V
vieras :)
Vieras
Kun täällä on kuitenkin suurin osa tosi mukavan oloisia ihmisiä, ystävällisiä jne.... Eli Kiitos, kun olette olemassa!!! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Kun täällä on kuitenkin suurin osa tosi mukavan oloisia ihmisiä, ystävällisiä jne.... Eli Kiitos, kun olette olemassa!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Kun täällä on kuitenkin suurin osa tosi mukavan oloisia ihmisiä, ystävällisiä jne.... Eli Kiitos, kun olette olemassa!!!![]()
Niin mä olenkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Kun täällä on kuitenkin suurin osa tosi mukavan oloisia ihmisiä, ystävällisiä jne.... Eli Kiitos, kun olette olemassa!!!![]()
Niin mä olenkin
Hmm.. no sinusta en tiedä, koska sä taidat olla MIES!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Kun täällä on kuitenkin suurin osa tosi mukavan oloisia ihmisiä, ystävällisiä jne.... Eli Kiitos, kun olette olemassa!!!![]()
Niin mä olenkin
No oonhan mä mies, mutta mukava ja ystävällinen, kysy vaikka palstamammoilta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):No, kertokaas nyt rehellisesti te jotka olette täällä pitemmän aikaa palstailleet, että onko toi Rane niin kiva, kun hän itse väittää?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Kun täällä on kuitenkin suurin osa tosi mukavan oloisia ihmisiä, ystävällisiä jne.... Eli Kiitos, kun olette olemassa!!!![]()
Niin mä olenkin
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Kun täällä on kuitenkin suurin osa tosi mukavan oloisia ihmisiä, ystävällisiä jne.... Eli Kiitos, kun olette olemassa!!!![]()
Niin mä olenkin
Voihan mieskin olla mukava ja ystävällinen. Mutta on täällä pahaakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Kun täällä on kuitenkin suurin osa tosi mukavan oloisia ihmisiä, ystävällisiä jne.... Eli Kiitos, kun olette olemassa!!!![]()
Niin mä olenkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Kun täällä on kuitenkin suurin osa tosi mukavan oloisia ihmisiä, ystävällisiä jne.... Eli Kiitos, kun olette olemassa!!!![]()
Niin mä olenkin
Niin mutta kun tässä nyt oli puhe ihmisistä, ei miehistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :):Kun täällä on kuitenkin suurin osa tosi mukavan oloisia ihmisiä, ystävällisiä jne.... Eli Kiitos, kun olette olemassa!!!![]()
Niin mä olenkin
Niin mutta kun tässä nyt oli puhe ihmisistä, ei miehistä.
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli: