Tämä vannoutunut kotiäiti lähtee töihin ylihuomenna :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FANG-ANN-75

Aktiivinen jäsen
17.06.2004
6 695
1
36
Jännittää aivan sikana :o :D :whistle: . Olen ollut lasten kanssa kotona yli 7v. Että hiukan outo tilanne. Ja ensimmäinen lapsi joka lähtee päiväkotiin on tyty 3v :O. Eka lapsi ei joutunut menemään kun vasta eskariin. Kyseessä toistaiseksi 5 viikon sijaisuus mutta saattaa niitä poikia enempikin :). Apuuuuvvva.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No selviää kohta, onko se töissä käyminen tuon vaivan arvoista. Toivottavasti lapsesi sopeutuu päiväkotiin, kovin on nuori vielä.

Pakko. a) työvoimatoimisto hengittää pahasti niskaan mun työhistorialla joten en voisi jäädä kotiin vaikka en haluakkaan tyttöä hoitoon ;) ja b) ollaan kituutettu koko elämämme, ehkä on munkin aika lähteä töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
onnea ! mihin työhön lähdet ?

Olen etsinyt määrätynlaisia(lapsi-vammais-vanhus) lähihoitajan töitä mutta nyt sain mahkun päästä laitoshuoltajan hommiin, niin sinne menen ja katson onko mun juttu vai ei.

Mä tykkään laitoshuoltajan homista ei paljo tartte stressailla =)

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Tsemppiä :), eiköhän se hyvin mene! :flower:

(muttet sää voi mikkää vannoutunu kotiäiti olla jos kerra töihi meet :D)

Joo emmä ookka enää :| :ashamed: :D :/

Aika harva kuitenkin pystyy olemaan kotona kun nuorin on täyttänyt kolme vuotta =)

Niimpä. Onneksi pystyin olemaan kotona tuohon saakka. Tyttö aina ollut mun kanssa ja saa treenata iskän kanssa minusta erossa olemista heinäkuun kun olen töissä ja iskä sen ja pojan kanssa :). Sitten elokuusta päikkyyn jossa vain yksi ryhmä :) 3-5v lapsia. Kodinomainen ja ihana pikkuinen päikky.

onnea ! mihin työhön lähdet ?

Olen etsinyt määrätynlaisia(lapsi-vammais-vanhus) lähihoitajan töitä mutta nyt sain mahkun päästä laitoshuoltajan hommiin, niin sinne menen ja katson onko mun juttu vai ei.

Mä tykkään laitoshuoltajan homista ei paljo tartte stressailla =)

Hei, kerro lisää??? Millaisilla osastoilla olet? Kouluttaununut siihen? Mitkä hyvät ja huonot puolet jne.... :wave: :flower: :hug:

:flower: Siitä se lähtee. Muistan kun muutama vuosi sitten menin itse omaan työhöni "kesätöihin" isäkuukauden ajaksi, niin jännitti ihan hirveästi kun olin ollut 3 v. kotona. Mutta kyllä se siitä lähtee, ensin hetki ja ja sitten päivä kerrallaan. :hug:

Mäkin oon tehny laitoshuoltajan (Hoitoapulaisen nimellä silloin olin ...) ennenkuin kouluttauduin lähihoitajaksi :)

Tein pitkäaikaissairaanhoidon osastolla töitä. Siihen ei ollu mulla koulutusta. Hyviä puolia (verrattuna nykyseen hoitajan työhön mitä teen :D) on se, että hoitoapulaisena oli vähän rennompaa juu, huolehdittiin ruuat pöydille, tiskit, siivoukset. Huonona puolena oli se, että alinta kastia me oltiin ...

Yhteistyössä