Joskus tässä kirjoittelinkin, että olemme muuttaneet eri paikkakunnalle ja talo jäi vanhalle paikalle myyntiin. Siitähän sitten tietenkin (!) löytyi kosteusvaurio ja jouduimme tiputtamaan hintaa aika tavalla. Tänään saimme tarjouksen, joka juuri ja juuri kattaisi talon osuuden + välittäjän maksut. Olen koko päivän selvitellyt asioita, että mitä nyt sitten, jos tarjouksen hyväksymme... kai me se hyväksytään, että päästään talosta eroon. Velkaa jää ja haaveemme omasta talosta täällä päin saamme hetkeksi (n. 5 vuodeksi) unohtaa, mutta toisaalta olemme onnellisia, että saamme elämän pikkuhiljaa järjestykseen. Olemme koko kesän kulkeneet viikonloput vanhalla paikalla ja huomennakin olen lasten kanssa sinne menossa (mulla kesälomaa ruhtinaalliset 2 vkoa). Nyt sitten loma vaihtuikin tavaroiden pakkaamiseen, pitää yrittää tän mun loman aikana saada paikat sieltä tyhjiksi. syksyllä viikonloppuisin se on vähän turhan hankalaa ja hidasta. Sitten pitäisi täältä saada hankittua joku kiva vuokra-asunto tuoksi 5 vuodeksi, jossa kaikki viihdyttäisiin. Tässä asunnossa emme asu yhtään sen pitempään ku on pakko. Naapurissa asuu teini-ikäinen, joka raatelee mun kestämisen rajoja. Ja muutenkin kaipaamme vähän enemmän tilaa ympärillemme (nyt 62,5 m2 2h+k ja 4 henk. + koira)...
Eipä mulla oikeastaan ole sen kummemmin asiaa, jotenkin tuntuu, että pitää vaan kirjoittaa johonkin, jotta saisi ajatukset koottua. Viimeiset 2 vkoa ovat olleet yhtä painajaista kaiken tämän keskellä...
Eipä mulla oikeastaan ole sen kummemmin asiaa, jotenkin tuntuu, että pitää vaan kirjoittaa johonkin, jotta saisi ajatukset koottua. Viimeiset 2 vkoa ovat olleet yhtä painajaista kaiken tämän keskellä...