Tämä on tämmöistä ruikutusta mutta toivottavasti edes joku lukee....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Mä tunnen itseni turhaksi, arvottomaksi ja tyhmäksi. En onnistu löytämään työpaikkaa mikä varmaan johtuu siitä että ei ole ammattitutkintoa. Jätin tutkinnon monesta eri syystä kesken, siitä ei vaan tullut mitään. Nyt ajattelin hakea jonnekkin opiskelemaan kun yhteishaku alkaa. Eihän mulla paljon muuta vaihtoehtoja ole.

Aika vaan kuluu niin hitaasti on niin kamalaa kun ei pysty tekemään tämän asian eteen mitään nyt just heti paikalla. Aika vaan matelee ja mä vaan tunnen itseni enemmän ja enemmän paskaksi, arvottomaksi, masentuneeksi ja alistetukski.

Joo onhan sulla paska tilanne, mutta tärkeää on, että sä sentään yrität saada tilanteeseesi parannusta.

Selvitäpä itsellesi, minä takia aikaisemmat opinnot keskeytyi. Jos sulla ol jotain ongelmaa opiskelumotivaation tai -taitojen kanssa, niin nythän sulla on hyvää aikaa opetella opiskelemaan.

Mun opinnot keskeytyi aikanaan, kun mä en vaan pystynyt keskittymään siihen lukemiseen ja kirjoittamiseen. Nyt jos alkaisin vielä opiskelut, niin kyllä mun täytyisi ensin opetella kunnon aikataulutus koko päivälle ja nimenomaanopetella noudattamaan sitä.

Mä en tiedä mikä ongelma sulla on, mut tsemppii kumminkin, kyllä sä elämässä eteenpäin pääset, mutta työtähän se tietenkin vaatii. <3

sä saatat tuntea noin,mutta tiedätkö sä olet ihan yhtä arvokas ihminen kuin kuka tahansa toinenkin! ei se riipu tutkintojen määrästä, rahasta tms. :)

että top tykkänään tollanen ajattelu

On vain sellainen fiilis että nyt on kaikki menetetty liian myöhäistä. En mä vaan pysty näihin asioihin liikaa mulle. Ei se oo totta että kuka tahansa pystyy ihan mihin vaan jos vain haluaa ja tekee, ei ole totta. Tietysti jos tekee piittaamatta mitkä on sitten mahdolliset seuraamukset.

:hug: Tsemppiä! Kyl sie tiiät ettet ole turha tai arvoton tai tyhmä. Pitää vaan löytää se oma väylä jotenkin..niin on viisaammat sanoneet miullekin. Ammattimietinnät mielessä täälläkin..

Yhteistyössä