Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Peikonpähkinä: Mielenkiinnosta utelen: olen miettinyt miksi pitää olla juuri terveydenhoitaja, että voi työskennellä äitiysneuvolassa? Miksei riitä sairaanhoitaja-kätilön pätevyys/ mitä lisää terveydenhoitajan tutkinto tuo sh-kätilö-tutkintoon?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti:Enie Anteeksi. Tarkoitin tietysti itseäni :ashamed: Ei tietysti kaikkiin päde, anteeksi.
En pahalla tarkoittanut. Olisi pitänyt kirjoittaa että "me ylipainoiset, jotka syövät liikaa" :ashamed: Ajettelin etten ole ainoa. Välillä onnistun syömään vähemmän ja terveellisemmin, sitten tulee lipsumisia, jos olen esim. tosi väsy kun lapset ovat nukkuneet huonosti tms.
Alkuperäinen kirjoittaja lokakuu10:Jes, kohta alkaa bb. Onko joku muu joka tykkää kattella sitä?
Minä taidan jäädä siihen taas koukkuun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hentsu84:Alkuperäinen kirjoittaja lokakuu10:Jes, kohta alkaa bb. Onko joku muu joka tykkää kattella sitä?
täällä yks.. :wave: kolmatta vuotta 24/7en mä hei yhtään koukussa ole..
![]()
Mie olen soittanut etukäteen ja saanut sitten ajan johonkin väliin (yleensä samalle päivälle). Samaten, jos haluan hemoglobiinin käydä tarkistaan. Hyvä se on soitella ensin, jos vaikka onkin kamalan kiireinen päivä, niin ei sitten muiden varatut ajat myöhästele.Alkuperäinen kirjoittaja kaneli87:ainii voiko neuvolaa vaan marssia ja kysyä että saiskos kuunnella sydän ääniä??
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-:Alkuperäinen kirjoittaja Hentsu84:Alkuperäinen kirjoittaja lokakuu10:Jes, kohta alkaa bb. Onko joku muu joka tykkää kattella sitä?
täällä yks.. :wave: kolmatta vuotta 24/7en mä hei yhtään koukussa ole..
![]()
Täälläkin yksi =) 24/7 näkyy täälläkinHarmittelin jo, että eikö BB olisi voinut alkaa tuossa vaikka kevättalvella niin olisi joutanut sitten paremmin sitä seuraamaan
Nyt työpäivät ja muut puuhastelut vie ihan liikaa aikaa BB:ltä
Lumi ja Lilliputti 21+5