Tämän äidin toosa mahtaa olla tuusannuuskana (The Duggar Family with 19 kids)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="voi elämä";25114528]Mene poika takas kouluun oppimaan vähän biologiaa, niin saat selville miten niitä vauvoja tehdään ja mistä ne tulee.[/QUOTE]Joskus asioita voi ilmaista kuvaannollisestikin mutta ymmärrän että sinun kaltaisiltasi sellainen menee yli hilseen, korkealta ja kovaa. Pahoitteluni aiheuttamastani hämmennyksestä.

Olen nähnyt kahden lapsen syntyvän, tuskin tarvitsee mennä biologiaa kertaamaan että tietäisin mistä ne tulevat.

no tuon tiukkuudenhan tuntee itsekin. Ja tiesittekö, te römpsänne menettäneet, että kaupassa myydään harjoituskuulia sitä varten? On kuule herneen kokoisesta pingispalloon vaikka mitä vaihtoehtoja. Siinä kohtaa kun voi hyppiä trampoliinilla herneen kokoiset kuulat sisällä, en voi uskoa, että tuntuu kovin väljältä, lapsiluvusta riippumatta

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="Otto";25114542]Joskus asioita voi ilmaista kuvaannollisestikin mutta ymmärrän että sinun kaltaisiltasi sellainen menee yli hilseen, korkealta ja kovaa. Pahoitteluni aiheuttamastani hämmennyksestä.

Olen nähnyt kahden lapsen syntyvän, tuskin tarvitsee mennä biologiaa kertaamaan että tietäisin mistä ne tulevat.[/QUOTE]

Ilmaista kuvaannollisesti? Olet yksinkertainen, ja vaikka oisit nähnyt 20 synnytystä, ei se tekstisi perusteella susta fiksua tee..nolon lähinnä

[QUOTE="voi elämä";25114569]Ilmaista kuvaannollisesti? Olet yksinkertainen, ja vaikka oisit nähnyt 20 synnytystä, ei se tekstisi perusteella susta fiksua tee..nolon lähinnä[/QUOTE]Anna kun arvaan, kuulut siihen löysävittuisten joukkoon, sen verran katkeralta vaikutat. Olen pahoillani puolestasi.

[QUOTE="vieras";25115119]Joka helvetin ketjuun sinä tunget itseäsi. Sun mielipiteitäsi EI VAAN KAIVATA!!![/QUOTE]

Sulla taitaa olla hiekkaa pillussa kun oot noin helevetin kiukkunen :D

Se siitä yksilöllisestä lapsen huomioonottamisesta. Kova on kilpailu vanhempien huomiosta, ja varmaa on että tuollaisessa porukassa joutuvat vanhemmat sisarukset huolehtimaan pienemmistään.

Yhteistyössä