Tämäkö on muka oikeesti positiivinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
ovulaatiotesti ??? :o :o

http://www.youtube.com/watch?v=HdDzQ-KnME8

Miulla on samanlaisia testejä ja tänään jo paljon tuota tummempi viiva mutta ei vielä kuitenkaan yhtä vahva kun tuo kontrolliviiva ja oon luullu ettei vieläkään oo ovis :ashamed:

Kun ohje sanoo että "jos viivaa ei näy TAI se on vaaleampi kuin kontrolliviiva niin LH-HUIPPU ei vielä oo, jatka testaamista. Jos viiva on YHTÄ tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva niin 24-36 tunnin sisällä tapahtuu ovulaatio"

Mut nää on jotenki niin monimutkasia etten osaa näitä yhtään tulkita.

Mie en oo viime syksystä eteenpäin kertaakaan ees ovuloinu ja nyt nostettiin kilpirauhaslääkitystä ja lääkäri oli sitä mieltä että tää auttais. Huhtikuun alusta oon siis syöny tupla-annosta. Ja nyt aattelin ovista testata kun noita testejä tuli joskus tilattua.

:ashamed:

No minäkin olen noitten ovistikkujen kanssa joskus puljaillut ja sanon vaan sen, että ovulaatio on tapahtunut, mutta testi on näyttänyt vain haaleaa viivaa. Siis on ihan ultralla todettu, että munasolu irtosi siinä kierrossa.
En oikein luota noihin tikkuihin, parempi vaan olla ilman. :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 17:42 Jiscoana kirjoitti:
No minäkin olen noitten ovistikkujen kanssa joskus puljaillut ja sanon vaan sen, että ovulaatio on tapahtunut, mutta testi on näyttänyt vain haaleaa viivaa. Siis on ihan ultralla todettu, että munasolu irtosi siinä kierrossa.

Voi sonta :o Nyt jos oon missannu sen ovulaation ni alan kyllä itkeä :'( Sitä kun on jo niiiiin kauan odotettu \|O

Voi ei, olin limankin mongaavinani eilen :/ Mut uskoin noihin testeihin. Ehtisköhän jos tänään illalla pupuilis :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 17:44 Loka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 17:42 Jiscoana kirjoitti:

Voi sonta :o Nyt jos oon missannu sen ovulaation ni alan kyllä itkeä :'( Sitä kun on jo niiiiin kauan odotettu \|O

Voi ei, olin limankin mongaavinani eilen :/ Mut uskoin noihin testeihin. Ehtisköhän jos tänään illalla pupuilis :whistle:
Onpa surullista!
Kyllä sitä itselläkin itku pääsi, kun seuraava testi näytti jo ihan selvästi negaa. :'(
Ehkä vielä joskus...

Yhteistyössä