J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tykkäisin:Kiva talo.
Ei vain oltu osattu laittaa kivasti,hyvä yritys kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja meetu:no eikö saa esittää eriäviä mielipiteitä ollenkaan, kaikkienko pitäs nuolla aloittajan peetä.. ja minä muuten tykkäsin talosta, vhän tuollaista itsekin etsin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ja taas:Alkuperäinen kirjoittaja tykkäisin:Kiva talo.
Ja sä et varmaan tätä ollu ostamassakaan. Jos se on apn mielestä hieno niin miksi täällä pitää se haukkua.
Alkuperäinen kirjoittaja tykkäisin:Alkuperäinen kirjoittaja ja taas:Alkuperäinen kirjoittaja tykkäisin:Kiva talo.
Ja sä et varmaan tätä ollu ostamassakaan. Jos se on apn mielestä hieno niin miksi täällä pitää se haukkua.
Enhän mä sitä taloa haukkunu!
Ei varmaan ap:tä haittaa jos mun mielestä taloa ei olla osattu sisustaa oikein,että yritystä on ollut,mut lopputulos ei ole sitä mitä on yritetty.Siltä ainakin näyttää.
Mutta eipä tuossa sisustusta olla ostamassa,vaan taloa.
Voisin ostaa,hetken jo mietin asiaa...
Alkuperäinen kirjoittaja ja taas:Alkuperäinen kirjoittaja meetu:no eikö saa esittää eriäviä mielipiteitä ollenkaan, kaikkienko pitäs nuolla aloittajan peetä.. ja minä muuten tykkäsin talosta, vhän tuollaista itsekin etsin![]()
Perseen nuolemninen on muuten täysin eriasia kun kohteliaisuus.
Mun mielestä on epähohteliasta alkaa arvostelemaan taloa jonka joku linkittää lähes unelmanaan.
Alkuperäinen kirjoittaja anni*:mä en ymmärrä ihmisten ihannointia vanhoista taloista!!!!! ne nielee ihan tolkuttomasti rahaa, aina jostain vetää, aina on remontoitavaa, lämpö menee harakoille ja kaikki seinät heittää, tämä lista on loputon!!!!
meillä on yli 100.v talo, tuli vähän niinkuin sukupolvenvaihdoksessa kaupan päälle. ja heti rakentaisin uuden jos olis rahaa, halvemmaksi se tulis kuin tään vanhan korjaus, jos olis siihenkin varaa...
en tunne sympatiaa, sori!
Alkuperäinen kirjoittaja anni*:Alkuperäinen kirjoittaja anni*:mä en ymmärrä ihmisten ihannointia vanhoista taloista!!!!! ne nielee ihan tolkuttomasti rahaa, aina jostain vetää, aina on remontoitavaa, lämpö menee harakoille ja kaikki seinät heittää, tämä lista on loputon!!!!
meillä on yli 100.v talo, tuli vähän niinkuin sukupolvenvaihdoksessa kaupan päälle. ja heti rakentaisin uuden jos olis rahaa, halvemmaksi se tulis kuin tään vanhan korjaus, jos olis siihenkin varaa...
piti lisätä että aivan ihana sisältä kyllä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja anni*:mä en ymmärrä ihmisten ihannointia vanhoista taloista!!!!! ne nielee ihan tolkuttomasti rahaa, aina jostain vetää, aina on remontoitavaa, lämpö menee harakoille ja kaikki seinät heittää, tämä lista on loputon!!!!