Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miksi sun oli pakko kertoa tää jollekin?
Alkuperäinen kirjoittaja jep:onpa hauskaa... naurattaako toi oikeesti joitakin?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:hä? Miksi mä en tajuu, voisiko joku selittää ihan juurtajaksain tämän ilmeisen hauskan löydöksen?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:hä? Miksi mä en tajuu, voisiko joku selittää ihan juurtajaksain tämän ilmeisen hauskan löydöksen?
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:hä? Miksi mä en tajuu, voisiko joku selittää ihan juurtajaksain tämän ilmeisen hauskan löydöksen?
Just meinasin sanoa samaa..pitkät piuhat vissiin kun ei älyä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Pimpan nesteethän voivat joskus kuivua karkeiksi palasiksi. .
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Pimpan nesteethän voivat joskus kuivua karkeiksi palasiksi. Ehkä sellaista murenta on ollut mahalla siemennesteen kera, kun kikkeli on levähtänyt siinä ankaran puurtamisen jälkeen. Koostumus näyttää ja tuntuu siltä, kuin siemennesteen seassa olisi lasia.
Näin minä sen ymmärrän.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Pimpan nesteethän voivat joskus kuivua karkeiksi palasiksi. Ehkä sellaista murenta on ollut mahalla siemennesteen kera, kun kikkeli on levähtänyt siinä ankaran puurtamisen jälkeen. Koostumus näyttää ja tuntuu siltä, kuin siemennesteen seassa olisi lasia.
Näin minä sen ymmärrän.