Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hankala kysymys :/ Varsinkin teidän tilanteessa, kun ette asu yhdessä. Meillä kun takana on pitkä tahaton lapsettomuus, ehdittiin monet kerrat kerrat pohtimaan mitä lapsi meille merkitsee ja miten sen tulo vaikuttaisi meidän elämään. Ja kun esikoinen lopulta sai alkunsa, olikin monet asiat jo valmiiksi puhuttu. Toki monia asioita tuli eteen joihin ei oltu osattu valmistautua, varsinkin vauva-aikana. Mutta tähän asti ollaan kaikesta ollaan aina puhumalla selvitty. Mie en osaa antaa muuta neuvoa kuin puhuminen. Rauhallinen asiallinen, ilman syytöksiä tai vaatimuksia. Kysele millaisia odotuksia toisella on, miten hän uskoo asioiden etenevän ja onko hän ajatellut miten toimisitte ongelmatilanteissa (esim. mitä sitten kun on valvonut koliikki lapsen kanssa viikon ja voimat on täysin loppu). Kerro omista tunnoistasi, toiveistasi, haaveista ja ajatuksista.Alkuperäinen kirjoittaja Lili78:Miten muut, mitä voin vaatia tulevalta lapsen isältä että auttaisi. Sovittiin että vie mun koiran 2 x viikossa ulos, mutta sekään ei toteudu. Olen aika pettynyt...
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Enie: En saanut. Vaan sitä valmiussuhinaa :/ Vähän epäilyttää, onko mulla nyt johdot ihan oikein kytketty.
Täytyy rientää töihin ja tutkailla asiaa illalla lisää
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Enie: En saanut. Vaan sitä valmiussuhinaa :/ Vähän epäilyttää, onko mulla nyt johdot ihan oikein kytketty.
Täytyy rientää töihin ja tutkailla asiaa illalla lisää
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Ainiin! Mun piti kysyä teiltä kaikilta, että huolestuttaako H1N1-virus?
Uutisissa oli, että erityisessä riskiryhmässä ovat raskaana olevat. Tekisi mieli vaatia tuohon jo joku rokote tässä vaiheessa valmiiksi ettei mitään satu, jos epidemia rantautuu syyskuussa Suomeen.