Vihdoinkin!
Me tilattiin tänään miehen kanssa yhteistuumin Emmaljungan Duo Mondial -yhdistelmävaunut, ja adapterin, että siihen saa sen turvakaukalon. Seuraavaksi käydään katsomassa sopiva turvakaukalo (jota jo netin kautta katsottiin) ja pinnasänky haetaan tässä lähiaikoina. Kunhan vaan ensin muistaisin, että missä se mieleinen pinnasänky olikaan.
Siinä taitaa nyt olla ne isommat hankinnat.
Mä en edes enää muista onko jotain muuta hankittavaa, mutta nuo nyt ainakin on hankittu.
Meillä ei muuta remppaa nyt oo ku tuo maalaaminen. Ja jos tosiaan sen sais nyt viikonloppuna hoidettua, niin sen jälkeen pitäs kaikki olla kondiksessa täällä.
Tai no toinen kylppäri kaipais kyllä pientä remppaa, lähinnä siis laattojen vaihtoa, mutta se jäköön ens vuoden hommeleiks.
Autotalli tosin pitäs siivota, mutta sen kanssa oon sillä ajatuksella liikkeellä, että ei kiireitä sen kyllä ehtii aikanaan.
RubyS, meillä mies meni armeijan harmaisiin muistaakseni 5 päivää esikoisen syntymän jälkeen, joten eri paikoissa oleminen/"asuminen" ainakin osittain tiedetään. Oli se rankkaa aikaa, mutta siitä selvittiin.
Asia vaatii sulta jaksamista, mutta eiköhän kaikki mee hyvin, ja entistä ihanempaa on sit se, kun te pääsette kaikki asumaan saman katon alle perheenä.
Hieronnassa ei oo pahemmin koskaan tullu käytyä, mä oon sen verran herkkä kutiamaan, että ne hierojat kyllästyis muhun alta aika yksikön.
Mutta onneks mulla on täällä kotona oma henkilökohtainen hieroja, joka valittamatta hieroo pyytämällä tai jopa pyytämättä.
Ja tuo mies on ainoa, joka pystyy mua hieromaan niin, etten ala kikattelemaan.
Kiva kuulla
Nelluri, että oot jo päässy kotia. Koitahan nyt parantua.
Repa, mä pohtisin ihan samaa tossa kun vaunuja tutkailtiin. Tosi monessa on kolmet renkaat.
Tai sitten on niin, että ne eturenkaat on pienet ja takarenkaat on isot, ja niistäkään en itse tykkää.
Mies lakkas tosiaan nuo kynnet ja hyvin lakkaskin. Oikeesti. Mä en itsekään saa normaalisti (=ilman masua) lakattua noin hyvin, propsit miehelle siitä. Hän tosin on jo sen verran hommaan tottunut, kun kuitenkin kolmas raskaus menossa.
Tätäkään en todennäköisesti olis saanut kertoa.
Eipä kai tässä juuri sen erikoisempia. Huomenna viimeinen työpäivä tältä viikolta ja sitten onkin viikonloppu vapaa töistä.
Ja tytöt lähtee isovanhempien kanssa isoisovanhempien luokse.
Susanna & Pähkinä 21+4