Hello kaikki!
Monta viestiä on oman edellisen lukemiseni jälkeen tullut! =)
LukasMom, mikä mikä mikä on tuo Pantleyn kirja? Siis mikä on kirjoittajan koko nimi ja kirjan nimi? Tää lähtee heti kirjastoon, jos siitä vois löytyä apuja myös siihen itsekseen nukahtamiseen. Jotenkin olen vain sitä mieltä että tahdon pojan oppivan sen, en kyllä tiedä kenen etu se sit on, ehkä meidän vanhempien!
LukasMom kyseli myös tuosta kotona olemisesta. Täällä nousee kans käsi! :wave: Eli olen Iiron kanssa vielä kotona, en tosin hoitovapaalla kun se raha on niin mitätön, vaan työttömänä, eli töitä etsiskelen kovasti, tai haen kaikkia sopivia auki olevia paikkoja, ja avoimia hakemuksiakin olen laitellut, mutta toistaiseksi ei tässä viiden kuukauden aikana ole tärpännyt. Vuoden alusta siis työttömänä ollut, alle vuosikkaana kun en olis halunnutkaan hoitoon laittaa, nyt olisin siihen kyllä jo valmis. Mutta jos se toinen lapsukainen nyt ilmoittelis tulostaan, niin sithän töihin meno ois aika hiljaista. Tai toki raskausajan vois töissä käydä, ja käynkin, jos vain töitä saan! =)
TiiaJoona, ei o julma ajatus! =) Minusta se on vaan kaikkien etu, että äiti saa tehä rauhassa kotitöitäkin, nekin on kuitenkin tehtävä, eikä nämä tän ikäiset taida vielä mitenkään avustava ja helpottava tekijä niitä tehdessä olla...
Mites semmoinen, ku meillä on jo muutamana iltana nähty näytelmä, jossa minä annan Iirolle iltapuuron ja pesen hampaat. Sit Iiron pitäis lähteä iskän kanssa yläkertaan iltapesulle ja nukkumaan. Mut tässä vaiheessa Iiro takertuu minuun ja itkee, kuin ei haluais iskän kanssa yläkertaan lähteä. Mitä mitä mitä, miksi...? Ei olla koskaan kylläkään annettu periksi, ja hyvin kyllä sit rauhottuu iskän avustamana unille, mut miks se iskän kanssa yläkertaan LÄHTEMINEN sit on semmosen itkun aiheuttava?