Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:*kokemus puhuu* taitaa olla iänikuinen vaiva =)
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:huoh :snotty:
onneksi sisko saa kohta vauvan niin jospa tää kuume hellittäisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:sitä pelkäät? onko sulla paljonkin lapsia? =) itse toivon jouluvauvaa ensivuodeksi mutta saa nähdä.meillä esikoinen viisi ja kuopus pian 5kk =)
Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:taas törmätään pikku myy ja haisulimamma =) :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:sitä pelkäät? onko sulla paljonkin lapsia? =) itse toivon jouluvauvaa ensivuodeksi mutta saa nähdä.meillä esikoinen viisi ja kuopus pian 5kk =)
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:sitä pelkäät? onko sulla paljonkin lapsia? =) itse toivon jouluvauvaa ensivuodeksi mutta saa nähdä.meillä esikoinen viisi ja kuopus pian 5kk =)
Et sä voi tehdä lapselle noin katalaa temppua että haluat hänen syntyvän joulun tienoilla, jää raukka ilman kunnon synttäreitä!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Kyllä se hellittää kun tarpeeksi monta lasta saa ja tarpeeksi on niillä lapsilla vaivoja. Näin ainakin meillä![]()