Heipparallaa leidit :wave:
Olen jo monta kertaa aloittanut kirjoittamaan, mutta sitten on tullut jotain hommaa väliin ja niinpä on jäänyt. Jos nyt pikaisesti ehtisi, kun Roopekin jo nukahti..
Puolivuotisneuvola oli pari viikkoa sitten, strategiset mitat:
Paino 9785g
Pituus 68,9cm
Että hyvin poika kasvaa ja kehittyy :heart: . Roope on oppinut jo ryömimään eteenpäinkin, onneksi tosi hitaasti etenee vasta

, nopeammin etenee kierimällä. Tosi jämäkästi istuu, mutta ei ihan vielä pysy ilman tukea kauaa pystyssä. Syöttötuoli käytiin ostamassa ja kyllä on niin äijää kun siihen pääsee istumaan. =) Kiinteät ollaan nyt aloitettu, peruna ja porkkana tekee iholle vähän laikkua, joten bataattia syödään. Luumua maistettiin tänään. Maistelua se koko syöminen vielä lähinnä on, montaa lusikallista ei ole mennyt, mutta kyllä se siitä hiljalleen. Maitoa ja imetyshaluja riittää, joten eipä tuo nälkää joudu näkemään. Edelleen herra syö noin kolmen tunnin välein vuorokauden ympäri.
Mies oli mahataudissa jokin aikaa sitten ja itsekin olin hieman heikkovointinen pari päivää, mutta Roope on onneksi pysynyt terveenä. Yhtään ei ole vielä sairastellut. Kai ne flunssat iskee sitten syksyllä viimeistään.
En tiedä, onko ollut jo juttua, mutta oletteko miettineet
mitä äitiysloman jälkeen teette? Meinaako moni jäädä hoitovapaalle? Minä aion jäädä kotiin ja olla hoitovapaalla seuraavaan äitiyslomaan saakka (haaveasteella vasta

) . Pientä yritystoimintaa kehittelen paraikaa äitini kanssa ja kunnassa aloitetaan kokeiluna kuntalisä, joten eiköhän tässä pärjätä.
Mutta tämmöistä täältä..
Hilmuska ja Ropert toivottaa aurinkoisia ja iloisia päiviä kaikille!