tämä asuntoasia alkaa nyt jo haitata elämää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Se tarkastakaa ettei ole sellaisia pikku vikoja asunto täynnä eli listat repsottaa ja maalia puuttuu jostain jne. Sit kuten muutkin sano et pelkistä paikkoja, koristeromut jos niitä paljon niin vaikka varastoon...
Katso että uuni suht siisti ja ettei jääkaapissa ole hometta (sellaisenkin olen nähnyt)

Meillä on ihan paska hella ja uuni (oli jo silloin kun muutettiin ) oletteko sitä mieltä, että se pitäisi vaihtaa, koska puhtaaksi sitä ei saa millään? Oli niin pinttynyt jo silloin kun ostettiin tämä asunto. Mies kun on sitäkin vastaan kun sanoin, että vaihdetaan tuo hella.

Me ollaan nyt kierrelty muutamissa näytöissä ja ison plussan annan just siitä, että myyjät on keräänneet kaiken ylimääräisen krääsän pois esim keittiön apupöydiltä tms. Tosin on ollut ihan hyvä nähdä myös miten pieni se laskutaso on jos siinä on mikro, kahvinkeitin ja vedenkeitin ja läjä muuta kamaa....

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Me ollaan nyt kierrelty muutamissa näytöissä ja ison plussan annan just siitä, että myyjät on keräänneet kaiken ylimääräisen krääsän pois esim keittiön apupöydiltä tms. Tosin on ollut ihan hyvä nähdä myös miten pieni se laskutaso on jos siinä on mikro, kahvinkeitin ja vedenkeitin ja läjä muuta kamaa....

Meillä on todella iso keittiö, joten se on plussaa tässä asunnossa ja sen takia tämä ostettiinkin (siis rivitaloasunnon mittakaavassa iso keittiö. Sitä ajattelin korostaa näytössä, joten varmasti pistän keittiön viimeisen päälle kuntoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Gluteus: missä päin teidän myynnissä oleva koti sijaitsee ?

Nummelassa, Vihdissä. 50 km Helsinkiin.

Kauankos sieltä ajelee esim kehä3 tai 1:lle ?
Ja minkäs kokoinen toi teidän koti on ?

Kehä 3 menee n. 20min. Riippuen ruuhkasta ja kehä 1:lle n. 30min riippuen ruuhkasta. Mies on Espoon Suomenojalla töissä ja työmatka kestää n. 30min. joskus vähemmän.

Meillä on rivarikolmio (kahdessa kerroksessa ) neliöitä 86

Ok, meille liian pieni...muutoin ois voitu olla kiinnostuneitakin. Ollaan etsiskelty nyt sopivaa rivarineliötä.

Gluteus: missä päin teidän myynnissä oleva koti sijaitsee ?

Nummelassa, Vihdissä. 50 km Helsinkiin.

Kauankos sieltä ajelee esim kehä3 tai 1:lle ?
Ja minkäs kokoinen toi teidän koti on ?

Kehä 3 menee n. 20min. Riippuen ruuhkasta ja kehä 1:lle n. 30min riippuen ruuhkasta. Mies on Espoon Suomenojalla töissä ja työmatka kestää n. 30min. joskus vähemmän.

Meillä on rivarikolmio (kahdessa kerroksessa ) neliöitä 86

Ok, meille liian pieni...muutoin ois voitu olla kiinnostuneitakin. Ollaan etsiskelty nyt sopivaa rivarineliötä.

niinpä. Tässä on ihan kivasti tilaa, mutta yksi makuuhuone liian vähän meillekin.

me siis haluttaisiin omakotitalo. ollaan haluttu jo pitkään. Ongelma on vaan tämän asunnon myyminen, koska en jaksa niitä näyttöjä ja puunaamista. Se on ainoa este sille, että ei olla vielä laitettu asuntoa myyntiin. Mies on jo luovuttanut, koska joka toinen päivä olen sitä mieltä, että myyntiin vaan ja sitten taas perunkin puheeni. Nyt olen alkanut miettiä tämän remontoimista ja mies taas sanoi siihen, että se vasta tyhmää on ( tämä on rempattu v. 2000 ). Ollaan kohta siinä pisteessä, että muutetaan varmaan kumpikin omaan asuntoon (näin karkeasti sanottuna ) Te jotka olette myyneet rivitaloasuntoa niin kertokaa miten näytöt ym. saitte hoidettu kun on 2 pientä lasta ja koira ja siivottavaa jne? Otan hirveän stressin tästä asiasta.

No jos ei aivan stailata niin kait normisiivoukset riittävät. Tehän asutte siinä vielä. Vai onko teillä kuinka kaameen näköstä normisti?

Meillä juuri asunto ollut myynnissä kolmatta vkoa ja vain yksi näyttö ollut. Nyt pidetään toinen piakkoin. Ei se paljoa tarvinu ku kyhätä ilmotus nettiasuntoon ja se oli siinä, lisäksi sitten kaiken maailman ilmaislehtiin laitella ja nyt laitetaan myös oikotiellekkin ja kauppojen seinille ilmotuksia. Meillä just 2 muksua ja yks koira, muksut saadaan näytöiksi mummolaan ja koira pysyy kotona! Positiivisin mielin tässä mennään kesää kohti ja toivotaan et se oikea ostaja löytyy kohdalle ja sitten se on menoa!!
Mies mietti mm. laminaatin laittoa ja yhessä vaiheessa mietittiin jopa kylppärin uusimista jos tää menisi siten "paremmin myydyksi" mutta pah, sitä rahaa mitä tähän semmoseen remppaan laitettaisiin ei millään sais asuntoa myydessä enää takaisin. Nää kaikenmaailman pientä pintaremonttia ohjelmat on ihan huuhaata, pääasia et on turha tavara karsittu veke ja siistin näköstä, ettei kaikki roina hyppää esittelyyn tulevien silmille heti kun ovesta astuvat!
Ei muuta kun ilmotusta kyhäilemään ja myyntionnea!!

Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:
Meillä 1 lapsi,koira ja ei muuta,kun näytön ajaksi autoilemaan.Tulipahan lähiseudut tutuiksi.
Meillä oli krstalo-kolmio ja 2 näyttöä+1 yksityisnäyttö ja kaupaksi meni.Että kyllä se puunaaminen ja autoilu vain kannatti!Ja näyttöihin kannattaa ostaa leikkokukkia pöydälle maljakkoon ja laittaa hedelmäkori täyteen hedelmiä.Kaikki turha tavara piiloon.:)Ja pullantuoksu on myös kotoisa ja luo ostajille sellaista kodikkuuden tuntua.;)

Mä taas luin jostain että pullan paistoa on syytä välttää näyttäpäivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
me siis haluttaisiin omakotitalo. ollaan haluttu jo pitkään. Ongelma on vaan tämän asunnon myyminen, koska en jaksa niitä näyttöjä ja puunaamista. Se on ainoa este sille, että ei olla vielä laitettu asuntoa myyntiin. Mies on jo luovuttanut, koska joka toinen päivä olen sitä mieltä, että myyntiin vaan ja sitten taas perunkin puheeni. Nyt olen alkanut miettiä tämän remontoimista ja mies taas sanoi siihen, että se vasta tyhmää on ( tämä on rempattu v. 2000 ). Ollaan kohta siinä pisteessä, että muutetaan varmaan kumpikin omaan asuntoon (näin karkeasti sanottuna ) Te jotka olette myyneet rivitaloasuntoa niin kertokaa miten näytöt ym. saitte hoidettu kun on 2 pientä lasta ja koira ja siivottavaa jne? Otan hirveän stressin tästä asiasta.

No jos ei aivan stailata niin kait normisiivoukset riittävät. Tehän asutte siinä vielä. Vai onko teillä kuinka kaameen näköstä normisti?

ei meillä mikään sikolätti ole, mutta lapset kyllä levittelee leluja ympäriinsä ja ne kyllä saan heivattua näyttöjen ajaksi. Vaatetta tuntuu myös riittävän, mutta eiköhän nekin johonkin kaappiin saa survottua. =)

Missä päin Nummelaa te asutte? :) Mikä mun mielestä vaikuttaa asunnon myyntiin on juurikin keittiö, vessa/kylpyhuoneen kunto. Lattiakin on iso plussa. Kaiken muunhan saa kuitenkin pintalaitolla kuntoon. Myyntiä varten vaan hyvät kuvat ja näyttöä varten koti perussiistkiksi. Ei ne kaappeihin katso ehkä :D

Ps. Meillä tuttu pariskunta etsii Nummelasta rivari kolmiota jossa sauna :D

[
Meillä on ihan paska hella ja uuni (oli jo silloin kun muutettiin ) oletteko sitä mieltä, että se pitäisi vaihtaa, koska puhtaaksi sitä ei saa millään? Oli niin pinttynyt jo silloin kun ostettiin tämä asunto. Mies kun on sitäkin vastaan kun sanoin, että vaihdetaan tuo hella.

Ette missään nimessä ala mitään investointeja tuohon kämppään tekemään. Voitte esim. sopia, että voitte hankkia uuden hellan, jos uusi omistaja niin haluaa, muttä älkää ostako sitä vielä. Uusi asukas saattaa tehdä keittiörempan ja uusi uuni lähtee kierrätykseen. Siis ei mitään järkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Gluteus, missä päin nummelaa? me ollaan sopivasti etsimässä rivariasuntoa nummelasta :D

Lankilassa, laita yv:tä jos pystyt. Lähden asioille ja olen poissa palstalta taas jonkun aikaa. Yritän etsiä kyllä tämän ketjun taas käsiiini.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Missä päin Nummelaa te asutte? :) Mikä mun mielestä vaikuttaa asunnon myyntiin on juurikin keittiö, vessa/kylpyhuoneen kunto. Lattiakin on iso plussa. Kaiken muunhan saa kuitenkin pintalaitolla kuntoon. Myyntiä varten vaan hyvät kuvat ja näyttöä varten koti perussiistkiksi. Ei ne kaappeihin katso ehkä :D

Ps. Meillä tuttu pariskunta etsii Nummelasta rivari kolmiota jossa sauna :D

on meillä sauna =) Laita yv:tä jos voit, koska olen lähdössä asioille ja pääsen vasta illala taas kommentoimaan. Lankilassa asutaan (on tosi kiva asuinalue ).

Gluteus, missä päin nummelaa? me ollaan sopivasti etsimässä rivariasuntoa nummelasta :D

Lankilassa, laita yv:tä jos pystyt. Lähden asioille ja olen poissa palstalta taas jonkun aikaa. Yritän etsiä kyllä tämän ketjun taas käsiiini.

Ok, rekisteröidytään ja laitetaan! Lankila on mukavaa aluettakin vielä!

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Se tarkastakaa ettei ole sellaisia pikku vikoja asunto täynnä eli listat repsottaa ja maalia puuttuu jostain jne. Sit kuten muutkin sano et pelkistä paikkoja, koristeromut jos niitä paljon niin vaikka varastoon...
Katso että uuni suht siisti ja ettei jääkaapissa ole hometta (sellaisenkin olen nähnyt)

Hella ei hirveesti maksa, kohentaa keittiön ilmettä kuitenkin. Jos keittiö on muuten siisti, eikä heti rempan tarpeessa, vaihtaisin hellan ilman muuta.
Jos keittiö on muuten jo rempan tarpeessa, yks hella ei enää asiaa pahenna..

Ok, rekisteröidytään ja laitetaan! Lankila on mukavaa aluettakin vielä!

niin on! Ollaan tykätty tosi paljon =)

Yhteistyössä