J
joko kaupoissa
Vieras
Joko alkaa tulevan talven haalarit/puvut olla myynnissä?
Osaisko joku suositella hyvää haalaria näillä spekseillä:
2,5 - vuotiaalle (tytöllë), pitäis olla ehdottomasti vedenpitävä. Mielellään mahdollisimman ohut, asutaan keski-euroopassa, että välttämättä ei tarvi olla se kaikkein lämpimin malli, suurimmaks osaks lämpötilat taitaa olla siinä nollan molemmin puolin.
Helppo pukea.
Plussaa tietysti, jos kestää vielä pikkusiskonkin kayttöön.
Viime vuonna oli Minymon haalari, siittä ei pahaa sanottavaa (ne lumilukot jouduin kyllä leikkamaan hihansuista, että sen sai päälle). Mutta ohuempikin vois olla.
Osaisko joku suositella hyvää haalaria näillä spekseillä:
2,5 - vuotiaalle (tytöllë), pitäis olla ehdottomasti vedenpitävä. Mielellään mahdollisimman ohut, asutaan keski-euroopassa, että välttämättä ei tarvi olla se kaikkein lämpimin malli, suurimmaks osaks lämpötilat taitaa olla siinä nollan molemmin puolin.
Helppo pukea.
Plussaa tietysti, jos kestää vielä pikkusiskonkin kayttöön.
Viime vuonna oli Minymon haalari, siittä ei pahaa sanottavaa (ne lumilukot jouduin kyllä leikkamaan hihansuista, että sen sai päälle). Mutta ohuempikin vois olla.