T
taisin sairastua just
Vieras
Onko tämän vuoden influenssassa mitään kaavaa että milloin tulee esim. yskä? Onko jotain vatsaoireita jne? Itse taisin sairastua tänään, kurkku on kipeä, samoin lihakset ja on lämpöä. En tiedä mistä oon tämän saanut. Yleensä en ikinä mene sairaana mihinkään, mutta maanantaina ois pakko mennä yhteen tutkimukseen jossa yskästä on varmaan tosi paljon haittaa. En halua mielellään perua tuota tutkimusta, kun oon hermoillut sitä niin pitkään jo, enkä jaksa hermoilla vielä lisää paria kuukautta. Ehtiiköhän se yskä iskeä ennen maanantaita?