Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Odottelua hyvinkin - La pitäisi alkaa menkat, mutta todella toivon ettei ala.. Ei oo kyllä mitään aavistusta onko ne alkamassa vai voisko toivoa parempaa. Edellisenä yönä heräsin kummaan tunteeseen alavatsassa. Oli pakko vaihtaa asentoa kun oli niin hassu olo. Muutama näppy on ilmestynyt naamaan ja rintoihin sattuu - oireet kai sopii sekä menkkoihin että masukkiin..
Varasin ajan kaiken varalta vyöhyketerapiaan lauantaiksi, se on joillekin auttanut raskautumisessa. Pitäähän sitäkin konstia kokeilla.

Plussatuulia täältäkin toivottelen.

Sisley - Onnea
Hentsu - Pidetään peukkuja että tunne on oikea

Huomenta,

onkos kellään uusia uutisia? Täällä täti viimein kurvasi kylään eli kp. 1/28-29 ja yk2. Toivottavasti tässä kuussa tärppäis, ovis ois sit pääsiäisen tienoilla ja jännäämään pääsee justiinsa vapuksi. Ei sitä muuta ilon nostattajaa tarviskaan vappujuhliin kuin plussatestin!!! :heart:

Plussatuulia :wave:

heipparallaa :wave:

ei erikoisempaa tänne suuntaan, kevättä rinnassa ja hyvä mieli =) huomenna saan taas miehekkeen kotiin, päästään pupuileen :D ovis aika olis mutta mitään tuntemuksia ei oo ollu, no tjottaillaan :heart:

sisely onnea!!

kevät +++++++++ kaikille!! :heart:

KUUMEILEVAT

yöperhonen-............kp 16/28................yk. 15..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 52/26-34............yk 8.............1.toiveissa
Marta........................kp 30/29 .................yk5..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 59/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 29/29-34...........yk5...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 18/28..............yk4..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 19/30-36...........yk.3..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 15/30-37.............yk 3...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 25/28.....................yk 3........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp 6/29-31.............yk3..........1.toiveissa
Lili78........................kp28/30.......................yk2............ . 1.toiveissa
tyttokarpanen..........kp 26/24-28.............yk1...........1.toiveissa
tuitutti................kp10/27............yk1..................1.toiveissa
Pieniminä..........kp18/25-29.................................1.toivei ssa
marjutti86...............kp17/33...............yk1................1.toiveis sa
anu84......................kp 24/29-30.............yk.16.......1. toiveissa
LiLy88...................kp17/26-28........................1.toiveissa
Haaveilija-Iita.............kp46/26................yk1...........1.toiveiss a
Sokruli....................kp 19/30............yk1..................1.toiveissa
haidi123..................kp 21/27..........yk1.............1.toiveissa

Muumero....................kp 73/??..................yk.6.........2. toiveissa
saini81........................kp 21/29-30...........yk.6.........2.toiveissa
manteli76....................kp 5/28...........yk.6.......2. toiveissa
Marylene.....................kp 18/33........................yk2.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?......................yk?.........2.toiveissa
maaliskuu.....................kp ?/?.................yk.2..........2.toiveissa
vadelmilla.............kp36/31-33..................yk1..............2.toive issa
viherminttu...............kp 4/29-32.........yk6.............2.toiveissa
Hentsu84...............kp 39/31............................2.toiveissa
Ansku83
JennyAdelina

PakanamaanKartta............45/24-28................3.toiveissa
Pruukele...............kp 11/33.......yk6...............3.toiveissa

Sisely.........................kp 28/29..............yk 2...........5.toiveissa
Petite......................kp1/28-29...........yk2...........5.toiveissa

choco.........................kp 37/28........... yk5.......... 6.toiveissa

TAUSTALLA
Niiz
Zara81
antilo
kaneli87
Niinuska05
Miirulainen
Valpuri
Mötkylä

PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
niina22
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN
Indo
kumkvatti

Hiljaista on ollut tässä pinossa taas. Mulla tänään alkoi vuoto, joka kyllä vielä hyvin vähäistä. Mulla aina pari tuhrupäivää, joten ihan menkat ne kyllä tulee olemaan. Mietin tässä vaan näitä kP:ien laskemisia. Siitä oli aloituskin tässä pari päivää sitten, että mistä päivästä lasketaan ja neuvolassa kai oli sanottu, että ekasta kunnon vuotopäivästä. Olen itse laskenut nämä tuhrupäivätkin mukaan, mutta mietin tässä, että jos se kuitenkin on vasta ekasta kunnon vuodosta, niin sehän ensinäkin pidentää kiertoa parilla päivällä ja toisaalta kai vähän vaikuttaa siihen, että milloin se mahdollinen ovis sitten olisi. Noh, ehkä testaan koko ensi kierron niillä ovistesteillä, niin ei ainakaan mene ohi jos on tullakseen ;)

Marta - minulle on sanottu, että kp 1 on se ensimmäinen kunnon vuotopäivä. Ja tällä laskukaavalla on raskaudetkin hienosti onnistuneet ;) . Niin ja myös minulla menkat alkaa aina niillä parilla tuhrupäivällä. Paitsi nyt sitä tuttua tuhrua ei ole näkynyt... :)

Mulla onneksi kp 1 on helppo laskea. Aamulla alkaa tuhrulla mutta iltapäivällä on jo "rehellistä" vuotoa. Nyt parissa viime kierrossa vieläpä alkoi heti "täysillä" mikä on erikoista ollut.
Nyt illan aikana vähän tuntunut, että kohta lorahtaa mutta ei, vähän valkkaria vain.. Kyllä mun jännäillyt varmaan jatkuvat viikonlopulle.

Täällä on hirveät raskausoireet ettei ikinä... Tissit arat, lämmöt koholla ja oikealle alamahaan sattuu niin helvetisti, varsinkin kävellessä tosi pahoja vihlaisuja aloillaan kun on niin vähän helpompi olla!!! Toiveet on nyt korkeella!!!

Nyt mä en enää käsitä... Tein huviksee ovistestin ku tuossa niitä lojuu, niin varmaan 20 sekuntia niin pärähti sellanen ovisplussa etten ikinä oo nähny... Mite hitto.. Mullahan oli jo ovis???? Nyt tarviin kyllä muiden mielipiteitä!!!

anu84 ovistestithän voi näyttää myös sen raskauden, eli vaihtoehdot on, että sulla on irronnut toinenkin munasolu tai sitten se näyttää, että olet raskaana. Sulle kyllä sen jo soisin! Onhan tässä ollut näitä esimerkkejä, että kierron lopun vahva plussa ovistestissä on ollut myös plussa r-testissä. Tietenkin jos maltat vielä muutaman päivän odottaa, niin testitulos olis varmasti varmempi, mutta jos jo kynnet on puoliksi syöty, niin testaa ihan oikeala testillä :) Onnea matkaan, toivotaan, että siellä se masukki mukana matkustaa :flower:

Sisely Kyllä mäkin vasta tämän päivän laitan kp 1:seksi. Nyt jo mahakin on niin turvonnut, että on ihan menkkaolokin. Huomenna taas testauttamaan estrogeenit. Saa nähdä onko nousseet muutamn kk takaisista arvoista.

Mukavaa päivää kaikille!

Onnea Sisely :heart: Ihanaa että joku plussailee.. :)

Anu84 Pidetään peukkuja et olisit raskaana d=)b

).(Mulle voi päivittää kai nyt sit kp2/31 Eilen aamulla alko sit menkat ilman minkäänlaisia ennakkovaroituksia.Ei siis vieläkään minkäänlaista menkkaoloo mut kai se täytyy uskoa ku alapää vuotaa.. :laugh: Siis en ymmärrä miten ne viikon ollu myöhässä ku muuten niin säännöllinen kierto ollut jo. No miehen kans tiputtiin korkealta ja lujaa mut se lähensi meitä entistä enemmän.Uuteen kiertoon hyvillä mielin ja sillon en enää halua tätiä vierailulle.. :D Mut täytyy sanoo et ei noi mun menkat ole ihan normaalit.Enempikin sellasta valkovuotoa missä kirkasta verta (anteeks ällöttävää tekstiä)

Nyt loppuivat pillerit ja "viimeiset" menkat alkaa huomenna! 2 viikon päästä siis päästään jo onneamme koittamaan!!! :D Tosin en ole kyllä ihan varma, pitäiskö luomumenkkoja oottaa ensin, mutta enpä taida malttaa... :p Tärppää sitten kun tärppää! Cipralex lääkityskin koko ajan loppumassa... toivotaan että kaikki menee hyvin...

PERJANTAI 3.4

KUUMEILEVAT

yöperhonen-............kp 18/28................yk. 15..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 2/26-32............yk 10.............1.toiveissa
Marta........................kp 2/29 .................yk6..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 61/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 31/29-34...........yk5...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 20/28..............yk4..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 21/30-36...........yk.3..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 17/30-37.............yk 3...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 27/28.....................yk 3........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp 8/29-31.............yk3..........1.toiveissa
Lili78........................kp30/30.......................yk2............ . 1.toiveissa
tyttokarpanen..........kp 28/24-28.............yk1...........1.toiveissa
tuitutti................kp12/27............yk1..................1.toiveissa
Pieniminä..........kp20/25-29.................................1.toivei ssa
marjutti86...............kp19/33...............yk1................1.toiveis sa
anu84......................kp 26/29-30.............yk.16.......1. toiveissa
LiLy88...................kp19/26-28........................1.toiveissa
Haaveilija-Iita.............kp48/26................yk1...........1.toiveiss a
Sokruli....................kp 21/30............yk1..................1.toiveissa
haidi123..................kp 23/27..........yk1.............1.toiveissa

Muumero....................kp 75/??..................yk.6.........2. toiveissa
saini81........................kp 23/29-30...........yk.6.........2.toiveissa
manteli76....................kp 7/28...........yk.6.......2. toiveissa
Marylene.....................kp 20/33........................yk2.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?......................yk?.........2.toiveissa
maaliskuu.....................kp ?/?.................yk.2..........2.toiveissa
vadelmilla.............kp38/31-33..................yk1..............2.toive issa
viherminttu...............kp 6/29-32.........yk6.............2.toiveissa
Hentsu84...............kp 3/31............................2.toiveissa
Ansku83
JennyAdelina

PakanamaanKartta............47/24-28................3.toiveissa
Pruukele...............kp 13/33.......yk6...............3.toiveissa

Petite......................kp3/28-29...........yk2...........5.toiveissa

choco.........................kp 39/28........... yk5.......... 6.toiveissa

TAUSTALLA
Niiz
Zara81
antilo
kaneli87
Niinuska05
Miirulainen
Valpuri
Mötkylä

PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
niina22
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN
Indo
kumkvatti
Sisely

Viikonloppu edessä taas. Ihanaa :) Lähden reissuun,joten päivitystä seuraavan kerran sitten sunnuntaina. Tosin tällä viikolla on ollu sellainen hässäkkä, etten ole muutenkaan joka päivä kerennyt päivittää, pahoittelut siitä.

Siselylle lämpimät onnittelut plussasta :flower: Ei näköjään ole noihin ovistesteihin ihan sataa luottamista :)

Laskin eilen päiviä kalenterista ja jos sillä 14 vuorokauden välillä (oviksesta menkkoihin) laskee, niin lopetin tikuttamisen liian aikaisin. Ehkä tässä kierrossa jatkan sitten kauemmin. Olen vain niin hätäinen, ettei se tikuttaminen oikein sovi mulle, mutta saapahan siitä jotain osviittaa ainakin. Mitään "raskausoireitakaan" ei ollut tässä kierrossa, kun tiesin, ettei sitä ovista ollut, että sen puoleen pääsi kyllä helpommalla.

Mites anu84 oletko malttanut mielesi vai joko on tullut varmistettua ovistestin tulos?

Oikein ihanaa ja rauhallista viikonloppua kaikille!! Toivottavasti sunnuntaina on paljon uusia juttuja luettavana :)

Heippa!

Mä olen jääny näköjään listoille roikkumaan :ashamed: Anteeksi kaikille ja varsinkin päivittäjälle, kun ei ole tullut kirjoiteltua, elämässä on vaan ollut niin paljon kaikkea kivaa ja vähemmän kivaa. Mun hurjat lukemat voisi tuolta korjata eli täällä on nyt kp 2/26-32 ja yk 10 alkoi.

Moikka kaikille.
En oo kauheesti kerinnyt täällä pyörimään, kun kaikkea ihme hässäkkää pukkaa.. pää on pyörällä ku haminan kaupunki :saint: :laugh:
Jus tässä koneella istumajärjestystä häihin väsäilen.. Kiva kuulla että täällä on toinenkin morsio paikalla.
Mitens Zara81 hää suunnittelut sujuu? ootko saanut mekon pidettyä mieheltä piilossa?
Eilen käytiin taas juhlapaikalla pitämässä suunnittelu palaveria ja kaikki alkaa nyt olla hyvällä mallilla.. Vajaa kuukausi enää aikaa ja nyt alkanut hermostuttamaan oikee kunnolla..
Nyt tytöt tässä kuussa kaikki plussaa... Teiän häälahja mulle :D
+++++++++++ :whistle:

Moikka taas!!!
Testasin sitten tänään apteekin omalla.....ja siitä värjääntys se koko hel.....n testiruutu punaseks, taisin kastaa liikaa....vieläkin ihan sottanen se testiruu, ei siitä ota selvää :ashamed: Nyt kuitenkin päätin odottaa ainakin 2 viikkoo tai ainakin viikon, ennen ku uudestaan testaan, odotellaan nyt josko se täti sieltä sitten tulee...tissit on kipeet, se kuitenkin voi merkata ihan kumpaa vaan....tai siten se johtuu runnomisesta, mul on tullut pakonomainen tarve tunnustella...onko tissit kipeet, eiks oo tissit kipeet...jne!!!!

Hyvää viikonloppua kaikille!!!

maaliskuu

Ilmoittaudun tännekin jännämään, kun on niin kiva saada purettua näitä sisäisiä fiiliksiä.. Eli mulla kp 8/29 ja miehen kanssa ensimmäistä yhteistä yritetään. Lapsia meillä yhteensä 3, joista 1 mun ja loput miehen =)

Jospa minäkin liittyisin tänne, kun tuo toinen talvivauvapino on niin hiljainen. Tänään siis kp 19/28-30, yk 2 ja toinen toiveissa. Jotenkin masentaa kun tiedän jo, ettei nytkään tärpännyt; silloin kun olin raskaana, oli raskaus jo ihan selvää.

Moi!

Minäkin voisin liittyä pinoon! Toinen lapsi haaveissa ja yk 1. Meillä on ennestään 11/07 syntynyt poika, joka aikanaan tärppäs ekasta kierrosta, joten saa nähdä miten kauan tämä toinen antaa itseään odottaa. Nyt ois kp 16 meneillään joten vajaa pari viikkoa pitää vielä odotella ennen kun nähdään mikä on tilanne.

Sanle

Mulle voi merkitä kp1/ 31. Pientä pettymystä ei voi kieltää, mutta oon tosi tyytyväinen kun kierto on s ä ä n n ö l l i n e n! 2 vuotta yritystä ex:n kanssa ja jatkuvat epäsäännölliset kierrot on takana. Jos kokeilis tällä kertaa tikuttaa ovista. Kävin eilen ensimmäistä kertaa vyöhyketerapiassa ja olo tänään on tosi iloinen ja tarmokas. Melkoinen muutos useamman viikon väsymykselle.

Yhteistyössä