Tämän kylän terveydenhuollon saa mun puolesta työntää hevon******n!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Kiva kun mentiin aamulla 5kk neuvolaan ja soitin tosiaan lähtiissä et poika rykii ja on limanen, että kannattaako meidän tulla, että eihän sitä voi edes rokottaa. Nooh, täti sano et tulukee pois, että ei se mtn haittaa. Laittaapa sitten rokotteen ja tullaan kotiin, pari tuntia sen jälkeen poika alottaa hengittään ihan puuskuttamalla, oksentaa limaa, nousee kuume, hengittää ns.pallealla ym.
Soitanpa terveyskeskukseen mikä tilanne, vastaus on että "joo alko meillä kahdeksalta päivystys, mutta ei olla vielä saatu lääkäriä, että jos te illalla tulisitte siinä kuuden aikaan, jos saatas siihen mennessä jostain lääkäri" !! Niinkun MITÄ!!! Sitten kysyn et mitä teen jos tilanne pahenee, niin tuumailee vaan et "voithan sä ambulanssin tilata, mutta ne tuo tänne ja täällä ei edelleenkään ole lääkäriä."

SELVÄ!

Ei hitto :o |O :headwall:

Ja jotkut vielä ihan aidosti ihmettelee, miksi terveyskeskuslääkäreiksi kelpuutetaan ulkomaalaisia joiden suomen kielen taito ei ole täydellinen, kun suomalaisiakin on työttömänä vaikka kuinka :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No miten pitkä matka teiltä on johonkin yksityiselle lääkäriasemalle? Tai sairaalaan tms?

Yksityiselle sekä sairaalaan on noin 200km ja sairaalaan ei saa mennä jos ei saa omasta tk:sta lähetettä lääkäriltä!
Tämmöiset ohjeet tuli kotiin kun mentiin tähän terveydenhuoltopiiriin...

Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
No, voi herranjumala. Eihän noin voi olla. Onko keskussairaalaan miten pitkä matka? Voitko soittaa sinne lastenpolille?

200km... Sinne voi toki soittaa, mutta ne ei ota vastaan jos ei ole lähetettä omasta tk:sta lääkäriltä, jota täällä ei siis ole... |O

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
No miten pitkä matka teiltä on johonkin yksityiselle lääkäriasemalle? Tai sairaalaan tms?

Yksityiselle sekä sairaalaan on noin 200km ja sairaalaan ei saa mennä jos ei saa omasta tk:sta lähetettä lääkäriltä!

AIvan uskomatonta touhua! Missäpäin suomea te asutte?

vie äkkiä lapses hoitoon ensiapuun omani meinas kuolla kolmen kuukauden ikäisenä rs-virukseen ja noi oireet oli aikalailla samat,meni loppupeleissä kotona veltoks

Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
No, voi herranjumala. Eihän noin voi olla. Onko keskussairaalaan miten pitkä matka? Voitko soittaa sinne lastenpolille?

200km... Sinne voi toki soittaa, mutta ne ei ota vastaan jos ei ole lähetettä omasta tk:sta lääkäriltä, jota täällä ei siis ole... |O

Ottaa ne ambulanssilla tulevan vauvan vastaan, oli lähetettä tai ei.

Mutta matka on hirvittävän pitkä :|

Jep, mä olisin myös jo mennyt. Ei ne voi jättää hoitamatta lasta jos kerran omassa tk.ssa ei lääkäriä ole, jos menet suoraan sairaalaan. Se on heitteillejättö!

Alkuperäinen kirjoittaja :

AIvan uskomatonta touhua! Missäpäin suomea te asutte?

Pohjois-pohjanmaalla, tässä jyväskylän ja oulun puolessavälissä.

Soita sairaalan ensiapuun, ei sinne mitään lähetettä tarvita.

Alkuperäinen kirjoittaja sinä äiti:
vie äkkiä lapses hoitoon ensiapuun omani meinas kuolla kolmen kuukauden ikäisenä rs-virukseen ja noi oireet oli aikalailla samat,meni loppupeleissä kotona veltoks

voi ei :'(
uskallanko mä antaa ton pojan nukahtaa, jos vahdin sitä kokoaika..
mun pitäs tilata se lanssi ja ne vie tonne terveyskeskukseen tai sitten lähtee taksilla omakustanne hintaan, en omaa ajokorttia.

Mun veljeni oli kolarin jälkeen koomassa ja se vietiin silti omaan terveyskeskukseen ensin jonottaan lääkäriä joka kirjotti lähtetteen ouluun ja helikopteri odotti pihalla koko sen ajan, että näin toimitaan täällä!

Alkuperäinen kirjoittaja sinä äiti:

voi ei :'(
uskallanko mä antaa ton pojan nukahtaa, jos vahdin sitä kokoaika..
mun pitäs tilata se lanssi ja ne vie tonne terveyskeskukseen tai sitten lähtee taksilla omakustanne hintaan, en omaa ajokorttia.

Mun veljeni oli kolarin jälkeen koomassa ja se vietiin silti omaan terveyskeskukseen ensin jonottaan lääkäriä joka kirjotti lähtetteen ouluun ja helikopteri odotti pihalla koko sen ajan, että näin toimitaan täällä!

Suoraan vaan lastenpolille! Ei ne sieltä pois käännytä ainakaan tutkimatta!

Yhteistyössä