tämä niille jotka pitävät alapääkarvojen ajelua jotenkin hygieenisempänä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rintin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voitteko jo lopettaa väännön niistä pillukarvoista? Joka helvetin päivä sama vääntö.

Olkoon kelläkin minkälainen pimppa tahansa, mua ei ainakaan kiinnosta toisten värkit. Jokainen tavallaan.

[QUOTE="vieras";27499584]No sä voit haista juustonaksulle ihan kaikessa rauhassa ja ummehtuneelle menkkaverilemulle.[/QUOTE]

ennemmin vaikka ne,kun karvatupen tulehdus,hiertymät,
kutina,hiiva,emätintulehdus ja sänki.

[QUOTE="ARGH";27499928]Voitteko jo lopettaa väännön niistä pillukarvoista? Joka helvetin päivä sama vääntö.

Olkoon kelläkin minkälainen pimppa tahansa, mua ei ainakaan kiinnosta toisten värkit. Jokainen tavallaan.[/QUOTE]

:flower:

Minulle aikanaan lääkäri kehoitti ajelemaan puskan pois kun minulla oli jatkuva hiiva. Ei ole ollut enää ja jos karvoissa ei ole mitään pöpöjä vaan ne suojaa tulehduksilta niin miksi kummassa minulta on käsketty poistaa ennen vatsaleikkausta häpykarvat? Tai ennen synnytystä on ajeltu pois ja sanottu siihen, että ehkäisee tulehduksia.
Mielenkiintoista. Minulla ei ole mitään näppylöitä iholla.

:D No niin varmaan joo.

Samaan tapaan, aja hiukset pois jos on pää kipeä.

[QUOTE="heh";27507253]Minulle aikanaan lääkäri kehoitti ajelemaan puskan pois kun minulla oli jatkuva hiiva. Ei ole ollut enää ja jos karvoissa ei ole mitään pöpöjä vaan ne suojaa tulehduksilta niin miksi kummassa minulta on käsketty poistaa ennen vatsaleikkausta häpykarvat? Tai ennen synnytystä on ajeltu pois ja sanottu siihen, että ehkäisee tulehduksia.
Mielenkiintoista. Minulla ei ole mitään näppylöitä iholla.[/QUOTE]

Aika koluttu on jo tää aihe täällä. Eikö oo ihan jokaisen oma asia mitä karvoilleen tekee. Aikuinen nainen käy säännöllisesti Gynekologilla ja jos gyne jotain huolestuttavaa huomaa karvojen ajelusta aiheutuneen, niin kyllä kertoo asiakkaalle jos on ammattitaitoinen. Itse olen kohta 10 vuotta ajellut kaiken pois, eikä ole ikinä ole ollut mitään ongelmia. päin vastoin. Jos pidän karvotusta alapäässä alkaa niitä ongelmia olemaan. Itsellä aika runsas valkovuoto, ja kun se kuivuu karvoihin kiinni niin välillä kirpasee aika ilkeesti kun lähtee liikkeelle esim töissä/koulussa istumisen jälkeen. Eli itse koen karvoista olevan mulle enemmän haittaa.

Siis, mä nyt taas vähän ajelin ja voi moro, on niin ällöttävää. Valkovuotoa tulee litratolkulla ja muutenkin tuntuu epämiellyttävältä kokoajan. Saa jäädä mun osalta ajelut, hyh hyh.

Jännä ettei taaskaan löydetä kuin musta ja valkoinen. Välissä on myös harmaata. Ei kaikki jotka siistii tai ajelee vähän ajele posliiniksi. Eikä kaikki kenellä on karvat ole mitään rämemajavia kilometrituheroilla.

[QUOTE="Anne";27508790]Jännä ettei taaskaan löydetä kuin musta ja valkoinen. Välissä on myös harmaata. Ei kaikki jotka siistii tai ajelee vähän ajele posliiniksi. Eikä kaikki kenellä on karvat ole mitään rämemajavia kilometrituheroilla.[/QUOTE]

Pointtihan on, että nykyään "vähän siistiminen" on se että jakovälistä on kaikki hinkattu pois ja edessä on 2cm leveä viiva jossa on 10mm pituisiksi lyhennetyt ne kymmenen karvaa. Se on nykypäivän normi tai sitten posliineille karvainen. Siitä enemmän onkin jo rämemajava :D

Häpykarvat pitää olla tuuheat jotta niillä on se luontainen suojaamisvaikutus. Ei sieltä alhaalta mitään kannata ajella. Ihmetyttää miten niillä kellä tussu falskaa erinäisiä vuotoja, niin miten se vuoto simsalapim, häviää jos ei ole karvoja? Onko siitä posliinista suora putki suihkun viemäriin?

Yhteistyössä