Tämä palsta on ihan kuollut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harminpaikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22297098:
Jep, sekin saattaa vähentää muuten vastailua, kun nykyään näkee kursorilla heti mitä aloitus pitää sisällään. Silloin ei kovin montaa aloitusta tule oikein avattuakaan, jos aihe ei kiinnosta.

Tiedä sitten onko kyse palvelimesta ja/tai foorumisoftasta, vaiko täsmän oman miniläbbikseni ominaisuuksista, mutta tuo toiminto toimii minulla täysin satunnaisesti...

[QUOTE="Satunnainen vierailija";22297084]Olin äsken kirjautuneena, nyt taas jostain syystä en. Miks joudun välillä 'pihalle'?[/QUOTE]
Mä lennän nykyisin aina pihalle, kun vaihdan ip:tä enkä jaksa kirjautua joka kerta uudestaan. Lennän pihalle välillä myös mystisistä syistä...ehkä korvani ovat väärässä asennossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22297098:
Jep, sekin saattaa vähentää muuten vastailua, kun nykyään näkee kursorilla heti mitä aloitus pitää sisällään. Silloin ei kovin montaa aloitusta tule oikein avattuakaan, jos aihe ei kiinnosta.
hei mikäs tää tämmöinen kursorijuttu on? eikö mulla näy vai enkö vaa tajua :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mikä tää on?;22297219:
hei mikäs tää tämmöinen kursorijuttu on? eikö mulla näy vai enkö vaa tajua :D
Kun laitat etusivulla kursorin jonkun aloituksen päälle, sulla näkyy nk tooltippinä alku siitä tekstistä, mitä aloittaja on kirjoittanut. Mullakaan tuo ei ihan aina toimi, mutta yleensä toimii.

Yhteistyössä