Tämä teidän pitää tehdä, jotta tiedätte tämän hetken tilanteenne, olkaa rehellisiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli , puolisonne kanssa otatte paperipalat kummallekkin , joihin kirjoitatte:

1. Tunteet

2. Ulkonäkö

3.Seksi

Ette näytä toisillenne papereitanne, ennen kuin kumpikin on tehnyt tämän testin valmiiksi, painottakaa sitten puolisollenne , sekä itsellenne , että pitää olla ehdottoman rehellisiä. Arvostelkaa toisenne asteikolla 1-10- Eli tunteet , tarkoittaa sitä mitä sinä tunnet häntä kohtaan, sekä toisinpäin mitä hän tuntee sinua kohtaa. Ulkonäkö, sitä kuinka paljon pidät hänen ulkonäöstään, oletko tyytyväinen siihen. Seksi, mitä mieltä sinä olet teidän seksielämästänne asteikolla 1-10, sekä toisinpäin tietysti mitä hän on mieltä seksielämästänne.

Kun olette tehneet nuemerot, sen jälkeen laittakaa laput vierekkäin ja katsokaa mitä niissä on. Testin aikana ei saa keskustella, selitellä miksi laitat numeron jne. Tarkoitus on herättää suhteenne til teille kummallekkin. Tulosten jälkeen voitte sitten pohtia jos on parantamisen varaa jne.

Mutta tärkeintä OLKAA EHDOTTOMAN REHELLISIÄ!

Tässä minun ja mieheni tulokset:

Minä

1. Tunteet : 4

2. Ulkonäkö :8

3. Seksi : 1

Mieheni:

1. Tunteet minua kohtaan : 3

2. Ulkonäköni: 4

3. Seksielämämme: 1

Eli ei meillä kovin hyvin mene. :( Olin varma, ettei mieheni kehtaa olla rehellinen, mutta hyvä että oli, oli kyllä nolona tulosten katsomisen jälkeen. Mutta tärkeää todella on että ollaan rehellisiä.

Laittakaa tuloksianne, vaikka sitten nimettömänä jos niin haluatte.

No onpas TODELLA älyvapaa testi. En varmasti miehellä teettäisi mitään tuollaista. Eikö tuo aikuisten ihmisten kesken hoidu ihan keskustelemallakin?

- Minkälaisia tunteita sulla on mua kohtaan?
- Mitä mieltä oot mun ulkonäöstä?
- Mitä mieltä oot meiän seksielämästä?

No en kyllä kysyis noitakaan, koska ne nyt on kysymättäkin käyny ilmi. Tommonen numeroleikkihän oikein innostaa antaan huonoja numeroita. "Kulta, mä oon tyytymätön suhun ja yhdestä akkainohjelmasta löysin tällasen konstin jolla kertoa sen sulle, kun en saa sitä suoraan sanotuksi".

En ymmärrä miten ulkonäön arvioiminen kertoo mitään suhteen tilasta (niinkuin näin normaalioloissa, tietysti huonon suhteen aiheuttama masennus ja sen takia plösähtäminen tms on asioita erikseen..).

Meillä menee mielestäni ihan hyvin, mutta en pidä miestäni missään nimessä erityisen komeana, mutta en kuitenkaan ole yhtään tyytymätön hänen ulkonäköönsä, on sen näköinen kuin on eikä sitä näkyä mikään hiustyylin vaihtaminen tms muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Musta tuntuu että tämäntyyppinen testi on omiaan aiheuttamaan kunnon perheriidan!
"Ai miten niin mun ulkonäkö on 3?"

Mietin ihan samaa..Mies vastaa:-no kun et oo oikeen saanut treenattua tota sun raskauden jättämää mahaa kuntoon.Eihän se nyt niin paha kuitenkaan ole,mutta kun ennen olit niin hyvässä kunnossa. Mun mies ehkä vastaisi noin jos pyytäsin olemaan ihan rehellinen,ja mä en tiedä haluanko kuulla tuota miehen suusta vaikka aika varma tosta olen kuitenkin.Itsekin olen tyytymätön ja kovasti yritän saada kadotetut lihakset takaisin.

Ei,me ei tehdä tuota testiä.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Musta tuntuu että tämäntyyppinen testi on omiaan aiheuttamaan kunnon perheriidan!
"Ai miten niin mun ulkonäkö on 3?"

Mietin ihan samaa..Mies vastaa:-no kun et oo oikeen saanut treenattua tota sun raskauden jättämää mahaa kuntoon.Eihän se nyt niin paha kuitenkaan ole,mutta kun ennen olit niin hyvässä kunnossa. Mun mies ehkä vastaisi noin jos pyytäsin olemaan ihan rehellinen,ja mä en tiedä haluanko kuulla tuota miehen suusta vaikka aika varma tosta olen kuitenkin.Itsekin olen tyytymätön ja kovasti yritän saada kadotetut lihakset takaisin.

Ei,me ei tehdä tuota testiä.. :snotty:

Ei sellanen ehdoton rehellisyys ole aina suositeltavaa. Mäkään en halua kuulla mieheltäni mitään kouluarvosanoja itsestäni.
Vaikka mun mies on sen tyyppinen että ei tälläsiä juttuja yleensä edes kuuntele ja heittäisi varmaan vaan jotain, jäisi ne mun päähän kummittelemaan ne numerot.
Eli samoilla linjoilla sun kanssa, meillä ei tätä tehdä B)

Tiedän kyllä, että ulkonäkökohtaan tulis molemmilla 8 molempiin suuntiin, tunteista 10 mutta seksiin ite olen 10 tyytyväinen ja mies 1... eli minua se ei edes kiinnosta vauvan jälkeen, mies taas ei saa vaikka haluais.

Meillä ainakin asiat aukenee paremmin keskustelemalla. Luulenpa jopa, että jos oltais tilanteessa, että seksielämän arvosanaksi tulisi 1, sen arvioiminen noin yksiulotteisesti ja karkeasti jopa loukkaisi miestä niin paljon, että keskustelua olisi aika vaikeaa jatkaa. Paremmin meillä siis toimii ihan verbaaliset yhteenvedot ja yhdessä pohtiminen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedän kyllä, että ulkonäkökohtaan tulis molemmilla 8 molempiin suuntiin, tunteista 10 mutta seksiin ite olen 10 tyytyväinen ja mies 1... eli minua se ei edes kiinnosta vauvan jälkeen, mies taas ei saa vaikka haluais.

Meillä ois varmaan kans aika lailla näin.. :)

Mut kauneushan on katsjojan silmässä. Miten tunteet voi laittaa numeroks?? Mä rakastan miestäni aivan mielettömästi vaik ei aina nii ihana olekaa :D Mut en kyllä minäkään. Seksistä saa kyll 10+.

Yhteistyössä