Piiiitkästä aikaa tervehdys kaikille!!! Juhannukset vietetty sukulaisten kesken mökkeillessä, siellä viihdyttiin koko viikko hyttysistä huolimatta. Tänään on sitten 11+6!! :wave: Arvatkaa miten innoissani olen!! Olen ihan riemusta soikeena. Huomenna tasan 12. JES. Ja np ultra on huomenna, sekä neuvola ylihuomenna. Kylläpäs tuntuu mukavalta. Ihanan ihmeellisiä kasvukipuja ollut. Alamasun sivuille ja jotenkin ilkeän tuntuinen pistävä/jomottava/vihlova sekava kipu häpyluun tuntumassa. Lienee ihan normaaleja juttuja. Hassuja nämä fiilikset tästä raskaudesta. Välillä tuntuu, että onko siellä ketään ja sitten taas sitä itelleen sanoo että: "höh, tietenkin siellä on".
Olen kovasti odottanut jotakin "oman äitisuhteen prosessointia" tai "äidiksi kasvamisprosessia", mutta en ole huomannut mitään semmoista.. :ashamed: Mä taidan olla ihan hassu, kyllähän mun järkeni sanoo, ettei se niin tapahdu vaan alitajunnassa, mutta kun... Toivottavasti muitakin pikkasen ulalla olevia on.

Nyt mulla on kauha nälkä.. Pitäis syödä vähän säännöllisemmin ja terveellisemmin, eilen taas McMähönen voitti. Pahapahapaha. Ihme kyllä ruokahalu on olematon. Ei tee mieli. Luulisi sen olevan toisin päin, mutta ei mun ja Pötkylän tapauksessa. No, ehkä se tästä ku syö sellasta mitä tekee mieli, esim. tortillat

Nam. Mitenköhän tää työpäivä tuntuu näin pitkältä ja tylsältä, plää. Menis jo aika huomiseen nopeesti, pääsis taas näkee Pötkylän. Tällä kertaa se varmaan jo liikkuu ja pötkytteleekin. Ja jos kuviakin sais. Olis mukava juttu. =) Mut, eipä tässä kai auta muu ku jatkaa hömppäilyä. Zemppiä kaikille ja lämpimästi tervetulo kaikki uudet!! :wave: