tämä vauvakuume voimistuu vaan päivä päivältä...

Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:
sitä pelkäät? onko sulla paljonkin lapsia? =) itse toivon jouluvauvaa ensivuodeksi mutta saa nähdä.meillä esikoinen viisi ja kuopus pian 5kk =)

Et sä voi tehdä lapselle noin katalaa temppua että haluat hänen syntyvän joulun tienoilla, jää raukka ilman kunnon synttäreitä!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:
sitä pelkäät? onko sulla paljonkin lapsia? =) itse toivon jouluvauvaa ensivuodeksi mutta saa nähdä.meillä esikoinen viisi ja kuopus pian 5kk =)

Et sä voi tehdä lapselle noin katalaa temppua että haluat hänen syntyvän joulun tienoilla, jää raukka ilman kunnon synttäreitä!! :D

kyl mie pitäisin sille kunnon synttärit vaikka jouluna syntyiskin,tosin sit tulis joululahjoja vähän ehkä vähempi =)

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
huoh :snotty:
onneksi sisko saa kohta vauvan niin jospa tää kuume hellittäisi :whistle:

meitä on täällä monta monituista vauvakuume-kärpästä ja oikeen levitetään tätä kuumetta ympäriinsä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Kyllä se hellittää kun tarpeeksi monta lasta saa ja tarpeeksi on niillä lapsilla vaivoja. Näin ainakin meillä :whistle:

Noin minäkin olen aina ajoittain uskotellut itselleni :D :whistle:
Ei vaan, taitaa nää lapset kyllä nyt olla tässä :)
Oon alkanu harkita sterilisaatiota.
(mies yrittää kyllä puhua ympäri josko vielä joskus iltatähden sais... :whistle: )

Meillä kuopus on 1v, seuraava tulossa keväällä... Yöt valvotaan jo ennestäänkin ja miehen kanssa rupatellaan illalla, että joskos viiden sijaan haluttaisikin kuusi lasta... Ja kauhee vauvakuume on, siis vaikka odotan jo seuraavaa... :ashamed: (Niin perheessä 6v, 1v ja masuvauva).

Tarttuva tauti tosiaan :/ Vaikka meillä 6kk ikäinen vauva onkin, niin silti haluaisin sen kolmannen vielä. Sekin harmittaa tosi paljon, kun sanottiin, että kolmatta ei suositella, joku istminenosa heikko tms. :| :'( Mutta, hyvä näinkin =) Ja vaikka sen kolmannen saisikin kuumeilisi aina sitä neljättä :heart:

Yhteistyössä