Tämä tulee mun muksuille uuden vuoden lahjaksi:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jenna";22373526]Muuta takas sinne venäjälle, kun suomalaiset kerran on niin perseestä. Ei sua kukaan tänne pakota jäämään.. Bye bye, ei tule ikävä![/QUOTE]

En ole kulta pieni Venäjältä, ei mua sinne otetaan jos meen sinne:), eikä mulle paskat ihmiset häiritse mun elämistä, kun mä elän itseäni ja perheen varten:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";22373812]tää on niiiin totta, joka sana[/QUOTE]

mua vaan jo jopa täällä palstalla imeyttää miten ihmiset jaksa naura toiselle ja haukkua, niin kuin heillä on elämää tai jotain parempi kuin mulla tai muilla ihmisillä, se on vaan aika säälittävä ei muuta

Nää alkaa olee jo tavattoman tylsiä ketjuja..Ja kyllä tiedän,että ei ole pakko avata,mutta kenties mussakin asuu pieni masokisti sitten.On vaan tyhmää ostaa lapsille koko ajan jotain.Ihan vaan tyhmää.Älyllisesti köyhää.

[QUOTE="vieras";22373992]Nää alkaa olee jo tavattoman tylsiä ketjuja..Ja kyllä tiedän,että ei ole pakko avata,mutta kenties mussakin asuu pieni masokisti sitten.On vaan tyhmää ostaa lapsille koko ajan jotain.Ihan vaan tyhmää.Älyllisesti köyhää.[/QUOTE]

Se on mun päätös ostanko kokoajan tai harvoin tai ei melkein ikinä. Sun päätös on myös avaatko mun ketjut tai ei

Hei! Mekin aiomme ostaa 5v tyttärellemme Lexibook:in Littlest Pet Shop kannettavan tietokoneen. JA ostamme se sen myös Hobby Hallista, koska niitä ei näytä löytyvän mistään muualta. Tämän lisäksi ostamme myös Nintendo Dsi XL:n. Mielestäni siinä ei ole mitään pahaa ostaa lapselle kalliita lahjoja, joilla hän tulee leikkimään vuosia. Se, että onko järkeä ostaa "leikkitietokonetta" en osaa sanoa, sillä tyttäremme käyttää päivittäin tavallista kannettavaa, mutta toisaalta tuolla Pet Shop koneella pääsee myös nettiin. Kateelliset täällä mesoaa, se on oma mielipiteeni!

[QUOTE="Riina";22375498]Hei! Mekin aiomme ostaa 5v tyttärellemme Lexibook:in Littlest Pet Shop kannettavan tietokoneen. JA ostamme se sen myös Hobby Hallista, koska niitä ei näytä löytyvän mistään muualta. Tämän lisäksi ostamme myös Nintendo Dsi XL:n. Mielestäni siinä ei ole mitään pahaa ostaa lapselle kalliita lahjoja, joilla hän tulee leikkimään vuosia. Se, että onko järkeä ostaa "leikkitietokonetta" en osaa sanoa, sillä tyttäremme käyttää päivittäin tavallista kannettavaa, mutta toisaalta tuolla Pet Shop koneella pääsee myös nettiin. Kateelliset täällä mesoaa, se on oma mielipiteeni![/QUOTE]

Ei näy missään totta on:), yhdessä katalogissa vaan näin joku lelukauppa se oli, mut siellä ei ole hintoja enkä osaa tilata:)

[QUOTE="jenna";22363441]Mun lapset pärjää paremmin, kun saa rakkautta, eikä sitä yritetä korvata tavaralla. Mut kukin tyylillään. Väittäisin kuitenkin, ettei tavarapaljous tee onnelliseksi, vaan se, että on turvallinen ja rakastava koti, vaatetta päälle ja ruokaa syödäkseen. :)[/QUOTE]

Katsos, kun nuo ei ole toisiaan poissulkevia asioita ja on ihan oikeasti olemassa lapsia jotka saa kaikki nuo :) Näin taitaa olla ap:lla ja näin on myös meillä :)

[QUOTE="Minna";22375626]Katsos, kun nuo ei ole toisiaan poissulkevia asioita ja on ihan oikeasti olemassa lapsia jotka saa kaikki nuo :) Näin taitaa olla ap:lla ja näin on myös meillä :)[/QUOTE]

Näin on:)

Yhteistyössä