Tämä rouva lähtee yötä katsomaan :) :(

NalleKarhuÄiti

Aktiivinen jäsen
10.04.2006
2 282
1
36
Eilen olin aivan mukavissa fiiliksissä menossa.
se on semmonen mun joka vuotinen vapaa ilta kun yö saapuu kemiin.
Nyt vaan en ostanut lippuja kun ajattelin et keikka kuuluu paremmin aidan toisella puolella niinkuin viime vuonna todettiin miehen kanssa.
No nyt oisin menossa yksin mut arvatkaas onko pelko korkealla sen viime öisen tapahtuman takia :ashamed: :(
Vieläköhän sinne saisi lipun paikanpäältä että ois turvallisempi olo.

kappas en ollut vielä kuullutkaan tuosta tapahtuneesta.. heti piti mennä iltiksen sivuilta katsomaan mitä siellä on tapahtunut :( kamala juttu..

Mutta älä anna sen pilata sun vapaa iltaas! Ja vielä yötä meet katsomaan, mä oon ihan kateellinen :) mäkin ehkä kuitenkin menisin sisäpuolelle katsomaan jos mahdollisuus olisi. Ja jos yksin menisin. mä oon ite niin hermoheikko :D

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
kappas en ollut vielä kuullutkaan tuosta tapahtuneesta.. heti piti mennä iltiksen sivuilta katsomaan mitä siellä on tapahtunut :( kamala juttu..

Mutta älä anna sen pilata sun vapaa iltaas! Ja vielä yötä meet katsomaan, mä oon ihan kateellinen :) mäkin ehkä kuitenkin menisin sisäpuolelle katsomaan jos mahdollisuus olisi. Ja jos yksin menisin. mä oon ite niin hermoheikko :D

Niin olen minäkin.
Joskus oon kuullut että ois jotenkin lakisääteistä jättää lippuja ovelle myytäväksi asti, mutta ei se aina niin mene.
Toivotaan että niitä vielä olisi =)

Taidampa kuitenkin pyytää jos mummi vahtisi lapsia että saisin miehen mukaan.
alkoi niin kouraista mahan pohjasta, että mitä siellä on menossa :(
Toinen vaihtoehto ois jättää menemättä, mutta tätä iltaa on taas vuosi odotettu :D
Mukavaa viikonloppua kaikille :)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
minkä viimeöisen tapahtuman takia? :o

nuori mies tapettiin ja nuori nainen löysi puol neljän aikaan ruumiin jonka rinnalle oli tehty nuotio. |O |O |O :kieh:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807047895291_uu.shtml

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

nuori mies tapettiin ja nuori nainen löysi puol neljän aikaan ruumiin jonka rinnalle oli tehty nuotio. |O |O |O :kieh:

Niin tuo juttu,olenkin sen jo lukenut.Mutta miten tuo liittyy Yön keikkaan? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Niin tuo juttu,olenkin sen jo lukenut.Mutta miten tuo liittyy Yön keikkaan? :/

nokun ap aluks meinas kuunnella sitä keikkaa ulukona. ei siis siellä sisällä.

mutta tuon tapauksen jäläkeen ei ehkä uskalla yksin ulukona kuunnella... ymmärrettävistä syistä. en miekään uskaltais.

Niin no en minäkään välttämättä uskaltais. On kyllä todella sairaita ihmisiä jotka on nuotion tehneet ruumiin päälle,oli se sitten elävä tai kuollut ollut jo siinä vaiheessa |O |O Miten voidaan kuollut ihminen häväistä tuolla tavoin,ihan etoo |O |O :headwall: :'(

Yhteistyössä