V
vierailija
Vieras
No johan menee sun jutut oudoiksi.
BoJere on kombo jota myös miehet rakastavat. Elämäsi helpottuisi kovasti jos myöntäisit tämän. Taistelet tuulimyllyjä vastaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No johan menee sun jutut oudoiksi.
Ai panolle?Niimpä, juuri diskordissa muut sanoi että B todennäköisimmin heistä kutsuisi fanin bäkkärille
Olen nainen pöntelö ihan.Siroluiset miehet ei ole viehättäviä.
No sehän ei sinulle kuulu.
Höpön löpöä, turha enää esittää naista.Ei kuule yhtään, sinä kiusaaja oot nyt ainoa, jolla vaikeaa, ehkä et ite hyväksy omaa naiseuttasi niin yrität käännyttää muitakin tyyppejä miehiksi.
Mutta siis minä ihan tykkään miehissäkin, jodelissakin karmeen näköisiä ne liikaa lihaksia omaavat patsastelijat.Olen nainen pöntelö ihan.
Ei ole koskaan tarttenut esittää yhtään mitään.Höpön löpöä, turha enää esittää naista.
Miten rikotaan sääntöjäKyllä kuuluu kun rikotaan sääntöjä ja tahallaan näillä sivushipeillä ärsytetään muita.
Niimpä, juuri diskordissa muut sanoi että B todennäköisimmin heistä kutsuisi fanin bäkkärille
Kyllä kuuluu kun rikotaan sääntöjä ja tahallaan näillä sivushipeillä ärsytetään muita.
Ei ollut minun kirjoitus edes, pöljä.Oma peukku paras peukku. T. Kekätossari
Eipä tietenkään yhtälailla kun et ole miesEi ollut minun kirjoitus edes, pöljä.
Miten rikotaan sääntöjäAi sun pyhää harhaa? Voi ne on todellisempia kuin sun psykoosisi koskaan on ollut.
Miehet ja miehet. Ootteko te noin riippuvaista miesten mielipiteistä. Itsekunnioitus riippuu teillä nähtävästi siitä, mistä miehet tykkää. Oikeat miehet katselee naisten tissejä, eikä mitään Käärijöitä ja hänen artisti ystävänsä typeriä sekoiluja.
Miehet ja miehet. Ootteko te noin riippuvaista miesten mielipiteistä. Itsekunnioitus riippuu teillä nähtävästi siitä, mistä miehet tykkää. Oikeat miehet katselee naisten tissejä, eikä mitään Käärijöitä ja hänen artisti ystävänsä typeriä sekoiluja.
Niin kun joku ongelma sinulla on kun et voi antaa ihmisten ihastella BoJereä vaan sinun on pakko tunkea väliin isomies juttuinesi.
Sinä taidat olla se, joka pakotat tuota harhaasi joka väliin, kun muut ihastelevat muita. Taidat vaan olla niin kateellinen.Niin kun joku ongelma sinulla on kun et voi antaa ihmisten ihastella BoJereä vaan sinun on pakko tunkea väliin isomies juttuinesi.
Molemmissa oot oikeassa, peukutin kyllä, muttei minun kirjoitus.Eipä tietenkään yhtälailla kun et ole mies![]()
Hei mies, anna jo olla, ketään ei kiinnosta sun bojere-pakotus.Niin kun joku ongelma sinulla on kun et voi antaa ihmisten ihastella BoJereä vaan sinun on pakko tunkea väliin isomies juttuinesi.
Mikä ihmeen mies?Hei mies, anna jo olla, ketään ei kiinnosta sun bojere-pakotus.
Mene sinne discordiin ihastelemaan, tää palsta on muuta varten.Niin kun joku ongelma sinulla on kun et voi antaa ihmisten ihastella BoJereä vaan sinun on pakko tunkea väliin isomies juttuinesi.
Sinähän et sellaista päätä, mene muualle itse.Mene sinne discordiin ihastelemaan, tää palsta on muuta varten.