Tämän naisen on pakko olla joku palstan mammoista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äly hoi älä jätä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kai nainen on ollut ylikohtelias, kun kyseessä on mamu. Ettei vaan tuu mitään rasismisyytöksiä. Turpaan pitäs siinä vaiheessa vetää eikä seurata lamaantuneena yhtään mihinkään. Kyllä se vaan niin on, että naisten pitäis tietyissä tilanteissa ymmärtää käyttää itse sitä väkivaltaa, varsinkin jonkun hintelän somalin kanssa, jolla ei taatusti ole mitään fyysistä ylivaltaa (tiedän kyllä, että tuon tapauksen mies oli eri maasta).

En syyllistä uhria, vaikka toteankin nyt näin:

On järjen köyhyyttä kutsua tuntematon mies kotiinsa, ja saattaa raiskaaja juna-asemalle raiskauksen jälkeen. Kun lisäksi mitään näkyvää tai kuuluvaa vastusteluakaan ei tapahtunut, niin...no, huokaus.

Tässä tulee esille taas se, miten nainen itse voi valinnoillaan vaikuttaa raiskatuksi tulemisen riskiin.

Voi taivas... Tää menee samaan kastiin sen kanssa kun se nainen oli exänsä kanssa ammeessa jne jne... Näissä syytteen nostoissa halvennetaan jo mun mielestä niitä jotka on oikeasti joutuneet raiskatuiksi. Toivoisin että raiskauksissa ja pedofiliassa ois monta kertaa kovemmat tuomiot.

Miten parisuhde yleensä aloitetaan? Juttelemalla; säästä, koirista jne jne. Soivitaan treffit...tavataan...jossain vaiheessa mennään sänkyyn. Jos kadutaan nostetaan syyte?

[QUOTE="MiMeira";25227344]Voi taivas... Tää menee samaan kastiin sen kanssa kun se nainen oli exänsä kanssa ammeessa jne jne... Näissä syytteen nostoissa halvennetaan jo mun mielestä niitä jotka on oikeasti joutuneet raiskatuiksi. Toivoisin että raiskauksissa ja pedofiliassa ois monta kertaa kovemmat tuomiot.

Miten parisuhde yleensä aloitetaan? Juttelemalla; säästä, koirista jne jne. Soivitaan treffit...tavataan...jossain vaiheessa mennään sänkyyn. Jos kadutaan nostetaan syyte?[/QUOTE]

Jotenkin jäi sellainen fiilis et ko nainen suostui ensin ja sitten tuli katumapäälle. Miesten pitäis varmaankin pyytää etukäteen kirjallinen suostumus ettei joudu leivättömän pöydän ääreen.

Yhteistyössä