Mitä vatsan tuntemuksiin tulee, niin täällä ei ole sellaisia oikeastaan havaittu. Rintojen aristus oli suurimmillaan silloin, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, sittemmin hellittänyt ja on lähinnä vain hetkittäistä esim. pidemmän liikkumattomuuden jälkeen. Pahoinvointi sen sijaan.. huhhuh. Pari viikkoa sitten alkoi sellainen pieni öllötys ja ajattelin, että tämän kanssahan elää ihan kivasti. Mietin jopa välillä, kuvittelenko koko pahan olon. Mutta siitä se viikonloppua kohden paheni ja äitienpäivän kunniaksi laatoitin vanhempien vessaa uusiksi. Siitä lähtien olen oksentanut joka päivä ja olo on aamusta iltaan melko paska. Viime viikon pystyin onneksi tekemään etätöitä sängyn pohjalta, mutta huomenna pitäisi varmaan töihin mennä paikan päälle. Hirvittää valmiiksi..Luulen laihtuneeni viime viikon aikana ainakin kilon verran, kun syöminen on vaikeahkoa.
Mulla oli esikoisen kanssa aivan kamala pahoinvointi. Oksensin rv8 sinne rv16 ja laihduin 6kg. Tipassa olin myös. Täällä nyt jännitän ettei samanlaista pahoinvointia tule tämän kakkosen kanssa. Kun tosiaan tämä eläväinen 8kk esikois tyttö ei välitä vaikka kuinka huono olo äitillä Tsemppiä, tuo oksentelu on jotain niin kamalaa...