Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ongelma ei poistu sillä että länsimaa lakkaa ostelemasta tavaroita lapsille..
Aiemmin kuin luin tuon jutun niin mietin saadaanko tuota ikinä loppumaan.![]()
juuri tätä mä halusin teidän tuovan esille. eli meidän ostopäätökset eivät vaikuta vittujakaan, ainakaan kovin läheisesti, näiden lasten elämään. v<an sen minun mielestäni pitäisi vaikuttaa meidän arvomaailmaamme ja avata avarampaa älykkyyttä ja ajattelua asioista. mutta ehkä liikaa vaadittu, sori. tavoite ei ollut ostamattomuus tms sonta, vaan JATUS ja teot ja päätökset ostotilanteissa tulevaisuudessa ja sen asian rationalisointi, että pienelle lapselle riittää muutama tarpeellinen paketti eikä mikään vittu elektroninen keittiöhässäkkä 1,5v vuotiaalle tytölle. antakaa sitä laatuaikaa, ei materiaa. mutta joo, tiedän, olen yksin tän ajatukseni kanssA, olen ollut aina. onpahan paras keskustelukumppani ever, minä itse. antaa olla ymmrsin jo ettette tajunneet pointtiani. ei mikään yllätys.
juuri tätä mä halusin teidän tuovan esille. eli meidän ostopäätökset eivät vaikuta vittujakaan, ainakaan kovin läheisesti, näiden lasten elämään. v<an sen minun mielestäni pitäisi vaikuttaa meidän arvomaailmaamme ja avata avarampaa älykkyyttä ja ajattelua asioista. mutta ehkä liikaa vaadittu, sori. tavoite ei ollut ostamattomuus tms sonta, vaan JATUS ja teot ja päätökset ostotilanteissa tulevaisuudessa ja sen asian rationalisointi, että pienelle lapselle riittää muutama tarpeellinen paketti eikä mikään vittu elektroninen keittiöhässäkkä 1,5v vuotiaalle tytölle. antakaa sitä laatuaikaa, ei materiaa. mutta joo, tiedän, olen yksin tän ajatukseni kanssA, olen ollut aina. onpahan paras keskustelukumppani ever, minä itse. antaa olla ymmrsin jo ettette tajunneet pointtiani. ei mikään yllätys.
tavoite ei ollut ostamattomuus tms sonta, vaan JATUS ja teot ja päätökset ostotilanteissa tulevaisuudessa ja sen asian rationalisointi, että pienelle lapselle riittää muutama tarpeellinen paketti eikä mikään vittu elektroninen keittiöhässäkkä 1,5v vuotiaalle tytölle. antakaa sitä laatuaikaa, ei materiaa. mutta joo, tiedän, olen yksin tän ajatukseni kanssA, olen ollut aina. onpahan paras keskustelukumppani ever, minä itse. antaa olla ymmrsin jo ettette tajunneet pointtiani. ei mikään yllätys.
antakaa sitä laatuaikaa, ei materiaa. mutta joo, tiedän, olen yksin tän ajatukseni kanssA, olen ollut aina.
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29374925:Monesti olen miettinyt voiko lapselle edes sanoa "ole kiitollinen, että sulla on näin hyvä elämä, kaikilla ei ole sellaista", musta se ois sama ku mun mies sanois mulle "ole kiitollinen etten hakkaa sua, kaikilla ei ole tälläistä miestä".
Kaikilla on perusoikeutena saada koskemattomuus, vettä ja ravintoa, valitettavasti se ei vaan toteudu kaikkien kohdalla.