Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kauheeta.Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja sinä äiti:vie äkkiä lapses hoitoon ensiapuun omani meinas kuolla kolmen kuukauden ikäisenä rs-virukseen ja noi oireet oli aikalailla samat,meni loppupeleissä kotona veltoks
voi ei :'(
uskallanko mä antaa ton pojan nukahtaa, jos vahdin sitä kokoaika..
mun pitäs tilata se lanssi ja ne vie tonne terveyskeskukseen tai sitten lähtee taksilla omakustanne hintaan, en omaa ajokorttia.
Mun veljeni oli kolarin jälkeen koomassa ja se vietiin silti omaan terveyskeskukseen ensin jonottaan lääkäriä joka kirjotti lähtetteen ouluun ja helikopteri odotti pihalla koko sen ajan, että näin toimitaan täällä!
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja sinä äiti:vie äkkiä lapses hoitoon ensiapuun omani meinas kuolla kolmen kuukauden ikäisenä rs-virukseen ja noi oireet oli aikalailla samat,meni loppupeleissä kotona veltoks
mun pitäs tilata se lanssi ja ne vie tonne terveyskeskukseen tai sitten lähtee taksilla omakustanne hintaan, en omaa ajokorttia.
Mun veljeni oli kolarin jälkeen koomassa ja se vietiin silti omaan terveyskeskukseen ensin jonottaan lääkäriä joka kirjotti lähtetteen ouluun ja helikopteri odotti pihalla koko sen ajan, että näin toimitaan täällä!
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja sinä äiti:vie äkkiä lapses hoitoon ensiapuun omani meinas kuolla kolmen kuukauden ikäisenä rs-virukseen ja noi oireet oli aikalailla samat,meni loppupeleissä kotona veltoks
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miten pitkä matka teiltä on johonkin yksityiselle lääkäriasemalle? Tai sairaalaan tms?
Yksityiselle sekä sairaalaan on noin 200km ja sairaalaan ei saa mennä jos ei saa omasta tk:sta lähetettä lääkäriltä!
Tämmöiset ohjeet tuli kotiin kun mentiin tähän terveydenhuoltopiiriin...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ei hitto|O :headwall:
Ja jotkut vielä ihan aidosti ihmettelee, miksi terveyskeskuslääkäreiksi kelpuutetaan ulkomaalaisia joiden suomen kielen taito ei ole täydellinen, kun suomalaisiakin on työttömänä vaikka kuinka :headwall: