Tammikuussa synttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Munkin lapsi on syntynyt tammikuussa, ja toden totta lahja ostetaan alesta, mutta meillä ei onneksi olla niin köyhiä, etteikö olisi varaa ostaa ihan sitä samaa lahjaa vaikka maaliskuussa.

Mulla on synttärit tammikuussa ja aina oli niin tylsää kun ei kukaan jaksanut enää kiinnittää mitään huomiota mun synttäreihin kun tuli niin lähellä joulua. Näitä yhdistetty joulu-synttärilahjajuttuja tuli.

meillä on poika syntynyt tammikuussa, en osta hänelle mitään isoa lahjaa. varmaan cars-lehden, kun on cars -fani. pidetään sit kavereille juhlat ( enintään neljä saa kutsua) ja pappa varmaan antaa synttärirahaa niin saa ne sit tuhlata mihin tahtoo

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
meillä on poika syntynyt tammikuussa, en osta hänelle mitään isoa lahjaa. varmaan cars-lehden, kun on cars -fani. pidetään sit kavereille juhlat ( enintään neljä saa kutsua) ja pappa varmaan antaa synttärirahaa niin saa ne sit tuhlata mihin tahtoo

Melko ankea elämä teillä, jos lapselle ei voi ostaa edes synttärilahjaa. Ihan surku tulee :(.

no ethän sä osta muulloinkaan, saako hän nyt karkkipussin ihan yksin???

Ihan muutenkin vai vain sen takia että on syntynyt tammikuussa? Itse olen syntynyt 3.1 ja aina olen kyllä viettänyt synttärini, niin penskana kuin nytkin.

vois saada pojalle alennusmyynnistä jotain kivaa..

Meillä tyttö syntynyt 3.1. ja juhlat tietenkin pidetään. Mutta viime vuonna ei ostettu mitään ja tänä vuonna ostettiin sellaista joka annettiin jo. Syynä se, että jouluna sitä tavaraa tuli jo niin paljon ettei ostamalla osteta mitään. Toki saa muilta ja sitten kun on isompi ja ymmärtää niin tietenkin ostetaan.

Mä olen syntynyt ihan tammikuun alussa ja oli aika tympeetä kun kaikki oli tuhlannut rahansa jouluun ja uuteenvuoteen eikä kukaan jaksasnut panostaa mun syntymäpäivälahjaan (no vanhemmat ja isovanhemmat kyllä). Juhlat kyllä aina on pidetty kakarana.

Yhteistyössä