Tämä kertoo Putinin sairaasta mielestä. Pikkulapset iskun kohteena 🤬🤬

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Putte on psykopaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mainilan laukauksia.

Mutta sitä mun mies ihmetteli, että kun ilmeisesti päiväkodin seinässä on ammottava aukko, mutta ikkunalasit ehjät? Jos pommi osuu seinään ja tekee reiän, on ikkunat helisemässä.

Mainilan laukauksia.

Mutta sitä mun mies ihmetteli, että kun ilmeisesti päiväkodin seinässä on ammottava aukko, mutta ikkunalasit ehjät? Jos pommi osuu seinään ja tekee reiän, on ikkunat helisemässä.
Mitenköhän länsimedia tämän selittää.😁

Otetaan veikkauksia vastaan…

Mitenköhän länsimedia tämän selittää.

Otetaan veikkauksia vastaan…
Oot ihana palstalainen, mutta en tykkää sun sokeudesta Venäjän suhteen.

Jos Venäjä ihan oikeasti nyt olisi se ihana rauhantahtoinen, väärinymmärretty lapanen, se vetäisi joukot pois Ukrainan rajalta.

Jos Venäjä ihan oikeasti nyt olisi se ihana rauhantahtoinen, väärinymmärretty lapanen, se vetäisi joukot pois Ukrainan rajalta.
Haluat siis määrätä missä Venäjä saa pitää omia joukkojansa?

Saako Venäjä määrätä missä Suomi saa pitää varuskuntia ja järjestää sotaharjoituksia?

Mä ihmettelen tätä, että ihmiset eivät ole jo oppineet miten pahasti media sumuttaa.
Mitä olen seurannut tilannetta niin eivät asiat ole niin yksioikoisia. Se on minun näkemys.

Oikeasti - aikuiset ihmiset: hyväksytään se, että ihmiset voivat nähdä asioita eri tavoin!
Ei tarvitse alkaa hiiltymään niin paljon että mennään henkilöihin? 😧

Menkää lenkille jos ette pysty käyttäytymään ihmisiks?👍😁

• Tykkää
Reactions: KOOWEE
Haluat siis määrätä missä Venäjä saa pitää omia joukkojansa?

Saako Venäjä määrätä missä Suomi saa pitää varuskuntia ja järjestää sotaharjoituksia?
Ei ole normaalia sotaharjoitusta pistää 100 000 sotilasta jonkun aikaisemmin omistamansa maan rajalle.
Ei ole millään mittarilla tarkasteltuna.

Mä ihmettelen tätä, että ihmiset eivät ole jo oppineet miten pahasti media sumuttaa.
Mitä olen seurannut tilannetta niin eivät asiat ole niin yksioikoisia. Se on minun näkemys.

Oikeasti - aikuiset ihmiset: hyväksytään se, että ihmiset voivat nähdä asioita eri tavoin!
Ei tarvitse alkaa hiiltymään niin paljon että mennään henkilöihin?

Menkää lenkille jos ette pysty käyttäytymään ihmisiks?
Mä kävin jo lenkillä aamulla. Mutta kuten sanoin, jos Putin haluaisi oikeasti rauhaa, se toimisi toisin.

Vanha osuma, johon ikkunat vaihdettu aikoja sitten, tai sitten uusi osuma ja talon ikkunat on heti vaihdettu ehjiin.
Mä veikkaan että joku käy rikkoo nopeesti ikkunat ja muutenkin vähän lavastaa aluetta, räpsii sata kuvaa joka kulmasta.
Oikeaa otosta väitetään modatuks kuvaks!😁

Onhan näitä median lavastuksia nähty jo herravarjele kuin monta kertaa!

Eiku jos haluaisi sotaa niin toimisi toisin.

Vedä vielä kierros varmuuen vuoks!
100 000 sotilasta rajalla kertoo muuta, kuin sun seliselit. Sotilasmäärä on isoin asia nyt.
Venäläiset voi olla kivoja, mutta Putin on sairas despootti. :unsure:

Eikä tämä ole henkilökohtaista sua kohtaan.

100 000 sotilasta rajalla kertoo muuta, kuin sun seliselit. Sotilasmäärä on isoin asia nyt.
Venäläiset voi olla kivoja, mutta Putin on sairas despootti.

Eikä tämä ole henkilökohtaista sua kohtaan.
En ota henkilökohtaisesti.👍
Meillä on vain eriävä näkemys.

Nyt sorvin ääreen, koittakaa kestää, ja hyvät ihmiset - älkää taistelko täällä keskenään.

Taistelut köydään nyt ihan muualla!:(
Luoja varjele heitä!🙏🏼

Yhteistyössä