V
vieras
Vieras
Eli , puolisonne kanssa otatte paperipalat kummallekkin , joihin kirjoitatte:
1. Tunteet
2. Ulkonäkö
3.Seksi
Ette näytä toisillenne papereitanne, ennen kuin kumpikin on tehnyt tämän testin valmiiksi, painottakaa sitten puolisollenne , sekä itsellenne , että pitää olla ehdottoman rehellisiä. Arvostelkaa toisenne asteikolla 1-10- Eli tunteet , tarkoittaa sitä mitä sinä tunnet häntä kohtaan, sekä toisinpäin mitä hän tuntee sinua kohtaa. Ulkonäkö, sitä kuinka paljon pidät hänen ulkonäöstään, oletko tyytyväinen siihen. Seksi, mitä mieltä sinä olet teidän seksielämästänne asteikolla 1-10, sekä toisinpäin tietysti mitä hän on mieltä seksielämästänne.
Kun olette tehneet nuemerot, sen jälkeen laittakaa laput vierekkäin ja katsokaa mitä niissä on. Testin aikana ei saa keskustella, selitellä miksi laitat numeron jne. Tarkoitus on herättää suhteenne til teille kummallekkin. Tulosten jälkeen voitte sitten pohtia jos on parantamisen varaa jne.
Mutta tärkeintä OLKAA EHDOTTOMAN REHELLISIÄ!
Tässä minun ja mieheni tulokset:
Minä
1. Tunteet : 4
2. Ulkonäkö :8
3. Seksi : 1
Mieheni:
1. Tunteet minua kohtaan : 3
2. Ulkonäköni: 4
3. Seksielämämme: 1
Eli ei meillä kovin hyvin mene.
Olin varma, ettei mieheni kehtaa olla rehellinen, mutta hyvä että oli, oli kyllä nolona tulosten katsomisen jälkeen. Mutta tärkeää todella on että ollaan rehellisiä.
Laittakaa tuloksianne, vaikka sitten nimettömänä jos niin haluatte.
1. Tunteet
2. Ulkonäkö
3.Seksi
Ette näytä toisillenne papereitanne, ennen kuin kumpikin on tehnyt tämän testin valmiiksi, painottakaa sitten puolisollenne , sekä itsellenne , että pitää olla ehdottoman rehellisiä. Arvostelkaa toisenne asteikolla 1-10- Eli tunteet , tarkoittaa sitä mitä sinä tunnet häntä kohtaan, sekä toisinpäin mitä hän tuntee sinua kohtaa. Ulkonäkö, sitä kuinka paljon pidät hänen ulkonäöstään, oletko tyytyväinen siihen. Seksi, mitä mieltä sinä olet teidän seksielämästänne asteikolla 1-10, sekä toisinpäin tietysti mitä hän on mieltä seksielämästänne.
Kun olette tehneet nuemerot, sen jälkeen laittakaa laput vierekkäin ja katsokaa mitä niissä on. Testin aikana ei saa keskustella, selitellä miksi laitat numeron jne. Tarkoitus on herättää suhteenne til teille kummallekkin. Tulosten jälkeen voitte sitten pohtia jos on parantamisen varaa jne.
Mutta tärkeintä OLKAA EHDOTTOMAN REHELLISIÄ!
Tässä minun ja mieheni tulokset:
Minä
1. Tunteet : 4
2. Ulkonäkö :8
3. Seksi : 1
Mieheni:
1. Tunteet minua kohtaan : 3
2. Ulkonäköni: 4
3. Seksielämämme: 1
Eli ei meillä kovin hyvin mene.
Laittakaa tuloksianne, vaikka sitten nimettömänä jos niin haluatte.