 2kk välein) ja ovat antibioottikuurilla melkein koko ajan, myös vanhemmat sairastaa enemmän kuin yleensä aiemmin. Noh, valittavat kun lapset sairastaa mutta taloa ei tutkita. Vaihtoivat jonku ilmansuodattimen ja kuvittelivat että ongelma poistuu sillä mutta lapset sairastaa silti edelleen. Mitä vaaroja hometalossa asumisesta voi olla?

mun sisko asuu hometalossa ja sanoo vaan et tietää riskit. Siis et lapset voi saada astman. Mut ei varmaan tajua, että kuinka vakava sairaus oikeesti astma on...Mun lapsi joka kerta kuumeilee heillä kylässä käynnin jälkeen. Noh, ei kyllä kauheesti olla käyty. Mä en kanssa tajua. He eivät saisi yhtä isoa vuokra-asuntoa mistään jos siitä muuttaisivat :headwall: Mua raivostuttaa että terveys ei ole pääasia! Nauraa vaan et keittiön lattia notkuu... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
eikai ny vaatteet homehdu,..jos talossa rakenteissa hometta

No en tiedä siitä, siksi otsikossa lukeekin tod.näk. Eihän se varmaa ole, mutta pahasti pelkään että jotain häikkää on kun ovat niin kipeinä. Aina on joku antibioottikuuri menossa. Ja miksi kenenkään vaatteet homehtuu kotona sisällä tosta vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No en tiedä siitä, siksi otsikossa lukeekin tod.näk. Eihän se varmaa ole, mutta pahasti pelkään että jotain häikkää on kun ovat niin kipeinä. Aina on joku antibioottikuuri menossa. Ja miksi kenenkään vaatteet homehtuu kotona sisällä tosta vaan.

mikset kysy suoraan miksi heillä on vaatteet homees

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mikset kysy suoraan miksi heillä on vaatteet homees

Siis justhän mä kirjotin tohon ekaan viestiin! Luulivat sen johtuvan jostain suodattimesta (joka kerää kosteutta) joka vaihdettiin. Silti lapset yhä kipeenä. Kun eivät itsekkään tiedä varmasti mistä se johtui.

Yhteistyössä