tämän päivän aikomuksesi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eli vähän galluppia kehiin:
mitä touhuilette/tänään aiotte?

itse olen vinguttanut visaa lastenkenkiä tilatessa, meinaan tehdä vispipuuroa ja lajitella kaappiin pari koneellista pyykkiä...enkä muuta ;)
mites teillä?

kohta syödä,sitten mennä sohvalle pitkällee ja ehkä taas vähän nukkua.sitten ois käytävä suhkussa ja mentävä taas sohvalle..mut jospa sitä tällä kertaa istuis siinä sohvalla niin ei nukahtais.

Meidän piti käydä lapsen kanssa uimahallissa ja leipoa kolmen suklaan juustokakku tuoreelle äidille viemisiksi huomista kyläreissua varten. Mutta koska minua vaivaa pahimman luokan man flu, käytiin vain poimimassa muutama maistelumustikka talon takana olevasta metsästä, ja kakun leipomisenkin voi unohtaa kun ei sinne kylään voi flunssassa mennä. Eli loppupäivän löhöän sohvalla sen minkä voin.

Pitää erilaisia rasittavia paperihommia/laskunmaksuja hoidella lapsen leikkiessä. Ei tarvi saada kaikkea valmiiksi, kunhan vähän hommat edistyisi. Jonkun keiton ajattelin tehä. Ulkona hengailua, vaikka sataakin. Kenties käydään palauttamassa kirjaston kirjoja.

Suurimpana tavoitteena tälle päivälle on pitää hermot kasassa. Taapero herätti ennen kukonlaulua ja sitä ennen esikoinen oli heräillyt pariin otteeseen. Huono yö siis takana ja koko päivä lasten kanssa kolmistaan.

Jospa tänään saisi pyykkejä laiteltua, leivottua sämpylöitä ja jotain herkkua. Olis miehenkin mukava tulla kotiin, kun vastassa on muutakin kuin väsynyt eukko.

Välttelen työntekoa. Jotain pitäis ehkä saada tänään vielä aikaiseksi.. Väsyttää aivan sairaasti ja pitkä päivä edessä lasten kanssa. Vituttaa suoraan sanoen. Siis se että väsyttää ja on niin saamaton olo. Onneksi sataa, voi hyvällä omallatunnolla maata vain sohvalla lasten kanssa (ja ruoskia itseään kun työt ei etene).

Yhteistyössä