Pikaisesti kommaan tuohon mies synnytykses mukana...
Mä ehdottomasti haluan et mies ois mukana.Ihan ehdottomasti.On se niin yhteinen juttu...ja mun mielestä sen isän läsnäolo on nii iso juttu...on etes yks tuttu mukana touhussa ja onhan se monille isille nii tärkeekin kokemus.Mä jännään vaan sitä kerkiikö isäntä mukaan synnytykseen jos on töissä kun on lähön aika...isännältä on noin 27km töistä kotiin ja kotoo sairaalaan on jotain 90-100km.eikä koskaan teidä miten nopee se tulee olemaan.Ku eka oli kahessa tunnissa jo maalimassa ja toka ku o sektiolla syntyny ni siit ei tiiä...
Nii ja noista seuloista...Mä isännälle sanoin että en oo aikasemmissa käynyt seuloissa..eikä mulla itellä oo kauheeta tarvetta käydä..muutaku saishan siin ultran lisää et pääsis kahtoo pientä...Mut sanoin sitte isännälle ku luki lappuset aiheesta että jos se haluais ite että käytäs ni sit me käydään..mulla ei pakottavaa tarvetta siihen ole.Ei ole isäntä vielä sanonut asiaan mitään...to viimestään asiasta pitäs päättää.Saas nähä mitä mies on funtsinu...
On pikaisesti...olo on ihan okoo...mahassa menkkajuileja vähän ollu...oisha nyt toiste menkkojen aika ihan näinä päivinä..johtunee sis varmaan siitä.Muuten ihan jees...huonoo oloo ei tälle päivälle oo ilmetyny vielä...mut eilen hampaita pestessä meinasin yrjötä tyystin ku vaahto meinas valua liiaks kurkkuun...huh et yökötti.
Eilen tosiaa oli se päivä ku edellinen pieni meni kesken tosin vko siitä se vasta huomattiin.Et to nähään ollaanko varmasti päästy sen päivän yli...Toivon niiiiiiin paljon että pieni on vielä kyytissä. :heart: :heart: :heart: Ja se toinen pieni...mikäköhän sen tila nyt sitten on...et jos se toinen on menny kesken ni mitään vuotoja ei ole ollut.Tai jos se sitkuttaa siel hienosti ni kakshan niitä tulee...
Isäntä oli nii ihana ku puhuttii siit et jos kaks tulee ni hyvin usein ne syntyy ennenaikasina ni sit o tiedossa helposti sairaalassa oloa.Jne...Ja sit ku kysyin siltä et miltä se tuntus jos sieltä kaks tulis...ni se tuumans isolla virneellä että olishan se hienoa

Ihan toinen...
Tää tai nää ku on isännän esikoinen ois.Mulle se kolmas ja neljäs tai kolmas...
Hurjaa...torstaita odotellessa ihan kuumeisena...huh...tulis jo...Näkis ainakin sen toisen pienen sykkeen ja et siel se köllii ja mukana kulkee...sais taas rauhan...ei tarviis ressata.
Kivoja ultrakuulumisia ihmisillä... :heart: :heart:
Mä lähen valmistuu kylälle lähtöön ku kamu pian tuolta ilmestyy...mutta palataan...masuille vointeja ja silleen....PAI :wave:
Daizz ja sydänkäpynen(set?) 8+4