Heippa kaikille,
Hiukka hiljaista täältä kun tultiin pikavisiitille Suomeen

On täällä niin ihanaa!!! Kyllä maailmalla olo avartaa näkemystä elämänmenosta...
Mulla pöhötys hellittänyt todella paljon. Luulin jo että ehkei tässä sitten mitään ole tulossakaan! Tyypillistä spekulointia..Noh, varasin ultran ensi viikolle, jotta voin sitten uskoa tätä todeksi ja todennäköiseti nähdä vauvan sykkeen (vkoja silloin 8).Huomaan nimittäin että unohdan totaalisesti tämän kasvavan vauvan! Outoa, mutta totta... Pari kertaa joku on tarjonnut lasillista viiniä ja olen jo ottamassa, kun muistan että hei eihän tässä nyt voi siemailla viinilaseja vanhaan tapaan

Ekaa odotella muisti kyllä tämän pienen yksityiskohdan jokaikinen sekuntti!
Mulla muuten kanssa on aika oireetonta, mutta huomaan myös että hiukseni rasvoittuvat paljon nopeammin kun aiemmin! Joku muukin siitä mainitsi. Ja joskus ennen ruokailua tuntuu kun olisi syönyt liikaa vitamiineja tyhjään vatsaan, eli semmonen hitusen ällötys, jota ei varmaan normaalisti edes huomaisi.
Joku kyseli viitamiineista. Niin tosiaan foolihappoa kannattaa ottaa, jo silloin kun suunnittelee raskautta. Sitä on kuulemma hyvä syödä ihan 3kk ennen raskautumista. Itse syön myös helokkiöljyä, zinkkiä, kalaöljyä, maitohappobakteeria ja c-vitamiina. Näillä pöristään pitkälle ja terveenä!
Tämmöstä tällä kertaa. Nyt jatkan rakennusprojektimme parissa.. Onko täällä muita samassa jamassa että vauvaa ja rakennusprojektia? Mikä loistava yhdistelmä

Noh, mutta onneksi on tiedossa asukkien lukumärää kun sisään muutetaan...
Ei muuta kun vatsat pystyyn! :flower: