Tammisaaren synnyttämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pinja

Vieras
Onko kellään kokemusta tästä paikasta. Olisi mukavaa kuulla kokemusia. Itsellä laskettu aika huhtikuulla ja olen vakavasti harkinnut joko tammisaarta tai lohjaa.

Heips!
Me kävimme synnyttämässä 12/05 Tammisaaressa. Mitä haluaisit tietää? Meidän kokemus oli ainakin hyvä :) Paikka oli rauhallinen, henkilökuntaa (minun mielestä) paljon, kun silloin synnytyksiä oli noin 1/vrk :)
Kuulun HUS:n piiriin ja niistä kolmesta minulle tarjotusta vaihtoehdosta valitsin ehdottomasti Tammisaaren. Kaverini ovat synnyttäneet Jorvissa ja Naistenklinikalla enkä kumpaakaan niistä kokenut oikein mieluisaksi (vaikka onhan niissäkin hyvä synnyttää).
Kysy lisää, ja käy tutustumassa paikan päällä!

Synnytin Tammisaaressa n kuukausi sitten, ja kokemus oli erittäin positiivinen. Rauhallista oli osastolla, vauvoja tosiaan syntyi n 1-2/vrk sinä aikana. Perhehuoneet oli varattu, mutta saatiin 3 hengen huoneessa olla ihan keskenämme. Henkilökunnalla oli aina aikaa ja sain todella hyvää ohjausta ja tukea esim. imetyksessä ja kaikessa muussakin. Osasto on muutenkin kodikas ja viihtyisä. eli itse ainakin suosittelen!

Kiitos kaikille vastanneille. Pitkän harkinnan jälkeen ja paljon paikasta lukeneena tulin siihen tuloksen, että haluan synnyttää juuri siellä.
Hyvää loppu vuotta kaikille!

Yhteistyössä