V
vierailija
Vieras
Ei täällä ihan oikeasti taida olla muita kuin minä ja useampana eri henkilönä kirjoitteleva moderaattori. Maksetaanko näistä palstan mainoksista oikeasti jotain? Eihän niitä ole kukaan katsomassakaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen samaa mieltä. Minä olen ainoa älyllinen henkilö tällä hetkellä koko palstalla, se on käynyt teidän vastauksistanne selväksi.Suolla on ainakin kuokka ja Jussi, kaksplussalla ei kumpaakaan![]()
Äly on tylsääääääääääää, plaaaaaaghhhhhhh!!!Olen samaa mieltä. Minä olen ainoa älyllinen henkilö tällä hetkellä koko palstalla, se on käynyt teidän vastauksistanne selväksi.
Äly on yliarvostettua.Olen samaa mieltä. Minä olen ainoa älyllinen henkilö tällä hetkellä koko palstalla, se on käynyt teidän vastauksistanne selväksi.
Äly on yliarvostettua.Olen samaa mieltä. Minä olen ainoa älyllinen henkilö tällä hetkellä koko palstalla, se on käynyt teidän vastauksistanne selväksi.
Laittaisitko vielä kerran? Me ei vielä kahdesta kerrasta uskottu.Äly on yliarvostettua.
Äly on yliarvostettua!Laittaisitko vielä kerran? Me ei vielä kahdesta kerrasta uskottu.
Mä haluan sua niin paljon.Äly on yliarvostettua!
Tuo eka kerta oli vahinko.
Ei täällä ihan oikeasti taida olla muita kuin minä ja useampana eri henkilönä kirjoitteleva moderaattori.
Olen samaa mieltä. Minä olen ainoa älyllinen henkilö tällä hetkellä koko palstalla, se on käynyt teidän vastauksistanne selväksi.
Kuokalla ei tee mitään kun ei oo maatakaan, mutta Jussi tekisi. Siis mikäli Jussilla olisi iso mela.Suolla on ainakin kuokka ja Jussi, kaksplussalla ei kumpaakaan![]()
Suollahan on paljon elämää.
Lumi siellä lähinnä pöllyää. Joskus harvoin menee joku eläin.
Mä ajattelin suota kokonaisuutena. Siis myös maan alaisia osia. Siellä lienee vilisee.
Ja nyt alkoi soida päässä YUPin "meitä odotellaan mullan alla".![]()
Mikä siellä jäätyneessä turpeessa/mudassa vilisee?
Sammakoita, bakteereja, alkueliöitä ja sieniä vaikkapa.
Tai havaintomateriaali jää putkiaivojesi ulkopuolelle?"vierailija"-nimimerkillä kirjoitetuista kommenteista tuota älykkyyttä (edes orastavaa sellaista) ei voi havaita...
Mitkä ovat sammakon elinmahdollisuudet keskellä jäätynyttä mutaa?