***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Enie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Enie

Jäsen
26.03.2009
975
0
16
empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif

empty.gif
empty.gif
empty.gif

empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif

Nimi...........ikä...synnäri...monesko lapsi...tyttö/poika ja "työnimi"

Joulukuun 20pv
Ananaskirsikka..31v...*.....neljäs.............Mini-tyyppi

Joulukuun 24pv
pippur1.....22v....TYKS.....ensimmäinen....Pikkanen

Joulukuun 26pv
Linneja......*.......*..........*..................*

Joulukuun 27pv
Jenniho......25v.....KOKS....ensimmäinen...Masukas

Joulukuun 28pv
Enie............32v....KYS...kolmas ja neljäs..Nörtti ja Hissu

Joulukuun 29pv

s-a-j .........27v.....HYS.....toinen...........Masuasukki

Joulukuun 30pv
Jafa............28v....*.........kolmas .........*
Wilsson........30+ ..*.........toinen ..........*
Ullis82.........27v...KOKS....ensimmäinen......Kirppu
Tylsä pistin..33v....ks-ks....viides...........Neiti-P

Joulukuun 31pv
Lily of the Valley..29v..Naikkari.. toinen..*
Lubi............22v.....KHKS...kolmas..........poika olo
sixkids........*.........*........seitsämäs......*

Tammikuun 1pv
Pampuska....31v.....*........toinen...........toukka
Anni77........31v........EKKS....ensimmäinen...*
valf............28v.....NKL......ensimmäinen...*
Pessi..........29v.....PHKS....toinen...........*
Mama3.......30+....*..........kolmas...........*

Tammikuun 2pv
Inkku76.......*.......*.........*..................*

Tammikuun 3pv
tammikuun4..30v...TAYS.....ensimmäinen...Meloja
Hempukka123..25v..TAYS....ensimmäinen ja toinen...*
SEE............29v....KOKS.....toinen............Poju
Lööra..........20v...TAYS......ensimmäinen...*

Tammikuun 4pv
Sohvi77......32v....HYS........kolmas ..........*
pinkgreen....27v....Kättäri....ensimmäinen....Tillerii[/color]
millis1981....28v....NKL .......ensimmäinen.....Lupu
mammaRoi..*.......*............kolmas.............Piiperö
Tanjuska77..32v...SEKS......ensimmäinen.....Hermanni
Lumi-.........*......*............ensimmäinen.....Lilliputti
julppe.........17v....VAS......ensimmäinen....*
Napina........*.......PHKS.....ensimmäinen....*
Elayne........21v....KSKS.....ensimmäinen....*

Tammikuun 5pv
Sykyinen haave..27v..TAYS..toinen............. tyttö olo
MärthaLouise..*........*.......toinen..............*
Minävaa.....26v.........KSKS..toinen..............Aukki

Tammikuun 6pv
frigg..........24v........TAYS..toinen..............Rane
Edyta........28v........k-sks.....ensimmäinen....*
tannn........18v........TAYS.....ensimmäinen....*poika olo

Tammikuun 7pv
rabarberi....36v........Ksks....kolmas...............*
Mussu.......31v........TYKS...toinen...............Varpunen
Tiukun äiti..28v........Kättäri..neljäs..............*
lokakuu10..25v........SEKS....kolmas.............*
sannis.......*...........PHKS...toinen...............Patu

Tammikuun 8pv
jeppis.........*.........*.........ensimmäinen.......*
voikukkatyttö..*.....*.........toinen................*
Cattie.......25v.......TAYS...toinen.................*

Tammikuun 9pv
Pinguli......24v........NKL.....toinen................Napero[/color]
zaara.......*..........TYKS...neljäs ja viides......Aarre ja Lahja
Sly..........*..........*.........ensimmäinen........*
Jammy.....25v.......TAYS....ensimmäinen........*
tiituli81....28v.......Koks.....ensimmäinen.........*
Miiuska-...21v.......*.........toinen.................*

Tammikuun 10pv
Lili78.......30v.......TYKS....ensimmäinen........*
alice in wonderland..30v..Sat.ks..neljäs.........*
Haaveilija-Iita..30v..P-HKS..ensimmäinen.......*
imppuli.....20v......OYS.......ensimmäinen.......Vilho

Tammikuun 11pv

Hemuli80...29v.....K-SKS.....kolmas...............Tirriäinen
Pauliina75..33v.....K-SKS.... kolmas..............*
Hentsu84..24v.....TAYS......toinen................Murmeli
Tica.........29v.....OYS.......toinen.................Kääryle[/color]
Valpuri......34v.....KOKS......neljäs................*

Tammikuun 12pv
Tigru87......22v....TYKS.......toinen..............Möhkis
Tinzus.......27v.....SATKS....ensimmäinen......Irma-Petteri

Tammikuun 13pv
millinka......26v......KOKS......toinen.............. poika olo
Hipkukka...28v.......TYKS.....toinen ja kolmas..AatosII
mimonmami..24v.....NKL........toinen.............Itikka
tipaiita........*.......K-HKS.....kolmas.............*

Tammikuun 15pv
Katti83.....*..........OYS.......toinen.............*
OnniMaija.....41.....*...........viides..............Vieno[/color]
[/b]

Tammikuun 16pv
Rhea.......27v.........K-PKS....toinen............Möhkö
luka78.....31v........*...........ensimmäinen....*
Olga Amelie....29v...NKL.......kolmas............*
Äitee75....33..........KOKS.....toinen............Vauva
liinuleinu...*...........*..........*...................Helga-Mr Burns
Toffeepallo..26v......PKKS.....ensimmäinen....Pampula

Tammikuun 17pv
Routa87...21v........Ras........ensimmäinen....*
taaperoiset..*........*...........kolmas...........*

Tammikuun 18pv
Väpä08....22v........SKS........toinen............Kirppu
Rudy.......*...........*............toinen ja kolmas..*
Vekarat...*...........*.............kuudes...........*
Miminen.....32v.......*............toinen.............Mytty

Tammikuun 19pv
Naps.......28v........Kättäri......toinen............*
Jäkkärä....*...........*.............kolmas...........*

Tammikuun 20pv
tuulia85...*...........*.............*..................*
Maukka77..*..........Naikkari....*..................*
prinsessa-06..26v...PHKS.......toinen............*
kaneli87...22v.......*.............toinen............*

Tammikuun 21pv
mamma-.22v..........OYS........ensimmäinen....Verso
Magdalena2010...*..*............kolmas...........*
Mango-melooni...*...*...........ensimmäinen....*

Tammikuun 22pv
talvivauva..31v.......KYS.........neljäs.............Vaavi
iiris...........21v.......Kättäri.....ensimmäinen....Pojutsu
vadelmilla...*..........Englanti...toinen.............Mini
napakettu..23v.......K-S.........ensimmäinen....tirriäinen

Tammikuun 23pv
Niinuska05..21v.....TYKS.........toinen.............Hipsu
Huiskahäntä..27v...*..............neljäs..............*

Tammikuun 24pv
HelmiEnkeli..*..........*.............*..................*
Farfalla.......31v.......KYS..........neljäs...........Otus
PienetKonstit..25v....KYS..........neljäs...........*
momentti.......*.......*.............kolmas...........*
pikkuakka....25v.......PHKS.......toinen............Elmeri
Amalia80...*...........K-sks........kolmas..........*
Peikonpähkinä..27v..TAYS/Vammala...kolmas....Pampula

Tammikuun 25pv
Janoschin tarinatuokio..31v..SatKs..toinen..Pampu
vauva-10.....30v......TAYS.......ensimmäinen....Muulakainen
little03.........*.........*.............kolmas...........*

Tammikuun 26pv
Snoopy........*.........*............toinen.............*
Niiz.........26..........KOKS.........ensimmäinen....Pallero
Zulu.......27v.........Kättäri.......ensimmäinen.....*
Riikkis75..34v.........*..............toinen.............tyttö olo

Tammikuun 27pv
Tuulia78.......31v.....Jorvi.........viides.............Nöpö
janette........27v.....KOKS........toinen............*
elämänperhonen..*..*.............toinen............*
Samariini....*..........*............*...................Onni

Tammikuun 28pv
Tinii..........23v.....*...............toinen...........Pieni
piiuli82.......27v.....KOKS.........kolmas...........Toukka
KiaralA.......20v.....PHKS.........toinen............Nappi

Tammikuun 29pv
paimentyttö..29v....*.............toinen.............*

Tammikuun 30pv
Zuh........27v..........EKKS........ensimmäinen....Möykky
tyynex....21v..........*.............toinen............*
Myy-88...21v..........TYKS.......ensimmäinen.....Minityyppi

Tammikuun 31pv
Äityli30...33..............sas........kolmas..............*
Mulish....25v...........Naikkari...neljäs................Hippula
Zin........39v..........*............ensimmäinen.......*
Suviliini81..27v........SAS........kolmas..............Nuppu

Helmikuun 8pv
Sero.........25v........Satks......ensimmäinen.....*

Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1388012
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1396776
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1425005
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1450787#m16387168
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1478050

empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif
empty.gif

Se on sitten syksy "virallisesti" :o

Todella äkkiä tämäkin vuosi alkaa tulemaan loppuaan kohden vaikka tuntuu että vasta oli kevät ja alku kesä...

No, ei kun miettimään vaan joululaatikoiden, piparkakkujen ja torttujen tekoa pakastimeen, kun ei tiedä milloin tulee lähtö laitokselle joko makaamaan tai sitten synnyttämään.
Nuorimmainen tekikin tuossa viikonloppuna jo joululahja toiveista listan :whistle:

Lämmintä syyskuuta kaikille!

Enie + Nörtti ja Hissu 23+1

Kiitoksia Enie uudesta pinosta :flower:
Kyllä se joulu sieltä jo ovelle kolkuttaa,kuukauden päästä alkaa jo joululaulutkin soimaan kaupoissa :o Aika hurjaa kyllä aatella et sä siellä jo joudut miettimään laatikoiden yms. tekoa,mut eipä sitä voi tietää milloin se lähtö tulee :whistle: toivottavasti kuitenkin ehdit kaiken saamaan valmiiksi :) Meillä itseasiassa on viel porkkanalaatikkoa pakkasessa(vieläköhän ois syötävää?)kun tein viime jouluks reilusti kun meille oli tulos molempien mummot, äidit+kaikki sisarukset kylään,ettei vaan kesken lopu ni mummot toi sit viel lisää tullessaa :laugh: rupes jo tulee porkkanalaatikkoa korvistakin ulos :/

Meillä alotettukin tämä päivä jo puol kuuelta |O on se kumma ku ei noi lapset osaa nukkua :kieh:
Eilen tultii kaupasta ja olin purkamas kauppakasseja ja kuuntelin vaan ku toi meidän nuorempi neiti jutusteli itteksee enkä sen enempiä aatellu et mitä on touhuamassa,kunnes sain kassit tyhjennettyä ja läksin kattomaa,istui vessassa kaapin päällä,hana täysillä auki ja lattia lainehti vedestä :o ja toisella oli kivaa,ei ymmärtäny miks äiti ei tykänny :whistle: kerrankin sai olla tyytyväinen et meillä noita pyyhkeitä piisaa ;)

Huomenna neuvolaan!
Piiuli ja toukka 18+5

pitkästä aikaa laitan kuulumisia...lukemassa kylä olen käynyt mutta kesä meni hirvittävän väsymyksen,pahanolon ja siinä sivussa siskon pojan hoidossa..nyt näyttää jo seesteisemmältä =) Migreenitkin helpottaneet eli oireita "enää"närästys,suonikohjut,yöheräämiset.. ;) Nopeaan menee tämä aika tosiaan..ensimmäistä odottaessa olikin kaikki uutta ja aika ei mennyt millään eteenpäin,kun nyt siivillä..
Kovin on kaikki tehneet jo hankintoja,itse "taikauskoinen"enkä ajoissa ota vauvankamppeita esiin ;) Onneksi ei tarvitse ostaa mitään kun on tallella kuopuksen vaunut,rattaat ja tuplatkin kun siskon poika oli hoidossa.sitteri,turvakaukalo ym myös vintillä.
Ainoastaan pieniä vaatteita pitää kirppiksillä käydä saalistamassa ja pieni toppapuku kun äitiyspakkauksessa oleva kuitenkin liian iso vastasyntyneelle.olen kaikille ottanut pakkauksen kun säästän kaikki vauva-ajan tärkeimmät jutut laatikkoon ja makuupussin/toppapuvun ym.Saavat sitten isona ihmetellä niiden vanhanaikaisuutta :laugh:
Tänään onkin rakenneultra kahdelta ja kun Porissa nyt 4D ultra niin odottaa eri mielellä. Aion kysyä sukupuoltakin kun tyttöolo on ja kaikista muistakin arvannut oikein.ennen en ole halunnut tietää etukäteen mutta kun tämä neljäs nyt on se viimeinen niin kysynpä sitten ;) Enkä kerro kelleen,"valmaa"odottelen vaikka poika olisikin tulossa :D
syksyä kaikille!
Alice in W ja valma 21+2

Energinen keskiraskaus oli jollekin iskenyt nyt. Miekin juuri samaa pohdin miehelle, että taisi tulla vasta nyt kohdille. Pari viikkoa sitten olin vielä ihan erioloinen, enkä olis voinu kuvitellakaan mitään sohvalla lepäämistä kummempaa. Nyt tuntuis energiaa ritävän vaikka mihin :laugh:

Joku aiemmassa pinossa sanoi ettei ole sf-mittaa mitattu. Ei minultakaan vielä. Ensi kerralla neuvolassa luultavasti mittaavat. Oliskohan ollut ensi viikolla seuraava neuvola :whistle: Niin harvakseen noita käyntejä, ettei meinaa muistaa...

Se on muuten taas tasaviikot
Hipkukka 21+0

Huomenta ja hyvää syyskuuta!

Enielle kiitos uudesta pinosta!! :flower:

Eilen oli rakenneultra ja siellä kaikki hyvin. Pikkuinen vastasi viikkoja päivälleen ja oli oikein kuvauksellinen kaveri! :heart: Voit Enie laittaa mulle vaaleanpunaisen sydämen.. :whistle: Toinen tyttö siis näillä näkymin saapumassa meidän perheeseen. :)

T. pikkuakka ja emma

Enie Ihana kaksosmasu! :heart: Ja kiitokset j'lleen uudesta pinosta.

Lonkkakipuja taisi joku muukin valittaa. Mulla alkaa kans tuntumaan kävely lonkissa ja lattialla ei kestä maata paria minuuttia enempää selällään... tuntuu ikävästi nuissa lonkissa ja selässä. Sama vaiva oli edellisessä raskaudessa. En ihmettele yhtään tätä lonkkakipua, kun ilman raskauttakin joskus on aivan tajuton särky... Nyt voi kuitenkin laittaa lantion muttumisen piikkiin nämä kolotukset.

Sf Ei mullakaan oo sitä vielä mitattu. Neuvolan täti sanoi, että mitataan vasta seuraavalla kerralla ekaa kertaa. Seuraavaan käyntiin taitaa olla noin 3 viikkoa.

(.) Täällä masussa taidetaan taas olla aamujumpalla... :D Potkuja kohdistuu aikas epämiellyttävästi taas tuonne suoliston puolelle.

Hyvää syyskuuta kaikille!!

Tica & Kääryle 21+1

Muoks* pikkuakka Oi että!! Pienet suloset sormetkin siellä näkyy... :heart:

pikkuakka Onnittelut tyttö lupauksesta ja ihana kuva pikkuisesta :heart:

Sf-mitasta: Minulle se kätilö eilen taas sanoi, että turhaapa hän tätä aina mittailee, mutta mittanpa kuitenkin =)

Kiitos enie uudesta pinosta =)

Mun silmät ei aukee millään tänään. Ei oo mulle kyllä vielä energistä kautta tullu, mitään saa aikaseks.
Täytys alkaa katselee 3v pojan viikarille tavaraa sairaalaan mukaan, lähtee vuorokaudeksi pitkään paastoon, mies menee mukaan. Pitäis olla 20h syömättä :o

Kuinka monella iskeny ummetus? Mä juonu ilmeisesti liikaa teetää kun moneen päivään ole vatsa toiminu, sen takia tuolla edellisessä ketjussa se maha näytti niin pallolta. Millä ootte saanu mahan toimii? Jotain muita konsteja kuin ummetuslääkkeet.

mulish ja pallo 18+3

Joo, minä taas :whistle: :ashamed:

Ummetuksesta: Minä voin suositella kaikille ummetukseen lääkeeksi dietorellen niitä täytettyjä kovia makeisia ja siitä sellainen puoli pussia kun vetää niin on varma vatsan tyhjennys edessä.
Ainakin mulla käy niin ja ei kannata minnekkään olla menossa kun tuon tekee sillä maha menee ihan vedeksi ja ei asetu ennen kuin kaikki on suollettu pihalle :laugh:

aattelin hiukan päivittää tietoja, ikäni on siis 18 ja synnnäri tulee oleen TAYS. Harvoin tänne kirjottelen, mutta lueskelen usein teidän juttuja! :) onko monelle tulossa kaksoset? :) Meillä ei vielä tiedä kumpiko tulee, eikä halutakkaan tietää, poika olo on, mut saa nähdä.. :P
Päivän jatkoja kaikille! :flower: :heart:

Enie kiitos uudesta pinosta! Sun masussa on kokoa tosiaan =)

Pikkuakka - suloinen kuva vauvasta. Eikös se ole 4D-kuva? Mieletöntä kun kasvot näkyy niin selkeästi!

HoroskooppiG - Olen skorpioni. Lapsen isä on kauris, eli synttärit tulee heillä vauvan kanssa osumaan tosi lähekkäin. Kaveri toki jo ihmetteli että miten minä voin saada rauhallisen Kauris-lapsen! No, näköjään se vain on tullakseen.

Vaatteet - Töissä kun on oltava siistinä, niin olen panostanut mammavaatteisiin. Huuto-netistä olen huutanut melkoisen läjän mammavaatteita; 3x housut, joista yhdet on liian isot, 5x paidat. HM:ltä olen ostanut alesta 2 x housut ja 2x paidat + sukkahousut. Eilen ostin masutuubit jotka on kyllä tosi käteviä. Pystyn käyttämään vanhoja housuja ja paitoja ihan hyvin vielä.

Tica mulla sama hinku, eli haluaisin mamma-pillifarkut. Pitää vielä miettiä jos pärjäisin nyt näillä mitä jo olen hankkinut. Vaikka juuri sun esimerkin innostamana aloin taas miettiä jos kuitenkin ostaisi ne farkut.... :whistle:

Eilen meinasin saada ähkyn H&M vauvan vaateosastolla. NIIN ihania pikkuisia vaatteita ja vaikka miten paljon! :p Pakko malttaa mielensä vauvan vaatteiden suhteen. Bodeja alkaa olla jo aikamoinen kasa, mutta housuja ja paitoja pitäisi vielä ostaa.

Minullakaan ei ole mitattu sf-mittaa vielä. Miksiköhän ei?

Lili 21+2

Lili78 On muuten mukavat jalassa nuo mama liciousin pillifarkut. Nuo on tuollaset strechit, niin joustaa joka suuntaan tosi hyvin... Ei mitenkään, että minä yrittäisin sinun kuumetta nostattaa... :saint:

Vakuutus syntymättömällekin tuli. Tai siis se, että on hyväksytty vakuutuksen ottajaksi. Minua vain hämmentää tuo maksu. Kun odotin sen tietysti kaksosraskaudessa olevan kaksinkertainen :o Mutta eihän tuo ole. Ja lapussakin puhutaan vaan lapsesta yksikössä (varmaan joku vakioviesti kaikille). Kyllähän siihen hakemukseen merkittiin kaksosraskaus ja neuvolakortin kopiostakin se käy ilmi. Vai kuuluko sen olla noin, yksi kahden hinnalla? Ja sitten lasten synnyttyä tulee kaksi lapsi-vakuutusta.
Pitäs kai asia varmsitaa. Ikävä yllätys muuten, jos korvaavatkin vain toisen (siis jos jotain sattuu syntymässä *koputtaa puuta*)

Lili78: Juu, 4D on. =) Meillä kun ei kaupunki tarjoa rakenneultraa (vielä ) niin oon käynyt siinä aina yksityisellä jossa on tuo 4D vekotin. Ihanasti näkyi kyllä kaikki piirteet ja muodot.

Sf-mitasta: Mullakaan ei mitattu viimeksi kun terkka vetosi siihen, että multa on muka vaikea mitata se kun kohtu on niin takana.. :o Ei sitten edes yrittänyt ottaa mittaa.

Vaatteet: Mulla on hirveä läjä äitiysvaatteita mitä ostelin viime raskaudessa. Osa niistä on isoja kun oon vähän hoikemmassa kunnossa nyt kuin viimeksi.. Täytys myydä pois noita isompia, eli jos jotain sattuu kiinnostamaan M-koon housut, paidat, farkkuhame tms niin kysykää..

pikkuakka 19+2

Mukavaa syksyä!

Kiitokset Enie uudesta pinosta. Ihana masu sinulla =)

Naps toivotaan että sulla se istukka nousee ettei sen takia tarttis leikata. Mulla synty esikoinen sektiolla ja toivon tosiaan et tällä kertaa sais synnyttää alakautta (joskus ehkä kiroan et näin tuli sanottua :whistle: ) just sen toipumisen takia. Ois ikävää ja hankalaa jos ei esikoista sais nostella syliin vähään aikaan :|

Horoskoopiltani minä olen jousimies ja mies skorpioni...Poika on härkä ja sen kyllä huomaa :whistle:

Sf-mittaa ei ole otettu. Seuraava neuvola 22.9 et luultavasti sillon sitte. Maha on kyllä isompi kun esikoisesta..

Äitiysvaatteita on farkut,sammarit ja farkkuhame. Ai nii, ja yhet mustat suorat housut. Paitoja muutamia, lisää pitäis varmaan jokunen ostaa...Lähinnä jotain trikoo paitoja kaipailen.

Joku asuntogallup oli kans, me asutaan paritalo kolmiossa 78neliöö,mut kovasti haaveillaan omakotitalosta. Haave ois n.120 neliötä ja 3-4 makuuhuonetta ja kodinhoitohuone josta olen pitkään haaveillu...sellanen minkä ovesta sais vaunut lykättyä suoraan sisään omalle paikalleen ja puhdistettua. Siis et vaunuilla ois hyvä säilytystila sisätiloissa eikä ulkovaraston kosteudessa.

Ihana kuva pikkuakka!

Tasan viikko rakenneultraan.....Miminen ja Mytty rv 19+6

Alice, onko se 4D Satkun puolesta vai käytkö yksityisellä??? Meillä rakenneuä siis perjantaina.

Horoskooppi Minä vesimies, mies kauris.

Vaatetus Jokunen mammavaate on kaapissa ja tänään tilasin masutuubeja pari kappaletta. Helpottaa jonkun verran, kun työnantajan puolesta on työvaatteet ja kotona viihdyn verkkareissa =) .

Ummetus Mulla tehoaa jostain syystä noi rautalääkkeet. Vatsa toimii iloisesti joka aamu, heti kun herään :)

(.) Viimeistä kesälomaviikkoa viedään. Tänään tekemään hoitosopimusta pikkumiehen hoitopaikkaan. Liikkeitä tuntuu useammin ja melkoisen voimakkaat potkut ovat. Mahan koosta en oikein osaa sanoa, ei vielä "tunnu", että mahaa olis, mutta kun katsoo peiliin, niin onhan sitä...

Hankinnoista Toisen pinniksen ostin lastentavarakirppikseltä ja se on jo käytössä pojan II sänkynä. Ei pääse enään meidän väliin nukkumaan yöllä vaan omasta huoneesta siirretään meidän huoneen pinnikseen. Ensimmäinen yö oli melkosta karjumista, mutta nyt on jo tottunut siihen. Tuplarattaat ostin työkaverilta. Toinen punkka täytyy ostaa, samoin tyttövaatteita. Niitä on kyllä jo jokunen tarttunut kaupasta mukaan... Äitiyspakkausta en aio ottaa. Sitteri ja turvakaukalo löytyy edellisen jäljiltä.

OnniMaija ja Vieno 20+4

Hipkukka:
Minä vein viime perjantaina paperit Pohjolaan mutta tietenkään en ole saanut vielä mitään kirjetta sieltä. Minä laitoin vielä sinne lisätietoja kohtaankin kissan kokoisilla kirjaimilla että sikiöitä kaksi ja vakuutus halutaan molemmille =)

Milloinka sinä teit paperit?
Osais vähän odotella sitten että koska tulevat.
Se tosin jo siellä vakuutusyhtiössä sanoi että "tänäänhän onkin viimeinen päivä jättää tää hakemus". Minä olin ihan että häh? eikös se ollut 27 tai 28 viikolle asti niin sitten alkoi laskemaan uudelleen ja sanoi että niinpä onkin.
:headwall:

Ei muuten, mutta töissä saanu "jonkun" verran työnantajan puolesta tapella tuonne Pohjolaan niin on ihme että meillä on "siviili vakuutukset" siellä, mutta ihan ok, omalta osalta toiminut.

Alkuperäinen kirjoittaja Enie:
Hipkukka:Milloinka sinä teit paperit?
Osais vähän odotella sitten että koska tulevat.
Pohjolasta meilläkin on vakuutukset. Jos muisti ei pahasti pätki niin vajaa kolme viikkoa sitten jätin paperit.

Mulla on tässä viime päivinä iskeny jotain muistamattomuus dementiaaa. Kiva agility-treeneissä, kun piti monta kertaa kysyä ohjaajalta, että niin miten tää rata nyt meni ja mikä oli se eka este :kieh: Suorastaan jo nolotti, kun kuitenkin tehtiin ohjausharjoituksia ja kentällä ei ollut kuin 5 estettä :laugh: Ja pää löi tyhjää.
Osa syynä varmaan on väsymys, hiukan huonosti saanut viime aikoina nukkua. Ja sekin vähä mitä nukun, tuntuu olevan tosi huonolaatuista unta. Levotonta yms.

Moiks! Alice in Wonderland: Muakin alkoi kiinnostaa toi 4D-ultra. En huomannu nt-ultrassa, et ois ollu mitenkää erilainen... Mahtaako ne nyt sitte kertoa sukupuolta, kun aikaisemmin ei oo kyllä kerrottu...

Kiitos uudesta pinosta :flower:

J.t ja Pampu 19+1

Kiitos uudesta pinosta! :flower:

Minäkin laitoin tänään menemään lapsivakuutuksen hakemuksen, Tapiolaan niin kuin esikostakin.

Joulua joku jo mietti, ihan hyvä idea tosiaan tehdä/ostaa pakkaseen valmiiksi jotain, jos sitten joutuukin laitokselle, vaikkakaan en varmasti joudu, kärvistelen kuitenkin ison mahani kanssa tammikuun 14. päivään asti. :D Lahjoista ei onneksi tarvitse stressata, ilmoitimme nimittäin jo ajoissa sukulaisille, että me EMME hanki aikuisille lahjoja tänä vuonna, eli siis vain lapsia lahjotaan. Niitä on yhteensä 2 sukulaistyttöä ja yksi oma, joten hirveesti ei tarvitse pää kolmantena jalkana ostoksilla juosta. Olemme vaan kyllästyneitä siihen materian määrään ja hirveään stressaamiseen, jonka lopputulos on yleensä se, että olis ollut parempi, jos kaikki aikuiset olisivat vaan ostaneet lahjat omalle itsellensä. :D

Vakuutuksista...Tapiolalla on ainakin nopea käsittely niissä hakemuksissa vaikkakin alkuksi oli hieman mutkia matkassa kun ensimmäinen hakemus oli heiltä hukkunut mutta kun toisen lähetin niin päätös tuli 2 viikon sisällä.

Yhteistyössä