?? TAMMIKUU 2008 ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lellu1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 07:39 suurperheellinen kirjoitti:
Täällä toinen joka ahtaa paistettuja munia ja suolakurkkuja kilokaupalla..

Täällä myös samanlaista ruokavaliota. :wave: Ja mähän en normaalisti edes koske suolakurkkuihin.. :D

Etova olo aamusta iltaan, välillä hetkeksi helpottaa ja palaa uudelleen. Vielä en ole oksentanut..Suolakeksit toi eilisen tuskaisen työpäivän aikana helpotuksen, mutta pelottaa koska joku töissä arvaa mistä on kyse kun istun täällä kalpeana vesilasin ja suolakeksipaketin kanssa. :laugh:

Toisaalta oon iloinen tästä pahoinvoinnista, jospa se olisi merkki siitä että kaikki on hyvin. :heart:

Aamuterkuin,

Iidukka rv 6+2

TERVETULOA UUSILLE!

PIKKUPEIKKO: Täällä yksi kohtalotoveri noiden selkä asioiden suhteen! Onko tämä sinun eka raskautesi? Itselläni kolmas...eka raskaus meni fysiatrianpolilla viettäessä...hyvin tuskaista oli.
Toinen meni jo paremmin (oli kylläkin alkuun kaksoisraskaus jossa toinen meni kesken)
Nyt jännityksellä odotan mitä edessä on tuon selän suhteen , vielä kun riski kaksosraskauteen on hieman kohonnut. Jos niin olisi niin rullatuolilla varmaan loput mentäisiin ja sairaalassa oltaisiin.
Olisi itse asiassa ihan kiva "jakaa selkäkokemuksiakin" mutta tänne en avoimesti viitsi laittaa...mutta tarkoitus olisi kirjautua tuonne msn ja sitten sinne ANNELE tekemään listaan, kunhan eka ultra on onnellisesti ohi...ehkäpä siellä voitaisiin jo tarkemmin kirjoitella?

POCAHONTAS: Onnittelut tupla onnesta!!! Onkos teillä suvussa kaksosia?
Itselläni on äidin sekä isän suvun puolelta kaksosia ja kakkosraskaus oli kaksoisraskaus, jossa toisen sikiön sydän ei löynyt enää ekassa ultrassa(minulta irtoaa kaksimunasolua aina silloin tällöin). Joten nyt jännityksellä odotan tämän raskauden ekaa ultraa joka on 1.6. Minulla kaksosraskaus tarkoittaisi aika suuria erikoisvalmisteluja yms... mm.työnsuhteen. Joten halutaan siksikin mennä jo varhaisraskauden ultraan...

AAMUNKUISKAUS: Miten pääsen tuohon msn..kun klikkaan linkkiä se kysyy sähköpostia ja salasanaa...mistä ne saan? (kyselen varaan ihan tyhmiä) -nolona-

Joka päivä käyn lueskelemassa täällä juttujanne...jotenkaan en silti saa oikeen kenestäkään mitään "otetta" en osaa selittää... siksi haluaisinkin liittyä noihin listoihin. Siellä varmasti nikkien takaa ihmiset paremmin henkilöityisivät ja saisi paremmin "otetta" näistä jutuista...en tiedä ymmärrättekö mitä tarkoitan.

(.) Väsynyt ja huonovointinen....välillä taas elämänikunnossa. Selkä aivan täynnä finnejä. Kun tyttöjä odotin ihoni oli tosi hyvä ei mitään finni ongelmia...nyt aivan kauheasti. (selässä, ei onneksi naamassa). Vatsaa turvottaa ja välillä inhoja kipuja/vihlaisuja vatsassa. Enää viikko ultraan JEEEEE! Kuluisipa aika nyt nopeasti!

Pikkuinenko 6+1 (vissiinkin...)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 07:39 suurperheellinen kirjoitti:
Täällä toinen joka ahtaa paistettuja munia ja suolakurkkuja kilokaupalla..onneksi on omat kanat jotka munii,saa silmät kiiluen käydä tuotoksia keräilemässä :D .

Se huono puoli ainakin mulla tuossa munien syönnissä on,että... Pierua tulee syötöllä ja haju on ihan kamala :$ siis vaikka nenä on tukossa flunssan takia,on se haju ihan kamala silti,voi mies parkaa,joka terveenä hyvin haistaa :ashamed:
Tänään on sitten oksettanu ihan kunnolla,tuntuu että laatta vois lentää just.. 2raskautta takana,enkä koskaan ole pahoinvoinnissa oksentanut..
Mulla tosiaan ultraus menee rvk9:in tienoille,tuntuu muut pääsevän nopeammin.. Odottavan aika on pitkä \|O

Nyt aamutouhuihin :wave:

pocahontas82 onnea tuplasta :flower: :hug:

täällä mennään edelleen rauhallisesti. en tiiä oikein mitä tehä soittaako neuvolaan jo nyt ja kysellä hieman et pääsisikö jo ultraan jotta näkisi et kasvaakohan pikkuinen vai odottaa vaan mitä tulevan pitää. aamuisin on pahoinvointia kun herää, mut heti kun nousee se loppuu, onneksi :D
pientä tuhrua tulee edelleen, mut toivottavasti pikkuinen jaksaa pysyä mukana. :heart:
nyt on lähettävä kaupoille, anoppi kävi eilen ja anto 100 ekee et ostaa lapsille jotain mukavaa joten kait se on toteltava anoppia :whistle: :D

hyvää vkoloppua kaikille :wave:

Hei kaikille.Ilmottautuisin joukkoonne.Plussa pärähti 20 päivä ja laskettu ois 37.1.08 laskureitten mukaan.Eka neuvola on 5.6.
tämä odotus on kuudes eli viisi muksua tässä jo pyörii :)

Oireita ei muuta kun mahan vihlomista ja palelee välillä.No tissejä särkeejonki verran. Palailen taas

Tervetuloa kaikille uusille!

Täällä kärvistellään pahoinvoinnin kourissa töissä. Soitin jo työterveyteen mutta eihän ne sieltä suostunut mitään tekemään. Neuvolaan pääsen soittamaan vasta puolenpäivän jälkeen. Mulla on pahoinvoiva olo melkein ihan koko ajan. Ruokaa en pysty syömään paljon ollenkaan. Ei tee yhtään mitään mieli, jos pakolla yrittää syödä niin menee pari lusikallista alas tai tulee oksu. Oon saanut naposteltua suolakeksejä vähän, hedelmiä ja suklaavanukasta ja jugurttia. Viime lauantaina oon viimeksi saanut syötyä itseni kylläiseksi. Olo alkaa olla jo vähän heikko, kaiken lisäksi vatsakin on ripulilla. Olo on kaikin puolin niin kurja ettei jaksa iloita raskaudestakaan. Eilen myös jonkin verran pyörrytti töissä. Joku mainitsi multi tabs inkivääristä, taidan käydä sitä tänään ostamassa jos se vaikka auttaisi.

Bamboo rv 7+1

Just kirjoitin tekstin ja tallennus jostain syystä epäonnistui.... :(

Pocahontasille tuplasti onnea! Onko teillä suvussa kaksosia? Ihana ylläri varmasti, on sitten heti ikätoveri leikkikaverina! Ja pääset vielä puolet vähemmällä, siis vain yhdellä raskaudella! :D

Pikkuinenko, mulla vähän sama fiilis, ettei oikein saa "otetta" tässä ketjuilussa... Tosin olenhan uusi ja täällä niiiin paljon porukkaa ettei oikein pääse "tutuksi" ihan heti...nimimerkit saattaa mennä sekaisin, ym. No, pitäisi varmaan kelata sivuja vähän taaksepäin ja tutustua teidän aikaisempiin juttuihin, jos se vaikka auttasisi asiaa ;) Kuitenkin hirveen kiva, että on tällainen mahdollisuus vaihtaa ajatuksia samassa tilanteessa olevien kanssa. Ei näistä oikein vielä voi puhua kenenkään kanssa, paitsi miehen (ihan sama asia tosiaan....) ja sitten mun siskon kanssa joka on 4.kuulla, joka kylläkin asuu rapakon takana...

Itsellä siis ensimmäinen raskaus ja jännittäviä aikoja tosiaan eletään. Vielä ei mitään tuntemuksia, ei ilman testiä kyllä tajuaisi että raskaana oikeasti ollaan. Aina luullut, kyllä se olo on ihan erilainen, ehkä sitten myöhemmin. Ei vain millään malttaisi odottaa, että pääsisi kertomaan muillekin ilouutisia ja että tuo masu kasvaisi... Pääasia kuitenkin, että ei mitään ongelmia tulisi matkalla!

Missä vaiheessa muille on tullut oireita? tuossa ainakin huomasin jo joillakin aika aikaisessa vaiheessa olevan pahoinvointia, saa nähdä koska tänne tulee, vai tuleeko... :o

Papunen: Itselläni sama tilanne että en uskoisi olevani raskaana jollei 3 testiä olisi plussaa todistanut. Ensimmäinen raskaus myös mulla. Sainkin eilen itselleni epäuskon aikaiseksi pohtimalla onko pikkuisella kaikki hyvin ja sykkiikö sydän ym. ja ultraan olen ajatellut mennä yksityisesti viikolla 23 joten vielä kaksi viikkoa pitäisi odotella, eka neuvola 11.6. Tuntuu vaan että odottavan aika on niin hirveän pitkä.. ja toivoisi jo että masu näkyisi! ja kun niitä oireitakaan ei tosiaan ole niin epäusko meinaa tulla väkisin! Kokemuksia muilta?!
Olen vielä niin onnettoman huono pitämään salaisuuksia joten asian pitäminen salassa on enemmän kuin vaikeaa mutta toisaalta en halua vielä kertoa ennen kuin on kuullut että kaikki on hyvin!

Hauskaa viikonloppua teille jokaiselle =)

Hipu, mukava kuulla, ettei kaikilla välttämättä vielä oireita. Sitä kumminkin kerkiää ajatella jo vaikka mitä ikävää, tuo kyllä rauhoitti mieltä! :) Mulla myös eka neuvola samoihin aikoihin. En voinut vielä varata vaan aikaa, kun en tiedä vielä niin pitkälle työvuoroja. Aika matelee....

Lellu naistenklinikka on NKL ja kättäri on KOS, noista lyhenteistä :)

Palaan hiukan myöhemmin kertomaan kuulumisia, nyt ruuan kimppuun! Ai miten niin aina nälkä... :whistle:

Nopsasti vielä G pystyyn, eli lemppariherkut/himot nyt?

Täällä piimä, ruisleipä ja paljon voita, perusruoka ja paljon! Kaikki liha. Mikään makea ei oikein maistu...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:28 Pikkuinenko kirjoitti:
TERVETULOA UUSILLE!

PIKKUPEIKKO: Täällä yksi kohtalotoveri noiden selkä asioiden suhteen! Onko tämä sinun eka raskautesi? Itselläni kolmas...eka raskaus meni fysiatrianpolilla viettäessä...hyvin tuskaista oli.
Toinen meni jo paremmin (oli kylläkin alkuun kaksoisraskaus jossa toinen meni kesken)
Nyt jännityksellä odotan mitä edessä on tuon selän suhteen , vielä kun riski kaksosraskauteen on hieman kohonnut. Jos niin olisi niin rullatuolilla varmaan loput mentäisiin ja sairaalassa oltaisiin.
Olisi itse asiassa ihan kiva "jakaa selkäkokemuksiakin" mutta tänne en avoimesti viitsi laittaa...mutta tarkoitus olisi kirjautua tuonne msn ja sitten sinne ANNELE tekemään listaan, kunhan eka ultra on onnellisesti ohi...ehkäpä siellä voitaisiin jo tarkemmin kirjoitella?

joo on eka raskaus, tai siis 5raskaus mut kaikki edelliset päätyneet km.. :ashamed: itse kans hirvitän joudunko loppu ajan vaan makaamaan kun selkä menee.. mull aon oikorytiä rintarangassa,kaksi skolioosia,lapaliden välissä toinen ja toinen ala selässä ja ala selkä vielä oikein kunnolla notkollaan... :'( et neuvolassa sanoivat et varmaan menee fysioterapian tarpeeks hyvin nopeesti,kun masu rupee kunnolla kasvaa ja painoa tulee.. et nyt ei sais sit painoa kertyä yhtää yli määräistä alkuraskaudessa... (helpommin sanottu ku tehty siis).

(.) täällä kans tuli oikein fiksuna tyttönä vedettyä pizzaa eilen illalla ja voi jumatsuikka ku närästi viime yön ja tuntu et aina kun kääntyy kyljeltä toiselle niin oksennus tulee... :ashamed: tasi ola viimenen kerta ku harrastan tota ilta ruokailua noin rasvaseen malliin.. :\| :x

sit toinen asia.. kovasti on täällä pastalla näköjään puhuttanu tuo ovulaatio testi ja raskaus.. eli oli ihan pako todeta asia taas itse,tein sen edellisessäkin raskaudessa.. otin siis äsken purkkiin oissi näytteen ja tein ovistestin.. (ei aamun ekasta pissistä) ja helkatto,en o ikinä saanu edes ovista pohgatessani noin selvää viivaa aikaiseksi tuohon mammaksi.fi testiin.. se helahti saman tien ihan punaiseksi ja on puolet vahvempi kuin kontrolli viiva edes... et yhdyn kyllä täysin siihen et ovis testi näyttää myös raskauden... :laugh: :D ootteko kukaan muu kokeillu?

vielä olis iikonloppu tässä odoteltava,ni sit olis maanantai aamuna ultra.. pitää tulla kertoilee sit miten tämän kävi siellä... :heart: :) toivotan että löytyy vain positiivisia asioita...

mutta minun puolesta oikein hyvä viikonloppua kaikille... käyn varma pyörimäss kyl v.lopun aikaankin täällä.. :p

pikkupeikko85 ja "veikko" 6+6 :heart: (jee huomen tasan 7 :p )

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:55 äippä kirjoitti:
Hei kaikille.Ilmottautuisin joukkoonne.Plussa pärähti 20 päivä ja laskettu ois 37.1.08 laskureitten mukaan.Eka neuvola on 5.6.
tämä odotus on kuudes eli viisi muksua tässä jo pyörii :)

Oireita ei muuta kun mahan vihlomista ja palelee välillä.No tissejä särkeejonki verran. Palailen taas

Tervetuloa äippä!!! Kuinkas tuo sun la onko se 17 vai 27? :D Entäs tiedätkö vielä sairaalaa minne menet ja mielellään jos vielä tiedät lyhennyksen niin laita se... Mä en ihan aina tiedä miten lyhennetään.

Kiitos Noppi muuten tiedosta!

Lellu rv7+6

Hei taas kaikille. Eilen jäi kirjoittamatta ja heti meinasi olla vieroitusoireita. Jotenkin tästä palstasta on tullut minulle (yksinäiselle) hirmuisen tärkeä juttu. Joka päivä luen ja jännään tapahtumia. Vertaistukea. Odottelen malttamattomana, että milloinka yksityisen lääkärin täti soittaa minulle ultra-ajasta. Päätin yrTänään oli toinen neuvola ja lääkärin tutkimus. Kaikki päällisin puolin kunnossa. Ei edelleenkään pahoinvointia (luin muuten vauvakirjasta, että raskauden aikana pahoinvoijilla pienempi riski km:n kuin ei-pahoinvoivilla, johtuen raskautta ylläpitävistä hormoneista). Olen päättänyt, että lopetan tämän huolehtimisen ja mietiskelyn, että onko pötköllä kaikki hyvin ja että pysyykö mukana yms. Nyt menen päivä kerrallaan ja tulevaisuus näyttää mitä tapahtuu. Turha stressaaminen ei ole hyväksi kenellekkään. Mä perustan hermoilu pois ry:n. Ai niin kauheeesti onnee POCAHONTAS tuplista!! :flower: Näin neuvolassa tänään n.kuukauden vanhat kaksoset. Mieletöntä. Itellä ei taida kyl olla toivoa semmosia saada, kun omassa eikä miehenkään suvussa(?) ole semmosia.

Kauheeta tää mielialavaihtelu, itkettää, naurattaa, itkettää ja sitten se vasta hysteeristä on kun se tapahtuu samaan aikaan. Kun tiedostaa itsekkin miten herkillä sitä on, hormonien takia. Mä kun en yleensä ole mikään itkuiita. En kovin helposti vetistele. Työpaikalla pomo saa mut välillä ihan raivon valtaan ja samaten lähin työtoverini. Sitten välillä olen niin lauhkea kuin lammas ja yhteistyö sujuu. Pomo tietää raskaudestani ja ymmärtää neljän lapsen isänä ihan vallan hyvin ailahtelevat mielialat. Kerrassaan mukava ja mahtava ihminen. Lähin työtoverini nyt kävi mun hermoille jo ennen raskauttakin, joten en edes yritä syyttää hormoneja siitä asiasta, että hänen kanssa takkuaa :laugh:

Hei onneks joku muukin kirjoitti, ettei ole ruokahalua.. Mulla ei menis mikään alas. En voi huonosti, eikä pienintäkään pahaa oloa, mutta ruoka ei maistuisi. Tullut ihan viime päivinä vasta. Väkisin yritän syödä puuroa, täysjyväleipää, jugurttia, mysliä, hedelmiä... Kaikkea mikä tekee hyvää pötkölle (ja mullekkin) Mutta kun mieli ei tekisi. :ashamed: No, ehkä se menee ohi, kun syö vaan.

Mutta nyt toivotan kauheesti onnea ja iloa jokaiselle palstalaiselle.. Tuetaanhan toisiamme. Mä kirjoittelen taas. Ja kerron sitten ensi viikon lopussa miten mun ultrani kanssa kävi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:34 Papunen kirjoitti:
Just kirjoitin tekstin ja tallennus jostain syystä epäonnistui.... :(

Pocahontasille tuplasti onnea! Onko teillä suvussa kaksosia? Ihana ylläri varmasti, on sitten heti ikätoveri leikkikaverina! Ja pääset vielä puolet vähemmällä, siis vain yhdellä raskaudella! :D

Meillä ei ole suvussa kaksosia. Nämä ei ole ihan luomu kaksoset. Esikoinen ( 4v.) saatiin luomuna, mutta toista ei alkanu kuulumaa, niin hakeuduttii tutkimuksiin. Saatii vähän hormooneja avuksi, joiden seurauksena irtosikin kaksi munasolua ja kummatkin hedelmöittyi. :heart: :heart:

Moni on kirjoittanut, ettei tee makeaa ollenkaa mieli. Taidan olla outo, ku mulle alkanu maistuu karkit (yleensä en paljoo syö) ja kaikki muukin makea..suolanen taas ei aina veinaa mennä alas..

pocahontas + kaksoset rv 7+0

Heippa kaikki mamit ja uudet varsinkin!

Mä olen ollut "hiljasella" parit päivät kun meidän kone ei suostunu avaamaan nettiä. No nyt taas linjoilla.

Täällä rv 7+6 ja eka neuvola viikon päästä (olis jo!). Nyt ei ole ollut mitään megahuonojaoloja, mut sellaista etovaa edelleen. Turvottaa kovasti, yjäk yjäk! Väsy on, joten saas nähdä mikä on Hb neuvolassa. Joutuukohan sitä rautakuurille jo näin alussa. Viime raskaudessa jouduin jossain vaiheessa. Mulla auttoi vasta nestemäiset rautatuotteet. Obsidan-tabletti pisti mahan sekasin (kun tapaa olla jo muutenkin

:D ). Tiedoksi vaan niille, jotka joutunee aloittaan lisäraudan syönnin. Onhan nää toki yksilöllisiä asioita.
Hermot on välillä niin kireellä, että ukko joutuu koville. Toistaiseksi on hienosti jaksanut kuunnella mun "kohtauksia" :).

Lellu: Pitäis koittaa treffata jossain vaiheessa? Jos laitan sulle yksityisviestiä ton profiilin kautta, niin ei kai se näy muille kun sulle? Me kun nyt satutaan jo tietämään toisemme. Tai jos voit laittaa sähköpostiosoitteesi tähän...vaivai kuinka ois helpointa ottaa yhteyttä? Meiltä jäi pojan korvatulehduskierteen vuoksi vauvauinnitkin kokonaan. Putket joudutaan tod.näk. laittamaan ens kuussa (tänään alkoi jo 4. ab-kuuri).

Voimisia kaikille mamistuille!

Nimim. "pirttihirmu"

Hei,

Hengissä ollaan, mutta erittäin huonovointisena. Eilinen ja tämä päivä menee kotosalla yökkäillessä :x , konttorihommiin ei mitään mahdollisuuksia :( . Onnea 'Pocalle' tuplista ja muutama uusikin oli tainnut listalle tulla :flower: . Tervetuloa!

Voikaa hyvin ja mukavaa viikonloppua!

-A- rv 8+2

jahas epätietoisuus jatkuu :'(
aamulla vessassa paperiin jäi semmoisen "kuivahtanut rusina" jota ite epäilen sikiöpussiksi, soitin kyssiin ja sieltä luvattiin soittaa takas kuhan päivystävä lääkäri katsoo et tarviiko sinne mennä näytille. hitto soikoon jos en pääse ultraan ja pitää oottaa vaan niin mä en jaksa \|O :'(
mahaan sattuu mut jännä et vuotoa ei kumminkaan ole paljon ollenkaan.
jospa pääsisin sinne ultraan jotta tähän saisi selvyyden. anteexi tää mun purkautuminen :(

kylläpäs sulla on ikävä tilanne kotiäityli, toivotaan parasta, eli että sielä masussa kasvaa pieni ihmisen taimi, niinkuin toivottavasti kaikilla meillä muillakin. Toivottavasti sä pääset sinne ultraan, vaadit vähän palvelua ja vaikka liiottelet oireita, saat sitten ite mielenrauhan!!!

kylläpäs tää iltapäivä matelee, oottelen jo kotiinlähtöä, hetki pitäis vielä täällä töisssä kärvistellä...

mukavaa viikonloppua kaikille!!

Kotäityli: Voi toivottavasti pääset ultraan!!!! Kovasti toivon, että ei olis sitä mitä luulet! :hug:

Sallu: juu vois kyllä joskus treffata. Laita vain yv:n kautta yhteystietoja niin laitan myös omani. Oletkos sä muuten rekisteröitynyt?
Toivottavasti teidän pikkumies nyt tervehtyy. Meillä onneksi on korvatulehduksilta säästytty.

Täällä taas :x yllätti ja samaan aikaa kuin eilen. Ei siis ruokaa tuohon aikaan nyt lähipäivinä. :) Tänään on muutenki ollu vähän enemmän tuota huonoa oloa ja pääkipeä. Poika päätti tänään että on hyvä aika herätä 6.30, nukuin sitten tuosta aamupäivästä ja niin jotenkin kauhea olo ollut sen jälkeen. Ei meinaa palautua ollenkaan. Siis ihan kuin krapula. :o

Mä menen nyt maate ja tulen iltasella kun saan pojan nukkumaan, päivittämään tuon listan tälle päivälle.

Lellu rv7+6

Heips! Mun sairaalan lyhenne on SatKS kai??? Luulisin...

Mites pitkä matka muilla muuten on synnärille? Meillä on nimittäin tuohon naapurikaupunkiin mukavat 50 kilsaa. Hiukan on eroa, kun esikoinen syntyi TYKSissä ja sinne oli matkaa varmaan puoli kilsaa. Hyvin ois kerinny vaikka kontata synnyttämään :D Nyt voi tulla kiiru jos oikein nopsaan meinaa tulla. Yksi tutun tuttu keväällä synnyttikin tuohon puolimatkaan, isä kätilönä. Nooh, onneksi tuohon hetkeen on vielä aikaa niin kerkii miettiä noita asioita vielä monesti.<br><br>

voi prkl en voi enää muuta sanoa, pitää mennä oman tk:n ultraan eli ens viikon ke tai to jos silloinkaan pääsee kun omalla paikkakunnalla ei ole ultraa vaan se on toisella paikkakunnalla. miten jaksan sinne asti oottaa jnejne :'( :kieh:

Joo, kyllä on sulla pitkä odotus kotiäityli, päivät tuntuu vuosilta, kun tärkeen tiedon haluis heti nyt. Mutta pidetään peukkuja.

Mulla oli tänään vähän parempi päivä kun eilen. Pahoinvointi on suoraan verrannollinen levon määrään. Työpäivän jälkeen on ihan karsee olo, mut yhden vapaan jälkeen taas parempi. Voipi olla, että saikulle taas joudun, niin kuin edellisistäkin raskauksista.

Neuvolan sain 12.6 ja terkkari vaihtuu, mikä on vähän tietty tylsää. Mulla ei ole enää muuten mitään hirveetä hinkua varhaisultraan, mutta olen miettinyt sitä, miten pitkään saadaan tää salaisuus pidettyä, kun olo on niin huono (ja mieliala ärtsy!). Tylsä kertoa, jos sitten onkin vaikka tuulimuna kyseessä (mitä mä nyt en enää hirveesti epäilekään itse). Tottahan mä sitten kertoisin senkin, jos se eteen tulisi, mutta haluisin kuitenkin itse ensin tietää... Sekavasti sanottu, en tiedä ymmärsittekö. Sydänäänten kuulumista joutuu kuitenkin odottamaan kauan. 15 rv:llä vasta kuulunut edellisistä.

Mulla on synnytyssairaala muuten Tays.

Heippa! Olen uusi täällä...
sain tänään tietää että raskaana ollaan, viikkoja on 5 tai 6, kun kuukautisia ei tässä oo ollu 2 kk.
1/07 pillerit jäi pois ja 2 luomumenkat tuli..
2.5 multa otettiin verikoe ja se näytti negatiivista
7.5-16.5 ajan söin terolutit ja menkkoja ei kuulunu, joten tänään gynellä ja ultrassa näkyi pienenpieni "musta" mötikkä
no tämä tuli meille täytenä yllätyksenä :heart: :heart: mieskin aivan onnellinen....

hilipati viuh ja räpätätää. Kuinka ihminen ei muista mikä on ollut olo reilu 2 vuotta sitten kun on ekaa odottanut :kieh: :kieh:

Siis tänään töissä ajattelin, että mä kuolen. Tää jatkuva pahaolo (en ole vielä oksentanut) ja TOTAALINEN väsymys on jotain hirveetä. Mutta kun muistaa vaan sen pienen tuhisevan nyytin :laugh: :laugh: No ehkä tää olo tästä vielä paranee....

Joku kyseli tän hetken mieliruokia, mä syön ruisleipää ja voita, juon maitoa litroittain ja arvatkaa mitä valkosipulidippiä (ehdottomasti Taffelin) niin lusikalla suoraan purkista :laugh: :laugh: Ja kaiken suolaisen ja rasvaisen (sipsit, hampurilaiset jne) menee ilman purematta. Siis aivan kamalaa, minä ainainen suklaan ystävä en kestä nähdä edes suklaalevyä, kun jo oksettaa. Eli tämä on taas poika, joskin nyt tää etova olo kestää koko päivän kun ekasta se oli vain aamuisin.

Nyt olen päättänyt käydä yksityisellä alkuraskauden ultrassa, koska en kestä enää kovin pitkään....siis tuohon ekaan ultraan. Mitähän pääkaupunkiseutulaiset suosittelette??????? Siis minne kannattaa mennä?

Neuvola olisi viikon päästä maanantaina, sinne kun jaksaisi odottaa. Sitten voisikin kysellä tuonne pelkopolille pääsyä. Eka synnyts kun ei mennyt ihan putkeen.

Mutta nyt mä taidan siirtyä jääkaapille.......dippi odottaa :laugh: :laugh:

Nuuskis ja takakiree rv jotain

Yhteistyössä