Tämä ketju on sille harmaalle joka pyysi kuvaa mun turkishöpsötyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viimeksi muokattu:
Musta noin on ihan kivat :). Ja oikeestaan sopii sulle. Näytät söpöltä tuossa hatussakin, joten ei muuta kuin ulos! Mä tykkään pukeutumisesta, joka erottuu ulkona vyöryvästä tasaisesta massasta. Jos vaan pokka pitää (ja sulla se taitaa pitää), niin käyttöön vaan. Kiva olis nähdä enemmän persoonallista pukeutumista. Ja tuo on taatusti sitä :D

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja täi;27960843:
Vai tekoturkista. Kuitenkin eikös sun taidoilla tuonkin sais päivitettyä ja käytettyä uudelleen?

Olen erikoistunut muoviin joten mulle tuo on paljon helpompi materiaali kuin oikea turkis. Tosin mielestäni sanoinkin tuolla toisaalla, että kun avasin yhden tuollaisen niin se ahjosi. Onhan nuo olleet käytössä isoäidilläni sota-ajan loppupuolella.

[QUOTE="Vieras";27960835]Musta noin on ihan kivat :). Ja oikeestaan sopii sulle. Näytät söpöltä tuossa hatussakin, joten ei muuta kuin ulos! Mä tykkään pukeutumisesta, joka erottuu ulkona vyöryvästä tasaisesta massasta. Jos vaan pokka pitää (ja sulla se taitaa pitää), niin käyttöön vaan. Kiva olis nähdä enemmän persoonallista pukeutumista. Ja tuo on taatusti sitä :D[/QUOTE]

Mun oli vaan pakko saada tollaset kun yksi aamu heräsin, oli unessa ollut tuommoiset niskassa. Olen ennenkin tehnyt noita unien hupsutuksia...

Yhteistyössä