V
vierailija
Vieras
Tähän hänen asennoitumiseensa on vain yksi selitys.
Ja mikähän se on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tähän hänen asennoitumiseensa on vain yksi selitys.
EI ne virallisesti sitä voi olla. Mutta ääriajattelijoiden kanssa flirtailua kyllä ollut todella monella persulla: Purra, Halla-Aho, Huhtasaari, Immonen, Tynkkynen... paljon niitä piisaa. Mutta turha sun kanssa on saivarrella, olet niin persu henkeen ja vereen. Vaikka senkin taidat aika ajoin kiistää.
Oi oi, jopas otti koville tämä. Kumma, että persuille osuu niin paljon töllaisia "kontekstipulmia"
Voi toki täsmentää, mitä Halla-ahon todellinen sanoma oli.
jsn.fi
No esim. sinä kyllä tartut kaikkiin ns. vasemmiston juttuihin, mutta nämä oikeistopuolen hommia vähätellään.
Ja tuo, että kuitataan kaikki vaan hulluiksi, on älyllistä epärehellisyyttä. Yhteiskunnan keskustelukulttuuri luo jalansijaa myös ääritoimille. Ja kun tietyt asiat sallitaan ns. keskustelussa vaikkapa sananvapauden nimissä, niin pitkän kehityksen aikana riskit todella pahoihin tekoihin kasvavat. Ihmettelen, että et tätä tajua. Tosin mä luulen, että tajuat, mutta tapanasi ei ole koskaan myöntää mitään negatiivista, joka voisi jollain tavalla liittyä esim. tietynlaisen oikeiston öyhötykseen.
Maailma on sulla täysin mustavalkoinen. Kaikki minkä laitat ns. vasemmiston lokeroon, on automaattisesti pahaa, huonoa jne.
Aivansamalle on aivan sama vaikka kuinka jäljet johtaisivat persutehtaalle. Mutta sitten taas vasemmistoon olla linkitsemässä ihan kaikkia negatiivia juttuja.
Minä kyllä pelkään islamilaisia terrori-iskuja ihan yhtä paljon kuin äärioikeistolaisia. Ja sitten näistä elokapinoistakaan en tykkää, mutta heidän takia ei ainakaan vielä ole tarvinnut pelätä henkensä edestä.
Minusta olen tuominnut varsin tasapuolisesti kaiken fanaattisen toiminnan, joten mieluusti kuulisin miten olet päätynyt lopputulokseesi?
Näitä äärioikeiston juttuja on ollut esillä vähemmän kuin äärivasemmiston sekoiluja, joten kyllä, olen varmasti ottanut enemmän kantaa niihin.
Ihan hyviä kirjoituksia sulta tässä, en viitsi kaikkia kommentoida. En lähtisi sanomaan, että äärivasemmiston sekoiluja olisi enemmän kuin äärioikeiston. Tietty jos laittaa kaikki Elokapinat ja muut sen piikkiin, niin sitten ehkä. SIlti pääosin eivät uhkaa poliitikkojen tai sivullisten henkeä. Ja en sano, että se on parempaa väkivaltaa, mutta on siinä kuitenkin iso ero.
Minä sanoisin, että persut todellakin vähintään ovat flirttaileet äärioikeiston kanssa. Olihan noista terrorismiepäilyyn liittyvistä tapauksista yksi persujen kunnallisvaaliehdokas. En ala nimiä kaivamaan ja esittämään täällä ihan siksi, ettei vahingossakaan tulisi annettua väärää todistusta asiasta. Tuossa ehkä jotain. Siihen Katajan hämärään juttuun (joka sinällään oli ihan kösittämätön kun alkuun yritettiin laittaa mamujen syyksi) liittyy varmaan muitakin nimiä.
Terrorismirikoksesta epäilty äärioikeistovaikuttaja haali sisäministerin ja valtakunnansyyttäjän kotiosoitteet: ”Todella arvokkaita tietoja” (yle.fi)
Sinällään toivon, että kun näissä nämä samat nimet pyörivät, että olisi pieni joukko. Kuitenkin näihin erinäisiin uusnatsiryhmiin kuuluu satoja ihmisiä. Siinä porukassa on aika monta ison riskin kaveria.
Kaiken maailman vasemmistolaisjärjestöihin kuuluu huomattavasti enemmän porukkaa ja sitten hang aroundeja vielä toinen mokoma päälle. He kyllä aiheuttavat myös uhkaa yhteiskunnalle, mutta se on pääosin taloudellista uhkaa. Se ei ole mitään "sitä parempaa väkivaltaa" ja esim. Arhinmäen touhut on kyllä aivan käsittämättömiä, mutta se on toinen juttu.
jsn.fi
Näitä äärioikeiston juttuja on ollut esillä vähemmän kuin äärivasemmiston sekoiluja, joten kyllä, olen varmasti ottanut enemmän kantaa niihin.
Tämä Halla-ahon kirjoittama pätkä on "AivanSaman" mielestä irrotettu kontekstista. Herää kysymys, mikä se konteksti on.
"Tuleehan sitä uhkailtua ja ihmisiä kohti ammuttua, jos sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Sanotaanko vielä tähän päälle, että Anders Breivik sattui heinäkuussa olemaan väärässä paikassa väärään aikaan."
4873/SL/12 – JSN
Julkisen sanan neuvoston langettava päätös oikeita tietoja ja leimaavaa kirjoittelua koskevassa asiassa. Pääkirjoitus väitti norjalaisen joukkomurhaajan nimenneen maahanmuuttokriittisenä tunnetun suomalaisen kansanedustajan oppi-isäkseen. Neuvosto katsoo, että pelkkä kansanedustajan nimen...jsn.fi