Tämä tukee taas kantaani olla ikinä laittamatta lastani pph:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päiväkodin kannattaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Te, jotka epäilette joka ikistä pp-hoitajaa - hoitakaa lapsenne itse! Minusta on väärin ja kohtuutonta syyllistää koko ammattikunta yksittäisen tapauksen takia ja vielä näin julkisesti! Miten uskallatte käydä terveydenhoitajalla tai lääkärissä? Kyseessähän saattaa olla vaikka mikä tappaja....

[quote="höpö";22884297]te, jotka epäilette joka ikistä pp-hoitajaa - hoitakaa lapsenne itse! Minusta on väärin ja kohtuutonta syyllistää koko ammattikunta yksittäisen tapauksen takia ja vielä näin julkisesti! Miten uskallatte käydä terveydenhoitajalla tai lääkärissä? Kyseessähän saattaa olla vaikka mikä tappaja....[/quote]

kuka on syyllistänyt koko ammattikunnan?!

[QUOTE="vieras";22884314]kuka on syyllistänyt koko ammattikunnan?![/QUOTE]

Tyyliin "ei ikinä pph:lle"..... Eikös tuo kerro jo tarpeeksi? Ja varsinkin, kun asiasta on vain MUTU-tuntuma. Miten epäluuloista porukkaa täällä oikein pyörii? Onhan se hyvä olla vähän varovainen ja varsinkin omien lasten suhteen, mutta kohtuus kaikessa. Niinhän lapsillekin toitotetaan, että "kokeile ensin" "maista ensin" ja sitten itse kuitenkin ollaan epävarmoja joka asiasta... Ei uskalleta viedä pph:lle, koska silloin 70-luvullakin siskon kummin kaimaa kiusasi yks pph... Hoh hoi...

[QUOTE="niin";22884340]Tyyliin "ei ikinä pph:lle"..... Eikös tuo kerro jo tarpeeksi? Ja varsinkin, kun asiasta on vain MUTU-tuntuma. Miten epäluuloista porukkaa täällä oikein pyörii? Onhan se hyvä olla vähän varovainen ja varsinkin omien lasten suhteen, mutta kohtuus kaikessa. Niinhän lapsillekin toitotetaan, että "kokeile ensin" "maista ensin" ja sitten itse kuitenkin ollaan epävarmoja joka asiasta... Ei uskalleta viedä pph:lle, koska silloin 70-luvullakin siskon kummin kaimaa kiusasi yks pph... Hoh hoi...[/QUOTE]

Se kertoo tasan siitä, ettei moni halua ottaa riskejä, natsaako oman lapsen kohdalle just se paska hoitaja. Ihan nykypäivänäkin niitä on, ei vain 70-luvulla.

Onpa ihmisillä paljon huonoja kokemuksia ja mielikuvia perhepäivähoitajista. :o Mä olen jo valmiiksi harmissani, kun täällä meillä päin on tosi vaikea saada lasta pph:lle. Itse olin koko lapsuuteni yhtä päiväkotivuotta lukuunottamatta pph:lla, ja mun hoitotäti oli ainakin tosi ihana. :) Nykyäänkin pysähdymme vaihtamaan kuulumisia, jos jossain törmäämme.

Yhteistyössä