Mä olen ollut melko onnekkaassa asemassa: mun molemmat aikasemmat lapset on saaneet ekat hampaansa melko myöhään, vasta noin kasi kuisena molemmat, niin että me ollaan rintaruokinta lopetettu sitä ennen jo kokonaan eikä ole siis ikinä tullut vastaan tilannetta että olisi pitänyt tissittää lasta, jolla on jo hampaat suussa. Onneksi, sillä sektion jälkeen se on hyvänä kakkosena listalla "Mitä pelkäät eniten äitiydessä".
No niin: kävipäs sitten niin että tämä mun kolmas lapseni, joka on siis myös totaali pullo kieltäytyjä, päätti myös alkaa tekemään hampaita. Onhan se ollut vähän kräntty viime päivinä, mutta ihan rehellisesti ei tullut mieleenkään että se voisi hampaita tehdä, kun noi aikasemmatkin on olleet hampaattomia pitkään, pitkään... Ja voitte vaan kuvitella sitä järkytystä, kun tänä aamuna tajusin että ei moro, sillähän on hammas suussa, ja toinen tulossa viereen.
Alku järkytys tosin oli pientä verrattuna siihen, kun tajusin että munhan on pakko imettääkin sitä vielä, kun ei se sitä pulloakaan huoli. :ashamed: Onneksi en tiennyt tätä etukäteen, ois varmaan ollut porkkanat nelikuisesta asti pääruokana...

No niin: kävipäs sitten niin että tämä mun kolmas lapseni, joka on siis myös totaali pullo kieltäytyjä, päätti myös alkaa tekemään hampaita. Onhan se ollut vähän kräntty viime päivinä, mutta ihan rehellisesti ei tullut mieleenkään että se voisi hampaita tehdä, kun noi aikasemmatkin on olleet hampaattomia pitkään, pitkään... Ja voitte vaan kuvitella sitä järkytystä, kun tänä aamuna tajusin että ei moro, sillähän on hammas suussa, ja toinen tulossa viereen.