Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anonyymi:oistko itse sen paremmin tiennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja anonyymi:oistko itse sen paremmin tiennyt.
Olisin, mä kerroin juuri miehelleni koska oli Suomen sota, sisällisota ja päivämäärän koska talvisota alkoi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja anonyymi:oistko itse sen paremmin tiennyt.
Olisin, mä kerroin juuri miehelleni koska oli Suomen sota, sisällisota ja päivämäärän koska talvisota alkoi![]()
30.11?
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja anonyymi:oistko itse sen paremmin tiennyt.
30.11?
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä en saa tähän vastauksia kun mammojen mielestä tossa otsikossa ei ole mitään vikaa... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä en saa tähän vastauksia kun mammojen mielestä tossa otsikossa ei ole mitään vikaa... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä en saa tähän vastauksia kun mammojen mielestä tossa otsikossa ei ole mitään vikaa... :snotty:
tai sitten sen takia, että tästä on pari ketjua jo ollut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:löytyykö jostain se koko testi minkä ne oli suorittaneet? mielenkiintosta olis kattoa mihin kaikkiin ite olis/ei olis osannut vastata.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:löytyykö jostain se koko testi minkä ne oli suorittaneet? mielenkiintosta olis kattoa mihin kaikkiin ite olis/ei olis osannut vastata.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/742571?big_brother
muna-kysymys liittyy BB:n viikkotehtävään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:löytyykö jostain se koko testi minkä ne oli suorittaneet? mielenkiintosta olis kattoa mihin kaikkiin ite olis/ei olis osannut vastata.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/742571?big_brother
muna-kysymys liittyy BB:n viikkotehtävään
dänks! saas nähä kuinka hyvin pärjään...
Alkuperäinen kirjoittaja nikura:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä en saa tähän vastauksia kun mammojen mielestä tossa otsikossa ei ole mitään vikaa... :snotty:
![]()
![]()
johan tässä on monessa ketjussa ilmoittautunut yhtä "fiksuja" ihmisiä.. ois hauska tietää mikä näiden "entiedämitääntalvisodastaenkämistäänmuustakaan"- ihmisten äo on..