Tämä talo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häirikkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häirikkö

Vieras
http://www.nettiasunto.com/viewHouse.php?id_house=7783&opt_category=S&opt_type=1&opt_domicile=3&opt_town=62&opt_area_from=&opt_area_to=&opt_price_from=&opt_price_to=&enterArea=Kirjoita+t%E4h%E4n+alue&search=Hae&optLastArea=&optLastPrice=&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?opt_category=S@opt_type=1@opt_domicile=3@opt_town=62@opt_area_from=@opt_area_to=@opt_price_from=@opt_price_to=@enterArea=Kirjoita+t%E4h%E4n+alue@search=Hae@optLastArea=@optLastPrice=

Alko hiukan kiinnostaan.
Ulkoapäin ei mikään kaunokainen, ja remppaa olis luvassa ainakin keittiöön myös.
Sunnuntaina mennään ajeleen ton ohi, ja ens vkolla pankkiin kyseleen lainaa jos näyttää hyvältä. :)

no eikun kauppaa tekemään!! Intuitioon kannattaa aina luottaa. Onhan tuossa ikkunaremontti tehty, yksi kallis remontti ainakin pois laskuista. katto voi olla seuraava. sisältä ihan ok mun mielestä. Miks entiset muuttaa pois?

Alkuperäinen kirjoittaja mairea marja:
Tekemistä riittää varmasti, mutta etenkin se eteinen (?) oli viehättävä. Ei se aina oo se ulkonäkö, vaan se tunnelma, joka ratkaisee :)

Näinpä.
Ja nimenomaan halutaan vanhempaa taloa, kuin jonnekin uudisalueelle.
Suojaisa tontti on meille myös tärkeä tekijä, ja sinne pitää arskan paistaa!

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
no eikun kauppaa tekemään!! Intuitioon kannattaa aina luottaa. Onhan tuossa ikkunaremontti tehty, yksi kallis remontti ainakin pois laskuista. katto voi olla seuraava. sisältä ihan ok mun mielestä. Miks entiset muuttaa pois?

Ei tietoo. Ens vkolla mennään kattoon sisältä, jos näyttää alue/ulkokuori hyvältä :D
Mutta varmasti kysytään miksi muuttavat pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Ei mikään ihmellinen tai erikoinen sinänsä, mutta kun pikkusen omanlaisekseen laittaa, niin sehän se vasta kodin tekee =) Nimim. sisustushullu :whistle: Ja se tunnelmahan se tosiaan on tärkein =)

Juu täällä myös toinen sisustushullu.
Ideoita olis vaikka muille jakaa, jos vaan kukkaron nyörit joustas aina tarpeen vaatiessa.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kuntotarkastus tehty?

justiinsa mietin tossa että mitä toi kuntotarkastus sitten kertoopi?

:ashamed:
Olen meinaan kuullut ettei juuri mitään,pitäisi teettää se laajempi tutkimus mikäli todella haluaa tietää asunnon kunnon :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:

Olen meinaan kuullut ettei juuri mitään,pitäisi teettää se laajempi tutkimus mikäli todella haluaa tietää asunnon kunnon :whistle: :ashamed:

Juu ei se kuntokartotus vissiin oikeen kerro mitään..
Kosteusmittaukset ne tärkeimmät on. Asunnon/talon kunnon pystyy kyllä itsekin kattoon päällisin puolin.

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:

Juu ei se kuntokartotus vissiin oikeen kerro mitään..
Kosteusmittaukset ne tärkeimmät on. Asunnon/talon kunnon pystyy kyllä itsekin kattoon päällisin puolin.

Aivan,ja jokatapauksessa myyjä on siitä myymästään talossa vastuussa.
Tosin en sitten tiedä miten se käytännössä toteutuu

:)

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
minusta taas kamalan hintainen.... :ashamed: ehkä oon tottunu että täällä saa halvemmalla ja fiksumman näköistä :D

Täältä taas ei saa ton halvemmalla juurikaan edes pystyssä olevaa tönöä.
Me maksettiin rivarikolmiostakin 75000e ja sekin oli halpa.

ihana hinta! ja jos mä pääsisin nyt omakotitaloon, tai edes rivariin jossa olis TILAA ihmisille ja tavaroille, niin tollanen keittiö kävis mulle ihan mainiosti! *seinät kaatuu päälle ja tavarat kävelee eteisessä vastaan*

Alkuperäinen kirjoittaja birdie:
ihana hinta! ja jos mä pääsisin nyt omakotitaloon, tai edes rivariin jossa olis TILAA ihmisille ja tavaroille, niin tollanen keittiö kävis mulle ihan mainiosti! *seinät kaatuu päälle ja tavarat kävelee eteisessä vastaan*

Juu alkaa täälläkin vähän jo kerrostaloelämä vituttaan. Ja ennenkaikkea tuo vuokranmaksu! :headwall:
Mut keittiö on mulle kaikki kaikessa, joten sen haluan kuntoon. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
minusta taas kamalan hintainen.... :ashamed: ehkä oon tottunu että täällä saa halvemmalla ja fiksumman näköistä :D

Täältä taas ei saa ton halvemmalla juurikaan edes pystyssä olevaa tönöä.
Me maksettiin rivarikolmiostakin 75000e ja sekin oli halpa.

hui kamala mitä hintoja :D

Yhteistyössä